XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Yup, strakke sportbroeken. Gegarandeerd dat je focus weg is, althans van hetgeen waar je mee bezig zou moeten zijn

Deadlift PR! Altijd nice..nogmaals gefeliciteerd!

Op naar 3xbw!

Zag het gister op FB, echt super nice, congrats!! :cheer:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.465
Update:

Ik had een gaar weekend. Vrijdagnacht, zaterdagnacht én zondagnacht werd ik niet moe, ik kon gewoon niet in slaap komen. Ik heb het in volgorde: 09:30, 08:00 en 4:00(moest om 07:30 op die dag erna) zien worden.. hele nachten wakker liggen, toen paar uurtjes 'geslapen' en ik werd weer klaarwakker wakker.

Denk in totaal een uurtje of 10 geslapen over de afgelopen 3 nachten. Vandaag ook weer vermoeid maar wel 'fit', dus totaal niet moe ofzo.

Verder geen drugs ofzo genomen of belachelijke hoeveelheden caffeïne dus ik vind het maar vreemd :p

Gewicht:
Vrijdag: 85.6
Zaterdag: 84.7
Zondag: 85.1
Maandag: 84.1
Ook erg laag, te weinig gegeten door het vage ritme enzo.. eens zien hoe vannacht verloopt.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

ah ja idd, wel handig zo met grotere schijven aan de binnenkant. Om die reden verhoog ik vaak met 15/10 kg schijven ipv 20

form ziet er nog wel oke uit trouwens.

Form was niet snapcity slecht inderdaad, maar ik merkte wel sterk dat de spanning op zowel onder als bovenrug sterk achteruit ging, de heupextensie was ook verre van optimaal zoals het voelde.

84kg? :eek:

in b4 anorexia :p

Hmm, irritant he, met dat slapen..
Hopelijk trekt het deze week wat bij :).

Ik zou je toch zwaarder schatten Kaluro. Irl zie je er zeker groter uit dan 84 kg.

• #2.471

Ik heb veel geheimen, maar anorexia is er gelukkig niet 1 van :D Moet je m'n beginfoto maar eens checken in mijn galerij.. sub70kg @192cm :cool:
Ik wil sowieso lekker droog komen te staan zodat ik vanaf september ofzo, flink kan gaan bulken zonder te veel kopzorgen. Dat wordt dan een +15-20% bulk met flink gas.

Hmm, irritant he, met dat slapen..
Hopelijk trekt het deze week wat bij :).

Klinkt bekend?! en inderdaad echt klote is dat :(.

Ik zou je toch zwaarder schatten Kaluro. Irl zie je er zeker groter uit dan 84 kg.

Ik heb gewoon geen pens net zoals 99% van dbb :cool:
Nee ik zal rond de 86 zitten met normaal eten/vochtinname. Nog steeds niet groot natuurlijk maar ook niet pro-ana ecto :p

Ik wil sowieso lekker droog komen te staan zodat ik vanaf september ofzo, flink kan gaan bulken zonder te veel kopzorgen. Dat wordt dan een +15-20% bulk met flink gas.

Ik heb gewoon geen pens net zoals 99% van dbb :cool:

Succes hiermee :D

Ik heb veel geheimen, maar anorexia is er gelukkig niet 1 van :D Moet je m'n beginfoto maar eens checken in mijn galerij.. sub70kg @192cm :cool:
Rear end gas?

pics van vriendin incl broekje? :o

• #2.480

:o.. Mijn onderhoud ligt rond de 3000, een +15-20% zou +450-600kcal zijn, valt nog wel mee op zich.

:(

Zelfs jij hebt tegenwoordig blokken man ... :o

:o:o

Nog een lange weg naar de triple digits dan :)
en slecht slapen helpt dan ook niet.

Hehe, slapen lukt weer top sinds gisteren, ga vandaag dan ook weer sporten (voor het eerste deze week)

Lol
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Daar doelde ik niet op, maar stiekem best wel.. :o
Ik kan érg slecht tegen high fibre, daarom zijn mijn bulks ook altijd zo'n hell.

pics van vriendin incl broekje? :o

Alsjeblieft

Ik sta (in het juiste licht) wat bij betreft ripped genoeg, zit sub-85kg nu.
Je ziet goede lijnen in mijn abs.. dus ik ga vanaf deze week mijn kcal weer verhogen en vanaf maandag weer in een kcal surplus zitten voor een tijd. Ik voel er niks voor om te skinny te worden (vind ik nu al) dus weer lekker even bulken.

Qua schema wordt het weer standaard progressief bouwen met +2.5% per week, met een start @90% 5RM.

deadlift 5RM: 155kg (verder niet geprobeerd meer)
bench 5RM: 105kg (kan lager liggen nu, deze vliegt altijd achteruit als ik minder weeg)
Squat 5RM: 115kg (flinke goodmorning beweging dus deze zet ik missching 5 á 10kg lager in)
Overhead press laat ik hangen, krijg toch vaak last van mijn schouders bij deze oefening.
Pendlay 5RM: 80kg

Foto's volgen spoedig.

Terug
Naar boven