- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je elke maaltijd zo posten? Dan ga je het druk krijgen!![]()
morgen doe ik wel op het eind van de dag een samenvatting...Kerel, wat maakt het gewicht op een Leg Extension uit. Gewichten op apparaten zeggen niks. Bij de een is 50kg zwaar, bij de ander heel licht. Daar moet je echt niet naar kijken.
Edit: ik zie dat een paar intelligente mensen mij al zijn voorgeweest.

als het gewicht niks uitmaakt waarom doen zoveel mensen hem dan
iemand die 4 sets doet met hetzelfde gewicht en dezelfde reprange, dat is gewoon nutteloos. daar krijg je geen spiermassa mee tenzij de 4 sets in 1 minuut gedaan zijn ofzo.....

Veel succes, zal je log in de gaten houden! Ben benieuwd of je je plannen gaat doorzetten en of je het volhoud. Vorig jaar wou ik ook meedoen, maar ben toen van mijn plannen afgestapt. Dit jaar ga ik misschien weer overwegen om mee te doen, maar ik weet al bijna zeker dat ik weer van mijn plannen afstap haha. Alhoewel ik nu meer en een betere motivatie heb om mee te doen.. Dus misschien staan we wel naast elkaar in november!

!als het gewicht niks uitmaakt waarom doen zoveel mensen hem dan
iemand die 4 sets doet met hetzelfde gewicht en dezelfde reprange, dat is gewoon nutteloos. daar krijg je geen spiermassa mee tenzij de 4 sets in 1 minuut gedaan zijn ofzo.....
Nu weet ik dat ik je niet meer serieus moet nemen.