XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Mooie dalende lijn in de week gemiddelden. Dan haal je de vochtschommelingen er wel uit.
Even schrikken van die vriezer, maar dit is een goede oplossing en er is niets verloren (behalve voor de originele leverancier :p )

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Mooie dalende lijn in de week gemiddelden. Dan haal je de vochtschommelingen er wel uit.
Even schrikken van die vriezer, maar dit is een goede oplossing en er is niets verloren (behalve voor de originele leverancier :p )

Zelfs voor de originele leverancier niet, we hebben ze beide bij de mediamarkt besteld, die waren zowaar het goedkoopst :eek:

chill he, ik heb ook het licht gezien :D

Qua kosten valt het ook goed mee maandelijks

Zeker, Ik dacht dat ik eerder richting de 300 p/m zat maar valt goed mee ja.

Workout van gisteren:

Bench Press
12 x stang
12 x 60
12 x 80
4 x 102.5
3 x 102.5
3 x 102.5

Pullups
5 x BW (88 met kleding enzo)
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Dumbell Rows
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Barbell Upright Rows
8 x 37.5
8 x 37.5
8 x 37.5
8 x 37.5

Dumbell Curls
8 x 18
8 x 18
8 x 18
12 x 14

Eten voor die dag:

Ontbijt: 50g havermout, 200ml melk, 30g all-day protein
Lunch: 125g avocado, 300g bloemkool, 200g kipfilet, 2 kleine baklava dingen (Traktatie van stagiair :D)
avondeten/pre-WO: 75g basmati rijst (ongekookt gewogen), 150g mais, 30g whey
postworkout: 75g basmati, 150g mais, 200g kip
nacht: 30g caseïne
"EKV was iets van E250/K260/V75 = Kcal 2715"

MM is echt ideaal, moet er niet aan denken om alles iedere keer klaar te moeten maken

Goeie tren weer!

• #2.425
MM is echt ideaal, moet er niet aan denken om alles iedere keer klaar te moeten maken

Idd.. kilo kip kopen, schoonmaken, in de grill, naderhand nog in stukjes doen..
Nu is het.. elke dag 2x 200g kip eruit halen, de dag erna mee naar mn werk en in mn post workout :p.

Mwah, ik hou het lekker rustig nu, heb vorige week zitten maxen met het e.e.a. dus nu ga ik rustig aan doen, RPE van 9 max.. weg blijven van falen. Ook kcal lekker omlaag schroeven met 100 á 200.

Prima voeding en prima training

Zoveel werk is dat toch niet? Een kilo kip bakken... heb je zo in blokjes gesneden en gebakken.

Zoveel werk is dat toch niet? Een kilo kip bakken... heb je zo in blokjes gesneden en gebakken.
Lang niet zo lekker als de kip van musclemeat. En daarnaast hoef je bij die kip van musclemeat het gewoon alleen uit de diepvries te halen :D

jullie kunnen gewoon niet koken :p

Dit ook nog ja. Helaas was de Marokkaanse smaak uitverkocht toen ik zodnag bestelde. Maar tandoori en toscaans is ook echt heerlijk. Ben ook wel benieuwd naar teriyaki.

Marokaans vond ik zelf iets te scherp, Thais en tandoori vind ik het lekkerst

• #2.433

Wel als je samen met je vriendin in een week 4.2kg kip er doorheen jaagt :p..
En als je die AH kip pakt bijvoorbeeld, moet je nog schoonmaken, weer 100g verloren.. ook zit het volgespoten met water ;)..

Dan liever musclemeat kip!

En als je die AH kip pakt bijvoorbeeld, moet je nog schoonmaken, weer 100g verloren.. ook zit het volgespoten met water ;)..

Tja. Ik heb eigenlijk nooit afval aan mijn kip. Die is altijd netjes schoon gemaakt en niet volgespoten. Ik neem
dan een zak van 3kg, een zak van 1kg rund en dat heb ik op 2 uurtje mooi verdeeld in al mijn bakjes.

bestel je dan kipblokjes kaluro?

Ik bestel zelf gewoon 5kg kip bij musclemeat en dan gewoon voor heel de week op zondag klaar maken, is een half uur werk.

• #2.436
bestel je dan kipblokjes kaluro?

Ik bestel zelf gewoon 5kg kip bij musclemeat en dan gewoon voor heel de week op zondag klaar maken, is een half uur werk.

Ja ik bestel die kant en klare kipblokjes, scheelt amper qua geld en scheelt veel qua tijd :-).
Als ik voor heel de week klaar wil maken zou ik 4.2kg kip in een keer moeten maken, ben je wel even mee bezig.

nee die extra euro per kilo vind ik het wel waard voor de kruiden en het gemak :).

+1

Lang niet zo lekker als de kip van musclemeat. En daarnaast hoef je bij die kip van musclemeat het gewoon alleen uit de diepvries te halen :D
Dan heb je mijn kip nog nooit geproeft zeker?

jullie kunnen gewoon niet koken :p
+1

Ik snij 4.2kg kip echt in no-time..oefening baart kunst! Water valt ook goed mee overigens...en wie gaat bewijzen dat dat bij MM ook niet het geval is..

Hmm.. MM wordt voor mij toch ook steeds aantrekkelijker..
Een extra vriezer is geen optie voor mijn studentenportemonnee though ..

• #2.439
+1

Dan heb je mijn kip nog nooit geproeft zeker?

Kom maar koken :cool:!

+1
Ik snij 4.2kg kip echt in no-time..oefening baart kunst! Water valt ook goed mee overigens...en wie gaat bewijzen dat dat bij MM ook niet het geval is..

Bij MM zijn ze voorgekookt, al het 'extra' vocht is er dus al uit :D.. en ze gebruiken gekookt gewicht ipv rauw gewicht.

Qua kosten verschilt het amper, en qua tijdswinst vind ik het zeker wel waard.
Ik ben niet heel arm ofzo, ik wil wel 1e/kg extra betalen :p.

Ik leid een aardig druk/vol leven, ik zou graag wat geld inleveren voor wat extra tijd ;).

Hmm.. MM wordt voor mij toch ook steeds aantrekkelijker..
Een extra vriezer is geen optie voor mijn studentenportemonnee though ..

Je hebt ze al voor een euro'tje a 100, misschien wel goedkoper als je een zuinige minifridge zoekt.

Even een update'je:

Gewicht Gisterenochtend: 85kg
Gewicht Gisteren pre-workout: 86.1kg

Deadlifts
12 x 37,5
10 x 77.5
5 x 117.5
1 x 157.5
1 x 172.5 -PR evenaring-
Eindelijk 2x BW getild, 't zelfde als vorige week maar met een lager bodyweight. :cool:
Nu kan ik rustig slapen.

Toen nog wat legpress en calf raises gedaan enzo.

Lekker man! Op naar de 2,5x bodyweight :cool:

Terug
Naar boven