AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Thanks gappiee

goeie genen heeft die ook als ik op 18de zou kuren zou ik heftige sides krijgen

Moah 130 kg met de verhoudingen zoals Seid ze op die foto heeft?

Iemand van jullie trouwens voorbeelden van bekende bb'ers die echt 100% zeker compleet natty hebben getrained? Zyzz/Seid/Lazar, super allemaal maar voor mij geen inspiratie omdat ik gewoon niet aan de juice durf/wil ivm hartconditie..

Moah 130 kg met de verhoudingen zoals Seid ze op die foto heeft?

Iemand van jullie trouwens voorbeelden van bekende bb'ers die echt 100% zeker compleet natty hebben getrained? Zyzz/Seid/Lazar, super allemaal maar voor mij geen inspiratie omdat ik gewoon niet aan de juice durf/wil ivm hartconditie..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar is geen 100% zekerheid voor. Omdat iemand dat maar zegt? Je kan aan veel fysieken wel zien of er AAS in het spel zit, denk aan buiten proportionele delts/traps. Dit maakt zeker geen feit maar wel een aandachtspunt.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 12:29 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3s.jpg

Vrij sliced voor een natty.

hij traint al 7 jaar en ziet er altijd hetzelfde uit man alleen als die cut ziet die er zo groot uit, kijk maar nu naar zn vids. Hij ziet er imo niet zo groot uit

Daar is geen 100% zekerheid voor. Omdat iemand dat maar zegt? Je kan aan veel fysieken wel zien of er AAS in het spel zit, denk aan buiten proportionele delts/traps. Dit maakt zeker geen feit maar wel een aandachtspunt.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 12:29 ----------

http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2011/12/3s.jpg

Vrij sliced voor een natty.

Ook wat geshopt aan he. Als fan van ogus geloof ik dat hij natty is. Gast traint nu al een behoorlijke tijd, heeft VEEL progressie gemaakt sinds die laatste pic, maar z'n bf is tamelijk hoog nu

Mja ik ben 1,96 dus wil ik een beetje die massa hebben zit ik al gauw boven de 100 kg

ik ben 1.92 en ruim 110 kg,maar om te zeggen dat ik er al bruut uitzie :nope:

nee, ik denk dat je minstens 120kg en daarboven moeten wegen

wil het een beetje opvallen,helaas maar waar:treuren:

Z'n massa is zeker natty te behalen. Ik vraag me af hoe realistisch het is om zonder hulp je massa te behouden als je zo diep cut..

Geloof het best van die gast idd, zoek zijn vids hij is echt niet biggie.
Wel super fysiek shredded

Goed fysiek inderdaad, maar zal hij ook geen clen enzo hebben gebruikt dan? Ziet er wel erg droog uit namelijk...

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 12:38 ----------

ik ben 1.92 en ruim 110 kg,maar om te zeggen dat ik er al bruut uitzie :nope:

nee, ik denk dat je minstens 120kg en daarboven moeten wegen

wil het een beetje opvallen,helaas maar waar:treuren:

Ken het probleem...
Gelukkig ben ik gezegend met een goed frame, maar voordat ik echt zie dat mijn armen beginnen te groeien ben ik echt 3 x zo lang bezig als mijn kleinere vrienden...

Goed fysiek inderdaad, maar zal hij ook geen clen enzo hebben gebruikt dan? Ziet er wel erg droog uit namelijk...

Clen maak ik me niet zo druk om, gaat meer om de meerdere kuren per jaar waar je je druk om moet maken.
Zelfde als gasten die 'eens' gekuurd hebben, zolang ze maar niet als bv zyzz hele jaar door lekker bezig waren met aas.

Dus misschien heeft hij wel clen of een dergelijke iets gebruikt, maar wie weet wel zonder aas.

rekening houdend met dat hij waars 1.65m is ofzo moet de grootte wel kunnen lukken.

alleen die sicke droogte weet niet hoor. Denk dat die alleen clen gebruik dat is geen AAS tog in principe

Clen is niet eens relevant dat voorkomt geen catabolisme, verhoogt alleen je metabolisme. Hij zal vast genoeg kennis van voeding hebben om zichzelf droog te krijgen, al ram je er 200mcg clen in dan kom je niet in zo'n shape als je de voeding niet op orde hebt...

Hmm intredasting... ja clen zou wel kunnen alleen zie het wel als AAS.

Nee inderdaad.. Maar ik train nu al ruim 1,5 jaar en ik wil gewoon een streefdoel voor ogen hebben. Aan het begin was ik nog naief en geilde ik op de fysieken van Zyzz en Lazar etc, maar heb mezelf de afgelopen maanden verdiept in aas, en ik wil voor mezelf nu gewoon een meer realistisch doel stellen, zodat het ook minder frustrerend is als de resultaten niet lopen zoals ik wil..

AAS is voor mij uitgesloten, maar dingen als clen kan ik ook echt niet gebruiken (heb wat lichte hartproblemen, sta onder controle en kan gewoon zwaar trainen, alleen moet uiteraard niet doodleuk aankomen met hey waarom is je bloeddruk zo hoog, ja ik zit even een paar weken aan de clen)

Nee inderdaad.. Maar ik train nu al ruim 1,5 jaar en ik wil gewoon een streefdoel voor ogen hebben. Aan het begin was ik nog naief en geilde ik op de fysieken van Zyzz en Lazar etc, maar heb mezelf de afgelopen maanden verdiept in aas, en ik wil voor mezelf nu gewoon een meer realistisch doel stellen, zodat het ook minder frustrerend is als de resultaten niet lopen zoals ik wil..

AAS is voor mij uitgesloten, maar dingen als clen kan ik ook echt niet gebruiken (heb wat lichte hartproblemen, sta onder controle en kan gewoon zwaar trainen, alleen moet uiteraard niet doodleuk aankomen met hey waarom is je bloeddruk zo hoog, ja ik zit even een paar weken aan de clen)

Ja lijkt me niet zon goed idee...

Zyzz is best Natty te halen, je moet alleen niet denken dat je zo'n vet% net als hem een heel jaar lang kan vasthouden zonder te eindigen als latje :p

En je bent lang bezig

Zyzz is best Natty te halen, je moet alleen niet denken dat je zo'n vet% net als hem een heel jaar lang kan vasthouden zonder te eindigen als latje :p

En je bent lang bezig

Of al z'n junkfood-binges en dan in die shape blijven.

Terug
Naar boven