wscorpion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff... hoe hou je het vol om 11 sets met hetzelfde gewicht te doen? Das echt oersaai!
Wel een hele nette prestatie hoor!![]()

"Als een stoom machine". (Stoomtrein kon ik geen vertaling voor vinden.
)Tja, ik zal toch ergens moeten komen hé.

Die russian bear schijnt goed te zijn voor massa, maar je moet er ongelovelijk vele bij eten. Dus je weet wat je te doen staat Luk![]()
Ja, en dit is nog maar het begin, hopelijk raken de spiertjes er wat gewend aan, zodat ik nog hoger in volume kan gaan!
Wel jammer dat het in het russisch begint met 'kak'"Als een stoom machine". (Stoomtrein kon ik geen vertaling voor vinden.)

Ik zou tegenop zien om na 5 sets front squats er nog eens 6 te doenZou dit ook iet of wat bevordering hebben voor kracht?
Wel jammer dat het in het russisch begint met 'kak'![]()
Valt dat echt zo op? De eerste wekrset kan ik een keer proberen te verzwaren.Ik zou tegenop zien om na 5 sets front squats er nog eens 6 te doenZou dit ook iet of wat bevordering hebben voor kracht?
Potverdomme ja, maar ik word nu nog steeds in de ban gehouden door die ****ing beast skills; ik blijf het idee in m'n hoofd houden dat als ik kilo's per maand aan kom, dat ik dan bijvoorbeeld niet meer met 1 hand kan opdrukken, 14 keer kan chinnen, l-seats, etc..Respect voor je volume.. jij wordt echt een beest als je zo doorgaat![]()
Onzin, gewoon blijven oefenen op beastskills, je mag gerust nog een heel stuk zwaarder.Potverdomme ja, maar ik word nu nog steeds in de ban gehouden door die ****ing beast skills; ik blijf het idee in m'n hoofd houden dat als ik kilo's per maand aan kom, dat ik dan bijvoorbeeld niet meer met 1 hand kan opdrukken, 14 keer kan chinnen, l-seats, etc..
Oké, als ik voor 1 juni nog geen 75 weeg, allemaal negatieve karma geven en een weekban!!!

Haha, ja, ik probeer het, maar veel komt er de laatste tijd niet meer van.Onzin, gewoon blijven oefenen op beastskills, je mag gerust nog een heel stuk zwaarder.
9 kg in 11 weken; dus een kleine kilo per week...Waarom doe je niet gewoon minder sets? Ik zie er niet meteen het nut van in, beestachtig is het wel!
En voor de rest vreten als een varken, en je zal ook aankomen. 9 kg op een paar maanden zal lastig worden, maar vergeet effe die beast skillz. Als het merendeel ervan spiermassa is, zal je echt weinig moeten inboeten wat dat betreft![]()
Heb nog nooit zo'n doel voor ogen gehad, en heb nog nooit echt geprobeerd in massa te stijgen. (Bewust met zo'n plan bedoel ik hé.)