- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook..
Hier video van de deadlift (kan je gelijk de te kleine 20kgs zien)
http://www.youtube.com/watch?v=WaYqfqNi-lQ
Edit: Wut, had ik nou thumbless grip met mijn linkerhand?had ik niet eens door man.

ah ja idd, wel handig zo met grotere schijven aan de binnenkant. Om die reden verhoog ik vaak met 15/10 kg schijven ipv 20
form ziet er nog wel oke uit trouwens.
Moet je m'n beginfoto maar eens checken in mijn galerij.. sub70kg @192cm 
Hmm, irritant he, met dat slapen..
Hopelijk trekt het deze week wat bij.
.Ik zou je toch zwaarder schatten Kaluro. Irl zie je er zeker groter uit dan 84 kg.

Ik wil sowieso lekker droog komen te staan zodat ik vanaf september ofzo, flink kan gaan bulken zonder te veel kopzorgen. Dat wordt dan een +15-20% bulk met flink gas.
Ik heb gewoon geen pens net zoals 99% van dbb :cool:

Nee ik zal rond de 86 zitten met normaal eten/vochtinname. Nog steeds niet groot natuurlijk maar ook niet pro-ana ecto![]()

Rear end gas?Ik heb veel geheimen, maar anorexia is er gelukkig niet 1 vanMoet je m'n beginfoto maar eens checken in mijn galerij.. sub70kg @192cm
Ik wil sowieso lekker droog komen te staan zodat ik vanaf september ofzo, flink kan gaan bulken zonder te veel kopzorgen. Dat wordt dan een +15-20% bulk met flink gas.
.. Mijn onderhoud ligt rond de 3000, een +15-20% zou +450-600kcal zijn, valt nog wel mee op zich.

Nog een lange weg naar de triple digits dan
en slecht slapen helpt dan ook niet.