Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat zou per maand €118,60 zijn aan bestellingen bij musclemeat.
Dan haal ik mijn rijst/aardappelen/pinda's/whey/caseïne bij de supermarkt en XXLnutrition.
Ik pak per dag ook nog:
40g allday protein
30g whey
30g caseïne
Laten we voor het gemak zeggen dat die allemaal €40 per 2.5kg zijn
40+30+30 = 100*365/12 = 3041g/maand
3041/2500*40 = €48,66 aan proteïne maandelijks.
(Ja ik heb te veel koffie op en te weinig puf om iets te doen met dit weer, dan maar berekenen )
Zo
van links naar rechts
Product
Hoeveelheid verpakking
kosten in cent
kosten per ml/gram etc.
verbruik per dag
verbruik per maand
Kosten per maand
Totaal.
Dus als ik heel kaal eet, spendeer ik in mijn cut maandelijks €216,40 puur aan eten, daar ontbreekt nog olie maar dat kost vrij weinig. Ik vind 't helemaal mooi Valt inderdaad erg veel mee.
Ik zal geheid wat producten vergeten zijn maar toch, altijd grappig om eens wat te berekenen.
Bench Press
15 x stang
12 x 60
12 x 80
2 x 102.5 ..wut fu! moest 3x5x102.5, slechte dag.. was ook veels te warm .
12 x 80
12 x 80
Cable Rows
12 x 33.5
12 x 33.5
12 x 33.5
12 x 33.5 Pendlay Rows
12 x 60 (zat nog op de stang van Esther's deadlift )
Delt Triad of hoe dat ook heet
12 x 10kg plate front raise (seated) /ss/ 12 x 6kg side raise (seated) /ss/ 12 x 6kg clean+overhead press (seated)
12 x 10kg plate front raise (seated) /ss/ 12 x 6kg side raise (seated) /ss/ 12 x 6kg clean+overhead press (seated)
Leuke oefening, schijnt goed te werken voor schoudergezondheid (en pomp )
Het een moet het ander compenseren toch? Of werkt dat niet zo? Als ik de ene dag -20kg op de bench pak, kan ik dat meenemen naar de volgende dag, en +20kg op mijn squat doen?
Het een moet het ander compenseren toch? Of werkt dat niet zo? Als ik de ene dag -20kg op de bench pak, kan ik dat meenemen naar de volgende dag, en +20kg op mijn squat doen?
Dat zou per maand €118,60 zijn aan bestellingen bij musclemeat.
Dan haal ik mijn rijst/aardappelen/pinda's/whey/caseïne bij de supermarkt en XXLnutrition.
Ik pak per dag ook nog:
40g allday protein
30g whey
30g caseïne
Laten we voor het gemak zeggen dat die allemaal €40 per 2.5kg zijn
40+30+30 = 100*365/12 = 3041g/maand
3041/2500*40 = €48,66 aan proteïne maandelijks.
(Ja ik heb te veel koffie op en te weinig puf om iets te doen met dit weer, dan maar berekenen )
Haha, tijd teveel? Die berekening ga ik maar niet maken..dan schrik ik me kapot!
Maar goed..heb het hier weleens over met mensen..wij bodybuilders drinken niet dagelijks pakken optimel, eten geen gevulde koeken bij de koffie en nemen geen drie pakjes sultana mee naar het werk..het lijkt altijd of de bodybuilding lifestyle veel kost, maar inferieure rotzooi is ook duur..
Hoeveel vlees eet je per dag ongeveer? Ik zit aan de 400g/dag en nog iets van 60 á 90g proteïne poeder per dag. Voor de 2x bodyweight hoogwaardige proteïne.
Ik denk niet dat jouw afstudeeronderzoek ook maar door de eerste fase gaat komen als ik jouw statistieken moet gaan doen. Wat ik heb uitgerekend is basisschool wiskunde ..!
En qua superset.. het brand flink maar het zijn echt kindergewichtjes dus het valt heel veel mee. Het is meer voor shoulder-health, ook belangrijk .
Haha, tijd teveel? Die berekening ga ik maar niet maken..dan schrik ik me kapot!
Maar goed..heb het hier weleens over met mensen..wij bodybuilders drinken niet dagelijks pakken optimel, eten geen gevulde koeken bij de koffie en nemen geen drie pakjes sultana mee naar het werk..het lijkt altijd of de bodybuilding lifestyle veel kost, maar inferieure rotzooi is ook duur..
Geen gevulde koeken? Niet dagelijks optimel? Oh oeps.. nee valt heel veel mee.
Van die gerafineerde onzin is inderdaad ook super prijzig, slaat nergens op. 1,40 euro voor liter chocomel of 2-2,50 euro voor een pak koeken? 4-6 euro voor een simpele kant en klaar maaltijd ofzo.
Nog steeds denk ik dat ik best wel duur uit ben in verhouding, hoewel er inderdaad ook zat mensen zijn die (totaal) niet op hun (supermarkt)kosten letten.
Ook leuk:
Mijn vriendin en ik hadden donderdag een koelkast online besteld, nog even nagebeld of hij vrijdag binnen zou komen. De helpdesk-mevrouw zei 'ik zie niet in waarom niet'. Dus wij bij musclemeat heel veel kg aan vlees bestellen, immers kon het ook uitlopen naar zaterdag zonder problemen, want het blijft 48 uur bevroren.
Eerst kregen we vrijdag een SMS van "Wordt tussen 12:00 en 14:00 bezorgd" en even later een SMS dat hij niet afgeleverd kon worden (vriendin was gewoon heel de dag thuis om te wachten).. wij bellen, ja een storing bij PostNL.. Zaterdag zou hij ook niet meer bezorgd kunnen worden, het zou maandag worden op zijn vroegst ..
Wij helemaal van shittt.. want die MM bestelling was er al.
Uiteindelijk naar mediamarkt gehuppeld vrijdag, en gelukkig hadden ze een zuinige grote koel+vries combi op voorraad die we met 90 euro korting mee mochten nemen. Daarna hebben we onze online bestelling maar geannuleerd.
*veegt zweet van voorhoofd*
Cut voortgang dusver, gewicht is all over the place .. vooral tijdens het hete weer.
Die meest recente week is wat mij betreft niet accuraat, ivm uitdroging.
Ik weeg in de ochtend na het plassen, voor enig drinken/eten, vandaar.
Hoeveel vlees eet je per dag ongeveer? Ik zit aan de 400g/dag en nog iets van 60 á 90g proteïne poeder per dag. Voor de 2x bodyweight hoogwaardige proteïne.
Pre cardio: 20gr All Day Proteine
Ontbijt: 370gr Greek Yoghurt
Lunch: 200gr kip/koe/kalkoen & 200gr groenten + sausje
Avond: wat de pot schaft (maar dus wel 200gr vlees)
Post W/O: 40gr All Day Proteine