Fitness Seller

Как паровой двигатель!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
pfff... hoe hou je het vol om 11 sets met hetzelfde gewicht te doen? Das echt oersaai!

Wel een hele nette prestatie hoor! ;)

Hoe bevalt je nieuwe schema tot nu toe?

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar, maar erg lekker.
Ik was zondag gewoon helemaal dood van de zaterdag-training; kon bijna niets meer. (Kan ook komen doordat ik zaterdag 13 uur gewerkt had... :D)

Maar ik ga het volhouden, en ik ga alles verbeteren! (Even een pep-talk voor mezelf.;))

Wat staat er nou eigenlijk in de titel?

Die russian bear schijnt goed te zijn voor massa, maar je moet er ongelovelijk vele bij eten. Dus je weet wat je te doen staat Luk;)

Wat staat er nou eigenlijk in de titel?
"Als een stoom machine". (Stoomtrein kon ik geen vertaling voor vinden.:D)
Tja, ik zal toch ergens moeten komen hé. ;)
Die russian bear schijnt goed te zijn voor massa, maar je moet er ongelovelijk vele bij eten. Dus je weet wat je te doen staat Luk;)
:thumbup: Zit me hier vol te proppen met bammetjes.
gaat goed zo te zien, zot volume :D
Ja, en dit is nog maar het begin, hopelijk raken de spiertjes er wat gewend aan, zodat ik nog hoger in volume kan gaan!
Ik probeer gewoon het totaal verplaatste gewicht en het volume omhoog te krikken, en 1 minuut per set aan houden tijdens de sets met hetzelfde gewicht.

In de tijden die ik erachter vermeld zitten ook de eerste 2 sets nog bij, waaronder 1 werkset, hierna rust ik 1,5-2 minuten uit.

(Zal elke training proberen te vermelden hoeveel en hoelang ik getraind heb)

Respect voor je volume.. jij wordt echt een beest als je zo doorgaat :)

Ik zou tegenop zien om na 5 sets front squats er nog eens 6 te doen :o Zou dit ook iet of wat bevordering hebben voor kracht?

Wel jammer dat het in het russisch begint met 'kak' :o
:( Valt dat echt zo op?
Ik zou tegenop zien om na 5 sets front squats er nog eens 6 te doen :o Zou dit ook iet of wat bevordering hebben voor kracht?
De eerste wekrset kan ik een keer proberen te verzwaren.
Ik zie dit deels als gewoon raken aan echt hoog volume, en korte rustpauzes nemen tussen de sets.
Respect voor je volume.. jij wordt echt een beest als je zo doorgaat :)
Potverdomme ja, maar ik word nu nog steeds in de ban gehouden door die ****ing beast skills; ik blijf het idee in m'n hoofd houden dat als ik kilo's per maand aan kom, dat ik dan bijvoorbeeld niet meer met 1 hand kan opdrukken, 14 keer kan chinnen, l-seats, etc..

Oké, als ik voor 1 juni nog geen 75 weeg, allemaal negatieve karma geven en een weekban!!!

Potverdomme ja, maar ik word nu nog steeds in de ban gehouden door die ****ing beast skills; ik blijf het idee in m'n hoofd houden dat als ik kilo's per maand aan kom, dat ik dan bijvoorbeeld niet meer met 1 hand kan opdrukken, 14 keer kan chinnen, l-seats, etc..

Oké, als ik voor 1 juni nog geen 75 weeg, allemaal negatieve karma geven en een weekban!!!
Onzin, gewoon blijven oefenen op beastskills, je mag gerust nog een heel stuk zwaarder.

Waarom doe je niet gewoon minder sets? Ik zie er niet meteen het nut van in, beestachtig is het wel!

En voor de rest vreten als een varken, en je zal ook aankomen. 9 kg op een paar maanden zal lastig worden, maar vergeet effe die beast skillz. Als het merendeel ervan spiermassa is, zal je echt weinig moeten inboeten wat dat betreft :)

9 kg aankomen in minder dan 3 maanden.. das wel erg veel Luuc. Maak je er niet te druk om. Hard trainen en veel vreten en je komt heus wel aan.

Onzin, gewoon blijven oefenen op beastskills, je mag gerust nog een heel stuk zwaarder.
Haha, ja, ik probeer het, maar veel komt er de laatste tijd niet meer van.
Waarom doe je niet gewoon minder sets? Ik zie er niet meteen het nut van in, beestachtig is het wel!

En voor de rest vreten als een varken, en je zal ook aankomen. 9 kg op een paar maanden zal lastig worden, maar vergeet effe die beast skillz. Als het merendeel ervan spiermassa is, zal je echt weinig moeten inboeten wat dat betreft :)
9 kg in 11 weken; dus een kleine kilo per week... :dunno: Heb nog nooit zo'n doel voor ogen gehad, en heb nog nooit echt geprobeerd in massa te stijgen. (Bewust met zo'n plan bedoel ik hé.)

Over 't benden: net een 60*180 spijker zo'n 30 graden gebogen!!!! En nog wat kleinere 40*100, die me nu verdomd makkelijk afgaan!!

De 60*180 heb ik natuurlijk wel gebruik gemaakt van m'n been, om meer kracht te kunnen zetten. :o
de 4mm's gaan geheel in de handen, en in 1 keer helemaal doorgebogen.

Maar in de 6mm krijg ik nu helemaal geen beweging meer, handen zijn een 'beetje' verkramd. :D

hoezo buig je spijkers ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven