XXL Nutrition

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
thanks mannen!

Goed bezig Kale! Net voedingsschema ook!
Maar zou je niet wat meer oppassen met die blessures? je sloopt je eigen lichaam zo helamaal. Dan kan je over 10 jaar helemaal niet meer lopen.

kan er redelijk omheen trainen ;) Ik doe niet wat ik niet kan (ok ok die laatste set deads had ik beter niet kunnen doen). Maar met die rows bijv. heb ik helemaal geen last van mijn rug.

Ach lichaam hoeft maar max 100 jaar mee te gaan;)
Zitten al over 25% heen oud. Beetje slijtage mag dan wel al he:D

hehe precies :D

als het nou echt over 'een beetje' ging wel ja :)

3x dan...

succ6 mijnheer zonder haar :)
Ps. je lijkt wel 38 met al die blesures :D , goed opwarmen...meer dus als de "normale" man.

wanneer is maaltijd nr 6 ?.... voor het geval dat het de laatste is voor het slapen gaan..bevat die wel aardig wat Koolhydraten.... ik zou daar snel vet van worden.

blessure in de rug en onderam/bicep maar toch zwaar liften, jij bent me toch een beest ook he ! :D érrug vet die deadlift en die pendlay row is über!

succ6 mijnheer zonder haar :)
Ps. je lijkt wel 38 met al die blesures :D , goed opwarmen...meer dus als de "normale" man.

wanneer is maaltijd nr 6 ?.... voor het geval dat het de laatste is voor het slapen gaan..bevat die wel aardig wat Koolhydraten.... ik zou daar snel vet van worden.

Idd voor het slapengaan. Dat is de maaltijd na mijn training, dus moet wel carbs bevatten (en worden dan ook goed benut). Tis niet anders.

blessure in de rug en onderam/bicep maar toch zwaar liften, jij bent me toch een beest ook he ! :D érrug vet die deadlift en die pendlay row is über!

Thanks man :)

Die zeker ;) Of 3x onder mijn reet trappen?? :D

Training van vandaag

Incline db press
8x28 warmup
8x36 warmup
8x42
7x50
5x50

Incline hammerstrenght press
8x80
8x100
6x120
4x150 (2 met hulp)
4x150 (2 met hulp) drop 4x100 - 5x60

Flye machine
8x120
2x8x130 (fullstack)

Decline cable flyes
3x8x25

Straightbar skullcrushers
8x40
8x50
2x6x60

Pressdown (rug tegen leuning)
8x42
8x50
5x50

Standing posing extensions (of hoe je dat ook noemt)
3x8x20

Opmerking; Lekkere training. Sinds een lange tijd weer dumbbellpress geprobeerd. Schouder ging er aardig op, onderarm wat minder (door stabiliseren), maar deed ze goed strict, dus zo min mogelijk wiebelen :D Maar in startpositie brengen ed. doet vrij zeer en gaat je concentratie toch wat achteruit.
Hammerstrenght was de bomb :D Gewoon proberen die 150 :p
Triceps; GEEN last van mijn onderarm. Nice.

Dieet bevalt me nu al prima. Geen last van inzinkers de gehele dag carbfree. Alleen nemen indien echt nodig en dat lijkt te werken.

Laatst bewerkt:
Toch weer lekker aan het knallen na die blessure tijd.

Rustig aan beginnen ken je niet zeker ;)

Eindelijk drie rode op die hammer ding, bruut kerel!

In blessuretijd ;) Maar ik kan er nog redelijk omheen trainen. Geen oefeningen doen die echt niet kunnen.

Ziet er idd master uit :D Dennis doet het met 200kg :eek:

200 :eek::eek::eek::eek:

'k zie mezelf al zitten over een paar jaar :o

Maar ga nu niet doen alsof 't slecht is :D

Oeps uuuh... 3 rode per kant is 150! Tellen is ook een vak. haha Whoei ff aanpassen :D

Terug
Naar boven