Vandaag moest ik me flink haasten voor werk, ik heb nog net macaroni kunnen maken. Ontbijt eten had ik geen tijd voor, dus wat doe je dan? Ik heb de blender gepakt:
4 bananen, 200ml melk, 40g whey en 20ml olijfolie.
825kcal, 44E, 106K, 25V
Eigenlijk stond er gisteren een workout op het programma, echter heb ik geen oog dicht gedaan.
Zodra ik ga liggen, slaan mijn luchtwegen langzaam dicht. Wanneer ik dan inadem krijg ik een hoestreflex.
Als ik niet hoest krijg ik zo'n "wheezing" geluid, alsof er veel lucht door een te klein gaatje moet.
Dat geluid alleen houdt me al wakker, om nog maar te zwijgen over het gehoest en ademtekort.
Echt klote, ik heb gisteren dan ook totaal geen energie gehad om te sporten.
Vandaag heb ik om 0500 (lag er pas 0030 in, moest om 0630 alweer uit bed) maar wat Atrovent van huisgenoot gepakt, die asthma heeft. Werkte perfect.
Vandaag teer ik dus ook weer op maar een paar uurtjes slaap. Ik heb het geluk dat cafeïne echt als een bom in slaat bij mij en ik op 2 kopjes americano 's ochtends, al tot een uur of 15:00 sta te stuiteren. Dus ik zit te denken om als pre-workout 200mg cafeïne te nemen om toch maar die workout erin te krijgen.
Het enige nadelige bijproduct is dat ik door cafeïne té scherp sta en ook echt flink ga zweten zonder inspanning.
/rant