Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx peepz.
FB #1
Front squat
3*6 (58)
2*3 (64)
1*5 (62)
Chins
4*6 (Mixed grip)
2*3 (One hand) 2*R, 2*L
1*4 (BW + 7,5) 5e rep lukte niet
Push press
3*6 (42)
2*3 (48)
1*5 (46)
High pull
1*6 (60) Niet geschikt voor high reps --> meer triples dus. (Hoop ik)
1*3 (70) Geen explosiviteit; dit wordt deadlift
Deadlift
3*3 (100) (Na de 3 triples 1 uur bezig)
Bench press
3*6 (58)
2*3 (64)
1*4 (60) Zou 62 kg en 5 reps moeten zijn...
Damn! Dit heb ik een beetje onderschat; toen ik hier in 't weekend mee bezig was, deed ik van bijvoorbeeld max 6 reps, 1/2 kg af, voor m'n 'easy' 6RM's.
Ietsjes aan de zware kant dus; bij het benchen voelden alle reps als m'n max.
Ik ga dat pdf'je nog eens goed doorlezen...![]()

Kan ik mooi triples mee doen, en hoef ik niet steeds gewichten in en uit m'n rugzak te halen.
Oké, denk inderdaad dat het zo in elkaar steekt; eigenlijk is er voor dit schema geen planning te maken.ook veel te veel volume voor de 5x5x5
doe 1 of 2 singles en bepaal daaraan je te gebruiken gewicht.
als die 5reps zeer simpel voelden kun je de dag erna hoger doen.
merk je dat je bij rep 4 al failure nadert dan stop je en probeer je het de dag erna weer.
het is nie zo dat als je 1 keer geen 5 reps doet het schema verkloot is, maar met teveel volume kun je het wel goed verklooten![]()
Kan ik mooi triples mee doen, en hoef ik niet steeds gewichten in en uit m'n rugzak te halen.
Oké, denk inderdaad dat het zo in elkaar steekt; eigenlijk is er voor dit schema geen planning te maken.
Maar tussen de eerste singles en de laatste 5-repper, wat voor reprange moet ik daar aanhouden?
Tja, het schema is welliswaar alleen bedoelt om m'n zenuwstelsel te laten aanpassen aan hoge frequentie; maar dan kan ik (voor mij gevoel) net zogoed niet trainen.
Tussen de singles en de 5repper doe ik wat 5reppers met m'n 7RM (80%), of iets in die richting.
Iig tnx rnbflavour.![]()

Neem aan dat je prioriteiten bij DL en SQ liggen?
Schema:
MA:
Front squat
BOR
MP
Dumbbell press
DI:
Deadlift
Bench press
Dumbbell row
DO:
Squat