Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
Workout van vandaag:

Bench Press
12x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
3x105kg
1x110kg
23x60kg

Leg press
12x 130kg
12x 130kg
12x 130kg
12x 130kg
Nog steeds rustig aan ivm knie

Pulldowns
11x 73kg
8x 68kg
10x 68kg
12x 50kg
..kort rust, heel kort rust

Upright rows
10x 30kg ..voelde niet chill
12x 25kg
12x 25kg
15x 25kg

Floor Standing Calf Raise
3 sec up.. 1 sec vasthouden.. 3 sec down, heel gecontroleerd
100x 10kg

Laatst bewerkt:
Nette bench hoor.

Re karma (geef bijna nooit karma dus kan nog niet terug doen :o): ik vind zoiets gewoon common sense, hoef je niet echt iets van vitamines oid af te weten :o maarja common sense is ver te zoeken tegenwoordig helaas

Nette bench hoor. Re karma (geef bijna nooit karma dus kan nog niet terug doen :o): ik vind zoiets gewoon common sense, hoef je niet echt iets van vitamines oid af te weten :o maarja common sense is ver te zoeken tegenwoordig helaas

Thanks, bench gaat nice inderdaad!
en mwah.. veel dingen waar je het e.e.a. vanaf weet lijken opeens common sense als je er al een tijdje in zit. Heel veel krachtsport gerelateerde dingen nu ook namelijk, wat ik 'vroeger' als heel complex had beschouwd. :D

---------- Toegevoegd 16 September 2014 om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst 15 September 2014 om 22:45 ----------

Vandaag was een vage ochtend.. Mijn wekker stond voor ma t/m zo behalve dinsdag opeens :')
Dus ik werd 07:05 wakker ipv 06:45. (Ik ga altijd 07:35 weg), dus ik haasten.. rijst opzetten.
Kip in de grill, owacht.. de grill wordt niet meer heet opeens, grill kapot.
Kip toen maar in de pan gebakken.
Ga ik de deur uit, ik denk van.. wat zie ik toch vaag. Ben ik mijn lenzen vergeten.
Dus maar even langs de etos gelopen voor lenzen.
En nóg was ik op tijd op werk. :cool:

Haha dat doe je goed om binnen die tijd toch alles voor elkaar te krijgen zeg! Balen van je grill, mooi excuus om een nieuwe te kopen :D

Haha dat doe je goed om binnen die tijd toch alles voor elkaar te krijgen zeg! Balen van je grill, mooi excuus om een nieuwe te kopen :D

:cool:
Een interessant iets dat ik heb gemerkt van hoe mijn schoeisel slijt, is dat het altijd aan de buitenkant van de hak gebeurt. vooral met van die nettere schoenen met een wat hogere hak. Mijn vorige schoenen liepen op een gegeven moment echt diagonaal af, waarbij de binnenkant hak een goede CM hoger lag dan de buitenkant.

Interessant iets #2: Wanneer ik mijn quads extra aanspan in de negatieve beweging, en de kracht continue hard op de buitenkant van mijn voeten hou, ik geen kniepijn krijg bij leg press.
Wanneer ik mijn quads niet extra aanspan in de (rustige) negatieve beweging, krijg ik wel kniepijn. Vreemd.

Sterke bench weer man.. Ik zit nog steeds tegen die 100 te vechten :/

Sterke bench weer man.. Ik zit nog steeds tegen die 100 te vechten :/

Wat is je 1RM nu? anders een keer een lading pre-workout/caffeïne ofzo nemen om echt alles er uit te knallen. Het kan goed dat die 100kg een mentale muur voor je is (al dan niet onbewust), dat zodra je er doorheen prikt je weer staag vooruit gaat :D (hoewel ik weet je progressie van afgelopen periode niet)

Wat is je 1RM nu? anders een keer een lading pre-workout/caffene ofzo nemen om echt alles er uit te knallen. Het kan goed dat die 100kg een mentale muur voor je is (al dan niet onbewust), dat zodra je er doorheen prikt je weer staag vooruit gaat :D (hoewel ik weet je progressie van afgelopen periode niet)

1x95 nog steeds. Van de week kreeg ik de lockout niet voor elkaar op de 97,5. Krijg hem makkelijk van mn chest maar halverwege mis ik denk ik de tricep kracht om de lockout voor elkaar te krijgen.
Neem totaal geen pre-workouts. Alleen creatine.

Post (monster)cut zat ik op 1x80 nog maar. Dit per 1 juli. Nu teruggebouwd dus naar 1x95. Heb voor de aankomende tijd weer weighted dips toegevoegd en cgbp om mijn tri's wat sterker te maken. rare is dat ik op de andere 3 oefeningen voor mijn gevoel veel sneller groei.

1x95 nog steeds. Van de week kreeg ik de lockout niet voor elkaar op de 97,5. Krijg hem makkelijk van mn chest maar halverwege mis ik denk ik de tricep kracht om de lockout voor elkaar te krijgen.
Neem totaal geen pre-workouts. Alleen creatine.

Wat close grip bench presses in je schema gooien misschien? en eventuele dips.
En precies, maar om die 1x100kg aan te tikken even een paar bakjes koffie drinken eenmalig :D.
Is ook goed voor je zelfvertrouwen denk ik.

Post (monster)cut zat ik op 1x80 nog maar. Dit per 1 juli. Nu teruggebouwd dus naar 1x95. Heb voor de aankomende tijd weer weighted dips toegevoegd en cgbp om mijn tri's wat sterker te maken. rare is dat ik op de andere 3 oefeningen voor mijn gevoel veel sneller groei.

Ah kijk, je hebt je post al aangepast hehe.
Sowieso zal je bench trager omhoog gaan dan squats/deadlifts. Iemand die 200 deadlift zal wat, 120 bankdrukken? Iemand die 250 deadlift misschien 140 ofzo? dus kan kloppen toch?

1 juli - 16 september dat zijn 10 weken. 1x80 -> 1x95 = 1.5kg per week erbij, dat is toch netjes?

True that. Aan de andere kant denk ik dat een 1x100 bp makkelijker te halen moet zijn dan een 1x200 deadlift. Of ik zie het verkeerd.
Hij komt ook wel. Ben ik van overtuigd. Hoop pre-cut alleen. Wil na deze cycle toch ff wat kilo's cutten.

True that. Aan de andere kant denk ik dat een 1x100 bp makkelijker te halen moet zijn dan een 1x200 deadlift. Of ik zie het verkeerd.
Hij komt ook wel. Ben ik van overtuigd. Hoop pre-cut alleen. Wil na deze cycle toch ff wat kilo's cutten.

Verschilt per persoon denk ik, mijn benchpress kracht is altijd al aan komen waaien, mijn 1rm deadlift is/was 150kg (voor knieblessure).

1x110kg vs 1x150kg is redelijk uit verhouding en dat is niet omdat ik bankdrukken leuker zou vinden toevallig. Ik heb (hele) lichte T-rex armen maar tegelijkertijd uberlange monkey legs.. :D Ik ben echt uit verhouding qua LB<->UB lengte, ziet er ook wel komisch uit. Heel kort torso (lange nek gelukkig wel) en hele lange benen.

Maar bij sommigen zullen ze biomechanische deadliftmonsters zijn (monkey arms) en slechtere bankdrukkers (monkey arms), waardoor deads makkelijker 200 aantikken dan bench 100 denk ik (misschien).

Maar over het algemeen heb je denk ik zeker gelijk.

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Ik zie mijn gewicht trouwens langzaam omhoog kruipen. Was na mijn (gefaalde, veels te katabole) cut 83,2kg(12 augustus). Momenteel 84,9kg(16 september).

Mijn gewicht valt veel lager uit dan 'normaal', omdat ik dus mijn legs niet aan heb kunnen pakken en ze flink gekrompen zijn. Anders zat ik wel >90 denk ik.

Verschilt per persoon denk ik, mijn benchpress kracht is altijd al aan komen waaien, mijn 1rm deadlift is/was 150kg (voor knieblessure).

1x110kg vs 1x150kg is redelijk uit verhouding en dat is niet omdat ik bankdrukken leuker zou vinden toevallig. Ik heb (hele) lichte T-rex armen maar tegelijkertijd uberlange monkey legs.. :D Ik ben echt uit verhouding qua LB<->UB lengte, ziet er ook wel komisch uit. Heel kort torso (lange nek gelukkig wel) en hele lange benen.

Maar bij sommigen zullen ze biomechanische deadliftmonsters zijn (monkey arms) en slechtere bankdrukkers (monkey arms), waardoor deads makkelijker 200 aantikken dan bench 100 denk ik (misschien).

Maar over het algemeen heb je denk ik zeker gelijk.

Ja dat is ook weer zo. Ach blijven bouwen. Komt vanzelf wel weer. Denk van de week de 170 deadlift wel "makkelijk" te gaan pakken. Laatst ook 120 gesquat wat voor mij een dikke boost was. En 70 gepressed waar ook nog rek in zit. Ben maar een jaartje bezig dus moet ook weer niet te veel verwachten natuurlijk.

Inb4 jou log over te nemen :P

Ja dat is ook weer zo. Ach blijven bouwen. Komt vanzelf wel weer. Denk van de week de 170 deadlift wel "makkelijk" te gaan pakken. Laatst ook 120 gesquat wat voor mij een dikke boost was. En 70 gepressed waar ook nog rek in zit. Ben maar een jaartje bezig dus moet ook weer niet te veel verwachten natuurlijk.

Inb4 jou log over te nemen :P

Ik zal de titel aanpassen naar Kalu....Cman's nieuwe log, oké?
En inderdaad voor een jaar zijn dat hele nette stats bro.

Legs atm.. na een twee weken weer langzaam opbouwen.
Ze staan in ieder geval niet meer zo belachelijk plat en leeg :).

6EIupyK.png

Vandaag wat LB gedaan, expres licht gewicht gepakt zodat ik de komende 3 weken in ieder geval kan blijven verhogen voordat ik PRs ga zetten:

deadlifts
10x60kg
5x80kg
5x100kg
5x110kg
5x110kg

Leg press
12x120kg
12x120kg
12x120kg
12x120kg

Smith standing calf raise
10x100kg
10x100kg
10x100kg

One legged standing calf raise
7xBW+5kg + 3xBW
10xBW
10xBW

Leg Curl
12x45kg
12x45kg
12x45kg

Planks
60 sec
30 sec
..is nog oefenen met goede uitvoering, tips welkom (nee geen filmpje :P)

Lekker iig weer LB te kunnen opbouwen ofniet?

Slim om lager te beginnen

Lekker iig weer LB te kunnen opbouwen ofniet?

Slim om lager te beginnen

Ja inderdaad, ook fijn om weer wat vollere benen te hebben, ook al zijn ze niet bepaald groot meer. (zie spoiler 2 posts terug)

En sowieso zijn LB workouts chill :D. (Met name deadlifts, erg fijne oefening om all-out te gaan)
Zodra ik kniepijn ervaar stop ik gelijk maar momenteel is het echt minimaal tot niet bestaand, bij deadlifts geen probleem, bij leg press minimale discomfort.

@karma, not gonna happen!!

Wacht maar.. ;) 100% dedication vanaf nu.
En ga eens meer karma uitdelen zeg, je bent al net zo gierig als michieln die nooit karma uit deelt en dus max 1x per 3 weken dezelfde persoon kan karma'en hehe. :D

Terug
Naar boven