- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Jawel, op de planning stond 5x67.5 maar ik verkeerde echt niet in fatsoenlijke staat hehe.
Ach scheelt bijna niks
Better luck next time!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, op de planning stond 5x67.5 maar ik verkeerde echt niet in fatsoenlijke staat hehe.
Better luck next time!Nog wat extra info:
Ik was afgelopen maandag of dinsdag mijn bovenrug aan het foamrollen, ik voelde iets "ploppen"als het ware, waarna echt bijna onmiddelijk mijn stijve bovenrug weer normaal was.
Mijn rechter trapezius (midden-boven), met uitstraling naar mijn rechter schouder + arm, zeurden ontzettend de afgelopen maand of 2, fysio had het ook niet opgelost.
Ik voelde het vooral bij overhead pressen en rows, maar ook bij bench unracken. Sinds die "plop" is het compleet weg - echt fijn.
Volgens mij is dat de kunst van een manueel therapeut of kraker.
Dat was dus een aardig slaperige training?
Hmm.. En als ik dit zo lees zou ik wellicht toch ook echt maar eens mijn foamroller erbij moeten pakken. Ben altijd zo'n mietje, ben altijd bang dat ik pijntjes er juist erger mee maak omdat ik als brokkenpiloot ongetwijfeld wat vreemd doe.
Oooo, ploppen kan zo heerlijk zijn.Volgens mij is dat de kunst van een manueel therapeut of kraker.
Ik heb al een paar dagen het gevoel dat er bij mij wat moet ploppen laag in mijn rug![]()

Hahahahahaha *doet tranen van lachen opvegen*zeker aan te raden! en als het op een plek pijn doet, even heen en weer wiebelen zodat het er dieper in gaat. Yumm!

Gvd dacht je net weer ingehaald te hebben met sq
grats met prs
Sorry bro ♥ Ik moet je wel voorblijven natuurlijk 

Goeie tren idd! Binnen half uurtje weer thuis of wat?
... tot vanavond!Hahahahahaha *doet tranen van lachen opvegen*
*Kucht*
Enniewee.. Damn, je squats gingen insane goed!![]()

(stang weegt 17.5)

Thanks.. Vanochtend 86.4 op weegschaal, gisteren 87. Fluctueert enorm hard in deze hitte.Balen dat die 2x BW niet gelukt is, maar desondanks wel een lekkere PR gezet!![]()
feli met je pr's sweety
get it...
dropfruitduootje van me![]()