- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top, gaat me ontzettend veel tijd schelen wekelijks. Kant en klare groente, kip(en ander vlees)...![]()

Mooie dalende lijn in de week gemiddelden. Dan haal je de vochtschommelingen er wel uit.
Even schrikken van die vriezer, maar dit is een goede oplossing en er is niets verloren (behalve voor de originele leverancier)

chill he, ik heb ook het licht gezien
Qua kosten valt het ook goed mee maandelijks
)MM is echt ideaal, moet er niet aan denken om alles iedere keer klaar te moeten maken
.Lang niet zo lekker als de kip van musclemeat. En daarnaast hoef je bij die kip van musclemeat het gewoon alleen uit de diepvries te halenZoveel werk is dat toch niet? Een kilo kip bakken... heb je zo in blokjes gesneden en gebakken.

Lang niet zo lekker als de kip van musclemeat. En daarnaast hoef je bij die kip van musclemeat het gewoon alleen uit de diepvries te halen![]()
Dit ook nog ja. Helaas was de Marokkaanse smaak uitverkocht toen ik zodnag bestelde. Maar tandoori en toscaans is ook echt heerlijk. Ben ook wel benieuwd naar teriyaki.
Dit ook nog ja. Helaas was de Marokkaanse smaak uitverkocht toen ik zodnag bestelde. Maar tandoori en toscaans is ook echt heerlijk. Ben ook wel benieuwd naar teriyaki.
Zoveel werk is dat toch niet? Een kilo kip bakken... heb je zo in blokjes gesneden en gebakken.
..
..Wel als je samen met je vriendin in een week 4.2kg kip er doorheen jaagt..
En als je die AH kip pakt bijvoorbeeld, moet je nog schoonmaken, weer 100g verloren.. ook zit het volgespoten met water..
Dan liever musclemeat kip!
bestel je dan kipblokjes kaluro?
Ik bestel zelf gewoon 5kg kip bij musclemeat en dan gewoon voor heel de week op zondag klaar maken, is een half uur werk.
.+1Zoveel werk is dat toch niet? Een kilo kip bakken... heb je zo in blokjes gesneden en gebakken.
Dan heb je mijn kip nog nooit geproeft zeker?Lang niet zo lekker als de kip van musclemeat. En daarnaast hoef je bij die kip van musclemeat het gewoon alleen uit de diepvries te halen![]()
+1
Ik snij 4.2kg kip echt in no-time..oefening baart kunst! Water valt ook goed mee overigens...en wie gaat bewijzen dat dat bij MM ook niet het geval is..Wel als je samen met je vriendin in een week 4.2kg kip er doorheen jaagt..
En als je die AH kip pakt bijvoorbeeld, moet je nog schoonmaken, weer 100g verloren.. ook zit het volgespoten met water..
Dan liever musclemeat kip!
!+1
Ik snij 4.2kg kip echt in no-time..oefening baart kunst! Water valt ook goed mee overigens...en wie gaat bewijzen dat dat bij MM ook niet het geval is..
.. en ze gebruiken gekookt gewicht ipv rauw gewicht.
.
.Hmm.. MM wordt voor mij toch ook steeds aantrekkelijker..
Een extra vriezer is geen optie voor mijn studentenportemonnee though ..