AndroidHealthClinic

Как паровой двигатель!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ben eens benieuwd wat dat russische schema voor je gaat betekenen ;)

veel succes

Dat nieuwe schema ziet er beter uit Luuc. Ik denk ook dat het je beter zal bevallen. Succes!

Bedankt allereerst!

De eerste training is me heel goed bevallen; race tegen de klok om het echt intensief te maken, dus conditie krijg ik er sowieso extra bij, ik hoop dit gewoon een aantal weken vol te houden!

Alors tu roules déjà trente kilomètres à vélo par jour. Je pense que ta condition physique est déjà bonne...

Haha! Ik heb al 2 jaar geen Frans meer, maar ik kan het nog steeds redelijk. :D Oui, mais c'est different, je ne pense pas Lance Armstrong est capable de faites dixsept sets de deadlifts à 80% au ses max...

Die zin klopt gramaticaal waarschijnlijk van geen kant, maar ik hoop dat ik een beetje in de richting zit... :D

Zal me maar niet uitspreken over je Frans :o

heb idd al eerder gehoord van dit schema

ook zeer leuk inderdaad :)

naar hoeveel week ga je weer je 1rm testen?
ben benieuwd hoeveel kracht je gaint op deze

of train je op spiermassa?

Zal me maar niet uitspreken over je Frans :o
:janken:
heb idd al eerder gehoord van dit schema

ook zeer leuk inderdaad :)

naar hoeveel week ga je weer je 1rm testen?
ben benieuwd hoeveel kracht je gaint op deze

of train je op spiermassa?

Massa krijg ik er vanzelf wel bij door goed te eten, nu vooral kracht dus.
Ik probeer dit eerst een stuk of 4 weken vol te houden, waarna ik hopelijk een paar 5RM's gebroken heb. (In de eerste set)
Dan testen wat m'n 1RM is, en op zoek naar een nieuw Russisch schema, of dat 'one lift a day' schema.

Succes, zorg dat je een schema een tijdje aanhoudt, "hoppen" verspil je tijd mee, ieder schema werkt;).

Squat
1*5 (75)
1*5 (70)
11*5 (60) Totaal:16 minuten

Push press
1*5 (45)
1*5 (40)
10*5 (37) Totaal: 14 minuten

BOR
1*5 (55)
1*5 (50)
9*5 (45) Totaal: 12 minuten

Bench press
1*4 (62)
1*5 (55)
6*5 (50) Totaal: 9/10 minuten

AAAAAAAAHHHHHHHHHRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!

Zweet druipt van m'n kop af, al sinds het squaten. Gemiddeld 1,5 minuten per set.

I love this!

Lekker hoor, deze manier van trainen lijkt me ook wel wat.

Squat
1*5 (75)
1*5 (70)
11*5 (60) Totaal:16 minuten

Push press
1*5 (45)
1*5 (40)
10*5 (37) Totaal: 14 minuten

BOR
1*5 (55)
1*5 (50)
9*5 (45) Totaal: 12 minuten

Bench press
1*4 (62)
1*5 (55)
6*5 (50) Totaal: 9/10 minuten

AAAAAAAAHHHHHHHHHRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!

Zweet druipt van m'n kop af, al sinds het squaten. Gemiddeld 1,5 minuten per set.

I love this!

klinkt inderdaad bruut en lijkt me ook nog eens een goede cuttraining door het hoge volume.

Ja goed volume!
Je inspireert me misschien doe ik vandaag ook zoiets!!

'T is zeker het proberen waard, ik dacht eerst even dat 80% van m'n 5RM te licht zou zijn, maar door de 30-60 seconden tussenpauze vind ik het erg zwaar.

2r4q0kz.jpg

Er staat hier heel kort en bondig een methode omschreven, maar ik vind het wel erg weinig info. Hoe heb jij je schema samengesteld?

haha 40 tot 50 ton per workout. Dat is godsgruwelijk veel.

Iig monsterlijk volume, nice. Op tijd deloaden he :D

Voor sets en reps heb ik gewoon het schema gevolgd; eerst 5 reps op m'n 5RM, dan 5 reps op 90% van m'n 5RM, en dan zoveel mogelijk sets van 5 op 80% van m'n 5RM. (Voor iedere oefening)
Rustpauzes tussen de 30 en 60 seconden. (Ik probeer 1 set per minuut aan te houden)
Er staat dat je elke 'lift' 3 keer per week moet doen, wat ik ook doe maar dan soms in een iets andere vorm. (Dus 2 keer squats, en 1 keer front squats; 2 keer MP, en 1 keer push press; ...)
Fullbody leek me dus het makkelijkste schema om dit toe te passen, echter zit je dan met het probleem dat je 5 oefeningen per training moet doen (press, OH press, row, deadlift, squat)
Dit zou volgens mij iets te intensief worden, dus heb ik gekozen om 4 keer fullbody te doen, wat een beetje goed schikt. (Ben nu al blij dat ik geen 5 oefeningen hoef te doen, behalve op zaterdag)

Voor sets en reps heb ik gewoon het schema gevolgd; eerst 5 reps op m'n 5RM, dan 5 reps op 90% van m'n 5RM, en dan zoveel mogelijk sets van 5 op 80% van m'n 5RM. (Voor iedere oefening)
Rustpauzes tussen de 30 en 60 seconden. (Ik probeer 1 set per minuut aan te houden)
Er staat dat je elke 'lift' 3 keer per week moet doen, wat ik ook doe maar dan soms in een iets andere vorm. (Dus 2 keer squats, en 1 keer front squats; 2 keer MP, en 1 keer push press; ...)
Fullbody leek me dus het makkelijkste schema om dit toe te passen, echter zit je dan met het probleem dat je 5 oefeningen per training moet doen (press, OH press, row, deadlift, squat)
Dit zou volgens mij iets te intensief worden, dus heb ik gekozen om 4 keer fullbody te doen, wat een beetje goed schikt. (Ben nu al blij dat ik geen 5 oefeningen hoef te doen, behalve op zaterdag)
Ok, goede onderbouwing:thumbup:

Klinkt eerlijk gezegd wel chill. Magoed, dat zeg ik met elk schema eigenlijk:D

haha 40 tot 50 ton per workout. Dat is godsgruwelijk veel.

Iig monsterlijk volume, nice. Op tijd deloaden he :D
Die hoeveelheid haal ik nog niet, vorige training ruim 10 ton (10.873) gelift. Nog een lange weg tegaan dus.. :D
4 weken nog, als ik het red.
Ok, goede onderbouwing:thumbup:

Klinkt eerlijk gezegd wel chill. Magoed, dat zeg ik met elk schema eigenlijk:D
Heb ik ook last van, in elke log waar iemand pr's haalt kijk ik wat voor schema het is, en wil ik 't ook. (Laatst had ik het idee om Smolov te gaan doen... :hamer: )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven