Fitness Seller

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga je elke maaltijd zo posten? Dan ga je het druk krijgen! :angstig:

Kerel, wat maakt het gewicht op een Leg Extension uit. Gewichten op apparaten zeggen niks. Bij de een is 50kg zwaar, bij de ander heel licht. Daar moet je echt niet naar kijken.:rolleyes:

Edit: ik zie dat een paar intelligente mensen mij al zijn voorgeweest.

als het gewicht niks uitmaakt waarom doen zoveel mensen hem dan :P

iemand die 4 sets doet met hetzelfde gewicht en dezelfde reprange, dat is gewoon nutteloos. daar krijg je geen spiermassa mee tenzij de 4 sets in 1 minuut gedaan zijn ofzo.....

Succes met je doelen! Ga je logje ook in gaten houden!!

• Topic Starter Topic Starter

iemand die 4 sets doet met hetzelfde gewicht en dezelfde reprange, dat is gewoon nutteloos. daar krijg je geen spiermassa mee tenzij de 4 sets in 1 minuut gedaan zijn ofzo.....

Het is ook geen pure massamaker, maar ik kan hier nog wel over doorgaan maar ik heb daar geen zin in, plus dat ik dit topic een beetje clean wil houden ;)

Veel succes, zal je log in de gaten houden! Ben benieuwd of je je plannen gaat doorzetten en of je het volhoud. Vorig jaar wou ik ook meedoen, maar ben toen van mijn plannen afgestapt. Dit jaar ga ik misschien weer overwegen om mee te doen, maar ik weet al bijna zeker dat ik weer van mijn plannen afstap haha. Alhoewel ik nu meer en een betere motivatie heb om mee te doen.. Dus misschien staan we wel naast elkaar in november :thumbs:!

Veel succes, zal je log in de gaten houden! Ben benieuwd of je je plannen gaat doorzetten en of je het volhoud. Vorig jaar wou ik ook meedoen, maar ben toen van mijn plannen afgestapt. Dit jaar ga ik misschien weer overwegen om mee te doen, maar ik weet al bijna zeker dat ik weer van mijn plannen afstap haha. Alhoewel ik nu meer en een betere motivatie heb om mee te doen.. Dus misschien staan we wel naast elkaar in november :thumbs:!

Lijkt me gezellig... als je me maar niet inhaalt :D

Ik ga je log volgen, succes!

Al 69 reacties en 1 training...gaat goed met dit log:P

maaltijd 5. 18.00

slavinkje
berg aardappels
berg sperziebonen

Zometeen om 20.00 trainen, daarvoor neem ik nog 2 scheppen mammooth gainer

:roflol: Nu weet ik dat ik je niet meer serieus moet nemen.

Ik zal hem ook regelmatig checken. Zet hem op Jurriaanus

maaltijd 6. 19:45
500ml melk
25 gram prot
460 cal

Rug triceps training, van alles 4 setjes en 8 herhalingen met maximaal gewicht... ik ga plaatjes posten trouwens... veel makkelijker.

Rug

Wide Grip Front Lat Pulldown

Small Elevated Cable Rows
elevatedcablerows2_sm.jpg

Pullups

deadlift
deadlift1s.jpg

Triceps.

Tricep Pushdown

Standing Bent-Over One-Arm Dumbbell Triceps Extension
standingbentovertri2s.jpg

dips

maaltijd 7. 21.45
500ml water
25 gram prot
460 cal

Succes man :) Je rug goed zwaar aangepakt zie ik ;)

Volgende keer willen we alleen dames zien.

maaltijd 8. 24.00
500 gram kwark = 45 gram prot

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven