Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

Ja inderdaad. Vorige week maandag kon ik die 12e rep bij bankdrukken er amper uitpersen, duurde echt 5 seconden voordat ik die bar helemaal omhoog wist te krijgen, dus toen besloot ik maar nog even te wachten met het verhogen van het gewicht. Toen ik gisteren 14 reps kon was ik wel overtuigd.. :D

Hoe gaat ie verder bij jou? Lukt de cut een beetje?

Dan zijn die 14 reps meer dan overtuigend genoeg ja :D

Cut gaat aardig. 1,1 kilo kwijt in iets meer dan 2 weken. Sneller wil ik ook niet dat het gaat. Trainingen gaan nog steeds omhoog dus win-win. BW omlaag, trainingsgewicht omhoog :)
3 dagen ziek geweest waardoor ik ook niet heb kunnen trainen dus zal het cutten iets vertraagd hebben aangezien ik wel ben blijven eten alsof ik trainde maar meer om snel beter te worden.
Dit weekend ook eens een bf meting doen aangezien gewicht niet alles zegt natuurlijk.

Morgen all you can eat met collega's alleen.. Niet ideaal tijdens het cutten:P

Liter chocomel. Hnnggg. Redelijk vergelijkbare gewichten zo te zien, cool! Ik ben in, want ik ga dit schema dus ook volgen ipv het 'vernieuwde' Kelei schema. Even uitproberen :)

• Topic Starter Topic Starter
Liter chocomel. Hnnggg. Redelijk vergelijkbare gewichten zo te zien, cool! Ik ben in, want ik ga dit schema dus ook volgen ipv het 'vernieuwde' Kelei schema. Even uitproberen :)

Welcome! :cool:
Ik ga deze kelei cycle (week 2/4) nog bulken en dan kijk ik even aan wat ik de volgende cycle doe, of cutten of nog een cycle bulken.
Ik wil op een redelijk vet% staan tegen de zomer (toch wel sub 12%).

Ik merk echt dat ik zoveel harder en beter ga op high carb (ca. 400g per dag)
Ik sta door de dag heen een stuk voller, meer energie, betere trainingen, veel meer kracht, beter studeren/nadenken etc.
Ook veel meer vocht maar dan zie ik er tenminste nog redelijk niet-ecto uit in kleding :D.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=shYutFicv7M&hd=1

Workout donderdag 18-3-2014 [35 reps]
Wide hammer grip pullups BWx9 -2 reps ..gewichttoename enzo :D
Wide grip bent over rows 12x60kg +2 reps
Chest Supported Dumbell Rows 12x22.5kg +1 rep
Incline Dumbell Curl 12x10kg +0, nieuwe oefening
Reverse Flyes 12x6kg +2 reps
Workout 4/5

Laatst bewerkt:
Je ziet er idd stuk voller uit! :D
Goede training!

Hoe ging de leg workout?

Sucks man! Hoe lang verwacht je nog beperkt te zijn door die blessure dan?

Sucks man! Hoe lang verwacht je nog beperkt te zijn door die blessure dan?

Goede vraag, ik heb nu al een goede 5 maanden geen benen kunnen trainen. Bij het lopen heb ik nu in ieder geval al geen pijn meer, maar zodra ik naar beneden squat heb ik een voel en hoorbare klik, met een hele zeurende napijn.
De sportfysio zei dat ik rust moest houden maar dat was in januari. Dus binnenkort ga ik nog even terug voor vervolopties. Evt. een foto van m'n knie laten maken ofzo.

Dat lijkt me een goed plan ja. Weet je in ieder geval de status ervan..hoe is het ontstaan dan?

Laatst bewerkt:
Ja, zonde dat bij jou creatine niet aanslaat :(!

Ja, voelt goed om weer te bulken na een cut. :cool:

Mijn eten voor vandaag 17-3-2014
Ontbijt: 350ml volle melk - 100g havermeel - 15g kaneelsuiker - 500ml chocomel
lunch: 100g witte rijst - 150g erwten - 180g kip - 25ml olijfolie
Tijdens workout: 500ml chocomel
Post workout: 375ml volle melk - 30g whey - 50g havermeel - 5g kaneelsuiker
Before bed: 300ml volle melk - 30g caseïne
3266kcal - 195 protein - 375 carbs - 107 fat - 24 vezel

en ik heb nog wat gesnackt door de dag heen, dus ik zit wel in de 3300-3500 range.:cool:

Hahah nice voedingsschema! Wat is het idee hiervan? IIFYM of iets dergelijks? In principe eet je niet zoveel en vaak maar je macro's zien er prima uit.

Hahah nice voedingsschema! Wat is het idee hiervan? IIFYM of iets dergelijks? In principe eet je niet zoveel en vaak maar je macro's zien er prima uit.

IIFYM inderdaad. :cool:
Ik probeer 2xBW eiwit (ca 180g) en 1xBW fat (ca. 90g) te halen, en minimaal 350g carbs te halen, de resterende kcal vul ik vrij in. Ook wat ik eet varieert heel erg, niet altijd even gezond maar hey. ;)

IIFYM inderdaad. :cool:
Ik probeer 2xBW eiwit (ca 180g) en 1xBW fat (ca. 90g) te halen, en minimaal 350g carbs te halen, de resterende kcal vul ik vrij in. Ook wat ik eet varieert heel erg, niet altijd even gezond maar hey. ;)

Paar vitamine pilletjes en dan ben je weer gezond :D Hoe hou jij bij wat je eet? Dat lijkt me nog het lastigst van IIFYM.

Klote man. Lees net je knie post goed.. Dat is knap waardeloos.

Paar vitamine pilletjes en dan ben je weer gezond :D Hoe hou jij bij wat je eet? Dat lijkt me nog het lastigst van IIFYM.

Ja ik pak dagelijks

- 1 multivit
- 5000iu vit D3
- 2g omega 3
- 5-10g creatine (dit wisselt)

Ik heb zelf online een excel schema opgesteld, waarbij ik zelf voedingmiddelen erin zet.
Als ik bij rijst de hoeveelheid van 100g naar 150g verander bijvoorbeeld, dan veranderen automatisch de macros mee. Ik deel dit met mn vriendin en andere sportpartner, die zetten steeds meer voedingsmiddelen erbij.
Dusver staan er 124 voedingsmiddelen in, zelfs oreos bijvoorbeeld haha.

Voorbeeld:

QKyaXa1.png

Klote man. Lees net je knie post goed.. Dat is knap waardeloos.

Ja inderdaad, ben er zelf ook totaal niet blij mee.
Misschien wel deels, aangezien ik dikke stretchmarks op mijn bovenbenen heb, tientallen, zo niet meer.
En niet van die kleine ook niet :P.

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=lBDMr9qShck
Workout Donderdag 20-3-2014
Bench Press: 10x82.5kg +2.5kg (zat meer in maar de spotster was aant filmen, thanks Essaphira :P)
Incline Bench Press: 11x67.5kg +2 reps
Close Grip Bench Press: 10x65kg +5kg
Overhead Triceps Extension: 12x11kg +2 reps
Dumbell Side Lateral Raises: 12x11kg +1kg
Workout 4.5/5 - had veel energie en hij ging lekker.

---------- Toegevoegd 21 March 2014 om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst 20 March 2014 om 23:16 ----------

De weegschaal zei vanochtend 87,2kg. Creatine vochtgains.

Laatst bewerkt:
Kleine update:

Ik heb dus al altijd last gehad van bruin brood, havermout, bruine rijst etc. En heb ook heel veel tests laten doen in het ziekenhuis (zonder nuttig resultaat).
Dus ik at altijd wit spul. Nu ben ik blijven experimenteren en ik heb gemerkt dat wanneer ik 100g havermout met 400ml melk bereid, ik weinig tot geen last krijg.
Mijn suikerspiegel blijft dan ook meer steady over de dag heen. Dus ik hou dat voortaan aan als ontbijt.

It's the little things that make my day. :D
Gisteren geen tijd/puf om rug workout te doen, die staat nu voor vandaag gepland.

Havermout, beste uitvinding ooit. Succes met je training vandaag!

Workout Maandag 24-3-2014
Bench Press: 12x82.5kg +2 reps
Incline Bench Press: 12x67.5kg +1 rep
Close Grip Bench Press: 11x65kg +1 rep
Overhead Triceps Extension: 12x11kg +0 maar ging gemakkelijker
Upright Row: 12x20kg (Eerst nog 12x8kg side raises gedaan), ik vind side raises niet meer chill na 3 press oefeningen dus ik ga experimenteren met upright rows. 12x20kg is natuurlijk superlicht maar komt volgende workout wel goed.
Workout: 5/5

Ik had weer veel energie dus dat ging lekker.
Ik merk dat ik qua kracht echt flink vooruit vlam. Ik zit op 5 á 10g creatine per dag en 3300-3500kcal per dag (IIFYM style yo!)
Tot dusver is het schema echt een aanrader om op te bulken als intermediate, bij een fullbody/Ublb/split zat ik voor m'n cut een beetje vast dus dit gaat echt nice. Vooral het bankdrukken gaat flink vooruit.

Ik ben eerlijk gezegd ook best wel flink verbaasd over de snelle vooruitgang. Van 10x80kg BP naar 12x82.5kg in drie weken tijd (dat zal wel 10x85kg worden nu).

Rug is er niet meer echt van gekomen vrijdag/zaterdag, gewoon een beetje aangekloot.
Druk / moe / lui, maar dat komt deze week weer helemaal goed. :D

Workout Dinsdag 25-3-2014
Supinated small grip pull-up: 9xBW -2 reps 30 reps total
Wide grip Pullups: 6xBW +0 ..toen nog 3 sets maar 1 rep eruit kunnen persen, toen maar wide hammer grip gedaan tot de 21 reps.
STRICT chest supported dumbell rows: 12x15kg 35 reps; bovenaan goed knijpen en heel even vasthouden. Erg gecontroleerd uitgevoerd.
Incline dumbell curl 12x11kg +1kg
Reverse Flyes: 12x6kg +0, wel rustiger/gecontroleerder uitgevoerd
Workout: 3/5

Het is voor mij nog even zoeken naar rugoefeingen die goed bij mij passen. Ik ben bijvoorbeeld sterker met wide hammer grip pullups dan met supinated small grip pullups.
Ik vind bijvoorbeeld 1-arm dumbell rows heel erg fijn, zowel als barbell rows. Misschien dat ik die erin ga doen ipv een pull-up variant en de chest supported row variant.

Havermout, beste uitvinding ooit. Succes met je training vandaag!

+1.. Ik ga voortaan 200g havermout/dag erin gooien.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Ontbijt: 250ml melk + 30g whey + 2 bananen
Lunch: 150g witte rijst(ongekookt gewogen) + 150g erwten + 190 kip + 25ml olijfolie
Avondeten: 650ml melk + 100g havermout + 1 banaan + 30g whey
post workout: 300g actifry friet + 200g koolvis
pre-bed: 300ml volle melk + 30g caseine
3444kcal - 235 protein - 403 carbs - 95 fat - 27 vezel

Workout woensdag 26-3-2014
deadlifts: 100 - 110kg wat reps gedaan, niet heel zwaar gegaan.
squats: wat lichtjes
Floor standing calf raises [losse barbell]: 17x80kg [50 reps] +3 reps
Seated calf raises: 19x50kg [60 reps] +2 reps
Ab wheel rollouts: 3x5xBW

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven