JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeez jij gaat ook als een speer! bij jou lijkt alles 2x zo snel te gaan![]()
ik ga idd wel hard, maar ik ben niet veel vetter geworden. Wel iets wat meer vet op mijn "probleemgebied", namelijk mijn onderbuik. En voor de rest zal ik ook wel wat vocht gegained hebben doordat ik weer crea gebruik. Als ik merk dat ik wat te hard ga, ga ik weer wat lager in mijn koolhydraten zitten, maar tot nu toe gaat alles zoals ik wil.Gewicht gaat wel erg hard, bulk je niet wat te zwaar? Niet dat ik betwijfel dat je weet waar je mee bezig bent, maar het zou natuurlijk heel k*t zijn als je opnieuw dezelfde fout maakt als eerst. Heel goed verder.![]()
Thanks jongens.
@Phantom:
In maart 2009 train ik twee jaar, mijn doel is om dan 100kg te wegen. Dat betekend dat ik in in 7,5 maanden 15kg moet aankomen. Dit betekend 2kg per maand of 0,5kg per week. En dan natuurlijk weer cutten voor de zomer.
Doelen op echt langer termijn heb ik voor de rest niet. Gewoon op natuurlijke wijze zo groot en sterk mogelijk worden en 100% inzet blijven tonen. En natuurlijk droom ik er stiekem van om ooit op het podium te staan, maar dit is nog toekomst muziek.