AndroidHealthClinic

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben nog lang niet klaar;) Mijn streeffysiek is dat van Mister10 dus ik heb nog wel wat jaartjes te gaan. Maar ik wil eigenlijk gewoon zo groot worden als mogelijk is op de natuurlijke manier. Ik blijf dan ook gewoon altijd trainen.

Maar ja, ik ben wel serieus bezig met bb'ing. Ik mis nooit een maaltijd, drink geen alcohol, etc. Ik doe verder ook geen andere sport dus dat scheelt ook.

Wat is je gewicht nu op die foto? :)

Nee ik ben nog lang niet klaar;) Mijn streeffysiek is dat van Mister10 dus ik heb nog wel wat jaartjes te gaan. Maar ik wil eigenlijk gewoon zo groot worden als mogelijk is op de natuurlijke manier. Ik blijf dan ook gewoon altijd trainen.

Maar ja, ik ben wel serieus bezig met bb'ing. Ik mis nooit een maaltijd, drink geen alcohol, etc. Ik doe verder ook geen andere sport dus dat scheelt ook.

Ok netjes. Het is in ieder geval te zien dat je serieus bent. Echt super. Nu maakt het mij ook niet uit als het bij mij 5 jaar duurt. Maar wat jij nu hebt is ongeveer mijn einddoel :-). Weet je je vet% toevallig op de laatste foto?

Hoe train je op het moment?

goede massa, goede vormen.. nog een weg tegaan..

Heb je niet het gevoel dat je iets mist dan? Zeker op die leeftijd. Dude maar respect dat je het volhoudt !

Wat is je gewicht nu op die foto? :)

Geen idee, ik zal me van het weekend even laten wegen;)

Ok netjes. Het is in ieder geval te zien dat je serieus bent. Echt super. Nu maakt het mij ook niet uit als het bij mij 5 jaar duurt. Maar wat jij nu hebt is ongeveer mijn einddoel :-). Weet je je vet% toevallig op de laatste foto?

Nee, helaas niet.

Ma: Borst & Schouders (Anterior)
Di: *Rust*
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: Benen & Abs
Vr: Biceps & Triceps & Schouders (Lateral)

3 setjes per oefening met 12 herhalingen.

Heb je niet het gevoel dat je iets mist dan? Zeker op die leeftijd. Dude maar respect dat je het volhoudt !

De alcohol mis ik absoluut niet, alleen vind ik het eten soms wel echt vet lastig. Het koken/eten/afwassen kost allemaal heel veel tijd

Ma: Borst & Schouders (Anterior)
Di: *Rust*
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: Benen & Abs
Vr: Biceps & Triceps & Schouders (Lateral)

3 setjes per oefening met 12 herhalingen.

Welk schema is je het meest bevallen?
Het huidige? of lager in reps?

Ik train 3 dagen per week....zit nu te twijfelen of ik weer met FB moet gaan beginnen ja of nee.

Blijft goed bezig kerel!

Welk schema is je het meest bevallen?
Het huidige? of lager in reps?

Ik train 3 dagen per week....zit nu te twijfelen of ik weer met FB moet gaan beginnen ja of nee.

Dit schema bevalt me super goed en die 12 reps hielpen absoluut bij het droger worden. Hier nog een pic waarop je mn conditie beter kunt zien:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ter vergelijking ongeveer de zelfde pose, augustus vorig jaar:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Belachelijk goed fysiek man voor die leeftijd + naturel.

Ziet er goed uit man;)

Hey, ik had je ook een berichtje gestuurd maar weet niet zeker of ik op versturen had gedrukt ;) Erg goed lichaam in ieder geval en lekker droog! Ik heb zelf ook een paar keer geprobeerd te cutten alleen het viel altijd erg tegen, komt denk deels door mijn voeding. Zou jij je voeding is willen/kunnen posten voor tijdens het cutten, gewoon puur om even te kijken..

Alvast bedankt,

gr

Hey, ik had je ook een berichtje gestuurd maar weet niet zeker of ik op versturen had gedrukt ;) Erg goed lichaam in ieder geval en lekker droog! Ik heb zelf ook een paar keer geprobeerd te cutten alleen het viel altijd erg tegen, komt denk deels door mijn voeding. Zou jij je voeding is willen/kunnen posten voor tijdens het cutten, gewoon puur om even te kijken..

Alvast bedankt,

gr

Voor de duidelijkheid, dit is zijn schema die hij mij toendertijd heeft gegeven ;)

Helaas zonder tijdstippen en voedingswaarden. Eiwit zit rond de 400gr, op de pinda's na geen vet en weinig KH:

Banaan
Whey 30gr
Amino's
Multi-vit's

Brinta 80gr met water
Omega's

Kwark 500gr
Pinda's ongezouten 100gr

Magere melk 1liter

Brinta 80gr met water (alleen op trainingsdagen!)
Koolvis 100gr
Rauwkost

Whey shake 30gr (alleen op trainingsdagen!)
Amino's

-Training-

Whey shake 30gr
Amino's
Dextrose 50gr (alleen op trainingsdagen!)

Koolvis 100gr
Rauwkost
2 ei-witten

Kipfilet 230gr
Bak sla

Kwark 500gr
Casseine shake 30gr (alleen op trainingsdagen!)
Amino's

Dat was m schema van vorig jaar;) Dit jaar had ik:

Banaan 124
60gr whey 239
amino's
multi vits

120gr brinta 439
omega's

500gr kwark 275
100gr pinda's ?

150gr tonijn 203

220gr kip 250

30g whey 119 (alleen op trainingsdagen)

Training

60gr whey 239 (alleen op trainingsdagen)
35gr dextrose 133 (alleen op trainingsdagen)
Aminozuren

150gr tonijn 203
1 komkommer ?

3 eieren 246

500gr kwark 275

De kcals staan er achter en kloppen soms niet helemaal precies (ik had het net ff snel opgezocht, heb zelf tijdens de cut totaal niet op kcals gelet) het totaal was geloof ik +/- 3400kcals. Die pinda's moet je ff zelf opzoeken, is behoorlijk veel iig.

Op high carb dagen at ik nog +/- 500gr aardappelen

Laatst bewerkt:
buiten dit veel water neem ik aan, verder niets geen voeding? Iig wel een strak resultaat JvR, ga door met knallen :D

buiten dit veel water neem ik aan, verder niets geen voeding? Iig wel een strak resultaat JvR, ga door met knallen :D

Ja 12 liter per dag:p Maar ik ben hard aan het werk om te minderen met mn water consumptie want ik sloeg echt te ver door. En af en toe pakte ik wat broccoli of andere groentes en ik verving soms een blikje tonijn voor 200gr tataar.

Ga zelf rond maart / april cutten, en het is best handig om beetje bij mensen om je heen te kijken. 12 liter ga ik niet doen. Neem aan dat 5 a 6 ook prima is haha.

Oke ;) even een paar vraagjes 1) hoezo pak je bijv in 1 keer zoveel carbs(120 gr brinta) en in 1 keer zoveel vet(100 gr pinda's) en verdeelde je dit niet? 2) deed je vaak low carbs/high carbs dagen? 3) 3400 kcals is wel erg veel voor een cut, je viel hier gewoon goed mee af? 4) wat deed je met cardio

thanks man!

gr

Oke ;) even een paar vraagjes 1) hoezo pak je bijv in 1 keer zoveel carbs(120 gr brinta) en in 1 keer zoveel vet(100 gr pinda's) en verdeelde je dit niet? 2) deed je vaak low carbs/high carbs dagen? 3) 3400 kcals is wel erg veel voor een cut, je viel hier gewoon goed mee af? 4) wat deed je met cardio

thanks man!

gr

eerste maaltijd alle carbs en rest van de dag (bijna) niks meer
2750 niet trainings dagen
3250 trainings dagen

lijkt me prima hoor als je normaal bulkt op ~5000
als je alleen kijkt na wat hij eet vind ik het ook echt niet veel lijken.

Terug
Naar boven