Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tonnage = gebruikt gewicht X #repsvraagje, lees hier over 40 - 50 - 10 ton.
Vermoed dat dit van tonnage komt? maar hoe de **** bereken je dat?
Voor sets en reps heb ik gewoon het schema gevolgd; eerst 5 reps op m'n 5RM, dan 5 reps op 90% van m'n 5RM, en dan zoveel mogelijk sets van 5 op 80% van m'n 5RM. (Voor iedere oefening)
Rustpauzes tussen de 30 en 60 seconden. (Ik probeer 1 set per minuut aan te houden)
Er staat dat je elke 'lift' 3 keer per week moet doen, wat ik ook doe maar dan soms in een iets andere vorm. (Dus 2 keer squats, en 1 keer front squats; 2 keer MP, en 1 keer push press; ...)
Fullbody leek me dus het makkelijkste schema om dit toe te passen, echter zit je dan met het probleem dat je 5 oefeningen per training moet doen (press, OH press, row, deadlift, squat)
Dit zou volgens mij iets te intensief worden, dus heb ik gekozen om 4 keer fullbody te doen, wat een beetje goed schikt. (Ben nu al blij dat ik geen 5 oefeningen hoef te doen, behalve op zaterdag)

Verdomme, ik kan de trap haast niet op, heb koppijn, en alles brandt...
Morgen heb ik de laatste training die nieuw voor me is, dan kijk ik van alle trainingen wat het totale gewicht is, en ga ik dat elke training proberen te evenaren. (Ben begonnen met een dinsdag-training)