AndroidHealthClinic

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu s' avonds al over de 90kg, 's ochtends is dit nog 89,5kg:

Oktober 4
Rug - 89,5kg
dx23cn.png

Alles loopt tot nu toe volgens plan. Zal binnenkort ff een duidelijkere foto met daglicht en zonder shirt maken.

netjes! zo doorgaan kerel

Ziet er al mooi uit hoor!

jeez jij gaat ook als een speer! bij jou lijkt alles 2x zo snel te gaan;)

Ziet er super uit!

Gewicht gaat wel erg hard, bulk je niet wat te zwaar? Niet dat ik betwijfel dat je weet waar je mee bezig bent, maar het zou natuurlijk heel k*t zijn als je opnieuw dezelfde fout maakt als eerst. Heel goed verder.:thumbs:

jeez jij gaat ook als een speer! bij jou lijkt alles 2x zo snel te gaan;)

Thanks!
Gewicht gaat wel erg hard, bulk je niet wat te zwaar? Niet dat ik betwijfel dat je weet waar je mee bezig bent, maar het zou natuurlijk heel k*t zijn als je opnieuw dezelfde fout maakt als eerst. Heel goed verder.:thumbs:
ik ga idd wel hard, maar ik ben niet veel vetter geworden. Wel iets wat meer vet op mijn "probleemgebied", namelijk mijn onderbuik. En voor de rest zal ik ook wel wat vocht gegained hebben doordat ik weer crea gebruik. Als ik merk dat ik wat te hard ga, ga ik weer wat lager in mijn koolhydraten zitten, maar tot nu toe gaat alles zoals ik wil.

Goed bezig gast.

:thumb:Dat gaat hard! Perfecte clean bulk als je zelf zegt dat je niet te vet wordt.

Gaat de goede kant op man! Wat zijn je doelen op lange termijn?

Thanks jongens.

@Phantom:
In maart 2009 train ik twee jaar, mijn doel is om dan 100kg te wegen. Dat betekend dat ik in in 7,5 maanden 15kg moet aankomen. Dit betekend 2kg per maand of 0,5kg per week. En dan natuurlijk weer cutten voor de zomer.

Doelen op echt langer termijn heb ik voor de rest niet. Gewoon op natuurlijke wijze zo groot en sterk mogelijk worden en 100% inzet blijven tonen. En natuurlijk droom ik er stiekem van om ooit op het podium te staan, maar dit is nog toekomst muziek.

Thanks jongens.

@Phantom:
In maart 2009 train ik twee jaar, mijn doel is om dan 100kg te wegen. Dat betekend dat ik in in 7,5 maanden 15kg moet aankomen. Dit betekend 2kg per maand of 0,5kg per week. En dan natuurlijk weer cutten voor de zomer.

Doelen op echt langer termijn heb ik voor de rest niet. Gewoon op natuurlijke wijze zo groot en sterk mogelijk worden en 100% inzet blijven tonen. En natuurlijk droom ik er stiekem van om ooit op het podium te staan, maar dit is nog toekomst muziek.

Mooie plannen, succes ermee :thumbs:!

Vanaf maandag over een week ga ik beginnen met een nieuw schema om mijn lichaam na 1,5 jaar weer een nieuwe stimulans te geven. Ik heb dit schema voor een klein deel gebaseerd op rippetoes. Ik ga kijken hoe het schema bevalt en of het nog eventuele aanpassingen nodig heeft.

maandag
Bench 3x5
Deadlift 1x5
Dips 2x10
abs 2x8

Borst/benen/onderrug/triceps/buikspieren

Woensdag
Military Press 3x5
Pendlay row 3x5
Seated Cable Rows 2x8
Bicep Curls 2x8

Schouders/middenrug/lats/biceps

Vrijdag
Squat 3x5
DB Bench 3x5/6/7
Bent-over lateral raises 2x8
Pull-ups 2x8
Tricep ext 2x8

benen/borst/schouders/lats/biceps/triceps

EDIT: zie post hier onder voor de nieuwste versie van mijn schema.

Laatst bewerkt:
November 2
UB - 91kg
21m827r.png

2uol0qr.png

LB - 91kg
15hjqj6.png

Comentaar: Gaat wel lekker, BF% is wel iets gestegen, te zien bij m'n buik.

EDIT: ik heb ook een nieuw trainingsschema:
34owzfp.png

20b1ws8.png

Laatst bewerkt:
Hey Friso, ik heb even mijn laatste post aangepast en daar mijn nieuwste schema in gezet. Ik squat idd maar 1x per week, en dit doe ik bewust. Ook pak ik mijn benen wel aardig zwaar bij het deadliften. De dag na het deadliften en de dag na het squatten heb ik altijd zware spierpijn in mijn benen, dus voorlopig ben ik wel tevreden over het beenwerk.

Vind je fysiek ook super. Zeker ub. Zeer netjes!

Heel netjes hoor.

Zeer netjes idd! Succes nog verder met je doelen. :)

t*ring jij gaat echt hard man. Jaloezie.:o
Dankzij jou ga ik ff eten kopen.

Zéér net fysiek opgebouwt in korte tijd:) echt netjes.
Misschien nog een keer ene backdouble of front double biceps plaatsen? ben ik wel benieuwd naar;)

Terug
Naar boven