AndroidHealthClinic

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

voor die trainingstijd mist hij helemaal geen massa imo.
Of is het "chynisch" bedoeld ;)

Verder is je back zeker niet verkeerd. alleen valt je rug niet echt goed te beoordelen omdat de helft er maar opstaat.

Ik vind je schouders ook niet echt drastisch achterlopen ofzo.
Ik zou eerst wat extra massa erop gooien en daarna pas beetje gaan focussen op achterliggende spiergroepen.

• Topic Starter Topic Starter
**** zeg. van 107kg naar 84. lijpe bulk geweest en een lijpe teruggang. ben zelf ook van 96 terug naar 83kg...ben nu weer aan het bulken.

Je ziet echt verschil in je gezicht ook...veel minder bol.

Ziet er allemaal puik uit kerel.
Succes!

Thanks en jij ook succes!

Ik heb echt geen flauw idee. Ik gok zelf rond de 13%

Thanks voor de opbouwende kritiek!
voor die trainingstijd mist hij helemaal geen massa imo.
Of is het "chynisch" bedoeld ;)

Verder is je back zeker niet verkeerd. alleen valt je rug niet echt goed te beoordelen omdat de helft er maar opstaat.

Ik vind je schouders ook niet echt drastisch achterlopen ofzo.
Ik zou eerst wat extra massa erop gooien en daarna pas beetje gaan focussen op achterliggende spiergroepen.
Ik bedoelde dat ik m'n schouders zelf wel o.k vond;) Maarja, we gaan lekker door knallen! Helaas kan ik volgende week weer maar 2x trainen want vrijdag is me gym dicht:mad:

goede vooruitgang geboekt bro!

goed werk, succes!

focking nice!! goede vooruitgang!!

net fysiek

Goede middag beesten. Een kleine update van mij,

Deze maand heb ik 2 weken niet kunnen trainen, maar ik bleef wel door bulken 4100-4300kcal. Hierdoor natuurlijk helaas wat vet aangezet. In de volgende pics is ook wel duidelijk dat ik een stuk minder droog ben. Maar desalniettemin zet ik ze natuurlijk wel ff op DBB. 95,5kg in de ochtend. (Avond tik ik soms 98kg aan)

Triceps
2wdzyc8.png

Schouders
1z6xpms.png

Borst
13z3j46.png

60 107 84 en nu weer 95 hoe je het voor elkaar krijgt:rolleyes: in dowt now
maar er zit klink massa op je frame

hard werken ;)

goed bezig, heb je al in gedachte wanneer je gaat cutten?

hard werken ;)

goed bezig, heb je al in gedachte wanneer je gaat cutten?

Mijn doel was en is nog steeds in maart 100kg wegen. Dacht eerst dat dit misschien een beetje te hoog gegrepen was, maar blijkt toch wel haalbaar. In maart train ik btw al weer 2 jaar. Denk dat ik rond mei maar eens ga beginnen met cutten. Het is gelukkig dit jaar niet zo veel werk als vorig jaar.

Ziet er netjes uit man! Flink wat massa!

Beest!

Je gaat goed, ga zo door.

Wederom goed bezig! Alles komt wat minder tot zijn recht met een wat hoger bf natuurlijk. Tot hoever ga je bulken?

Je hebt overigens wel altijd dezelfde "unieke" pose ;)
Wel logisch want daar komt je fysiek (vooral borst) het beste uit.

Nice man! Je vet% is zo te zien wat hoger nu ja, maar die 100 kg kan nu zeker nog wel lukken met een acceptabel vp lijkt me. ;)

nice!
waarom waarom door gaan tot die 100 kg?

die 2 kg die je nog moet is dan toch vet/vocht.
ik zou net boven onderhoud gaan zitten, cardio er in gooien etc

Bedankt jongens!

Ik heb deze maand echt een k*t maand gehad, niet alleen met trainen maar ook met school enzo (al me tentamens niet gehaald). Heb steeds maar iets van 2x per week kunnen trainen en soms helemaal niet. Wil ff komende 2 volle maanden lekker doorknallen en qua voeding doorgaan zoals ik bezig was. Ik zie wel of ik over 2 maanden die 100kg grens heb bereikt, maakt mij niet echt uit als dit niet zo is. Maar ik wil nog ff genieten van het bulken en knallen. Heb niet echt zin in het cutten en weer een fullbody schema (vind ik het meest geschikt voor cutten en spierbehoud). Maar het moet wel.

Laatst bewerkt:
Maart 8
FB 98kg
1zdw3t4.png

mcyj3m.png

Comentaar: Ik had deze week flink de griep te pakken en kon hierdoor helaas alleen benen en armen trainen. Voor de rest wel super hard kunnen knallen afgelopen maand. 13 april ga ik beginnen met cutten

Laatst bewerkt:
het vet gaat zeker voornamelijk op de buik zitten bij jou ofniet?
ziet er goed uit, je steekt er duidelijk veel tijd in

het vet gaat zeker voornamelijk op de buik zitten bij jou ofniet?
ziet er goed uit, je steekt er duidelijk veel tijd in

Jup, voornamelijk onderbuik, op de rest van mijn lichaam komt het niet zo snel. Is bij ook heel lastig om echt droog te staan op mijn onderbuik. Heb mijn buikspieren daar nog nooit gezien. Maar heb deze bulk ook hard aan mijn buikspieren gewerkt dus ik hoop dat ze er deze cut wel scherp doorheen komen.

Lekker bezig kerel! geniet er nog maar ff van!

Straks is het doorbijten in de cut!

Terug
Naar boven