XXL Nutrition

jouw ultieme fysiek

Leeman

Freaky Bodybuilder
Waardering
90
Lengte
Massa
43kg
Vetpercentage
Mensen, als je mocht kiezen uit de verschillende spiergroepen van de hedendaagse IFBB toppers, hoe zou jouw lichaam er dan uitzien..ik ga voor:

de armen van: Lee Priest
Benen: Jay Cutler
Schouders: Ruhl (omdat die gewoon belachelijk groot zijn ;) )
Buik/taille: Dexter Jackson
Borst: Darrem Charles
Rug: Coleman

zo zeg t s :D

hmmm ik denk toch dat als je schouders van ruhl hebt maar een borst van charles dat je borst tov je schouders zwaar achter zal lopen kerel.

Maar om ff op je topic in te gaan

Borst: Arnold
Biceps: Robby Robinson
Triceps: Gary Strydom
Taille: Nubret
Dijen: Platz
Kuiten: platz
schouders: dilett

lijkt mij wel heel heftig:D

denk dat de borst van arnold toch ook een beetje klein is voor de schouders van Dillet

Mark wahlberg op alles fronten

Armen van Lee, op Coleman zijn rug... daar gaat iets verkeerd denk ik.. dan kan hij zen lul niet eens vast houden bij het plassen!

Haahahaha...

Met de benen van platz ben ik ik tevreden:)

Jerome le banner,, alleen dan verder met de borst werken want die vind ik wat minder van hem

ik zou op geen enkele pro willen lijken

• Topic Starter Topic Starter
hedendaags heb ik het over he, dus geen arnold of platz of weet ik veel wie..dus degene die op dit moment nog meedoen aan de top

Leeman zei:
Mensen, als je mocht kiezen uit de verschillende spiergroepen van de hedendaagse IFBB toppers, hoe zou jouw lichaam er dan uitzien..ik ga voor:

de armen van: Lee Priest
Benen: Jay Cutler
Schouders: Ruhl (omdat die gewoon belachelijk groot zijn ;) )
Buik/taille: Dexter Jackson
Borst: Darrem Charles

zo zeg t s :D

Met zo een fysiek zou ik tevreden zijn:p, maar dan wel de borst van Branch Warren.

Chainthunder zei:
Jerome le banner,, alleen dan verder met de borst werken want die vind ik wat minder van hem

sinds wanneer staat jerome le banner (K1) op die IFBB? gast, wat doe je hier?

willem9 zei:
Met zo een fysiek zou ik tevreden zijn:p, maar dan wel de borst van Branch Warren.
hehe ik vind de borst van charles gewoon erg mooi..vind warren persoonlijk iets te droog...ook als ik the battle Mr O 2005 kijk dan is warren wel heel erg droog! maar ieder z'n ding..maar mensen dus wel hedendaags! ;)

Terug
Naar boven