Nanonight
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stomme vraag, maar eten jullie die havermout koud? Spul kost geen ruk, dus heb maar een zak meegenomen (eigenlijk om van die pindakaas-eiwitrepen mee te maken), maar via Google vond ik dat je het moest bereiden met kokend water...?
) dus kcal zal wel 100-200 hoger uitvallen.Kijk of je een seated cable row kan doen met een wide grip, die vind ik persoonlijk heerlijk voor m'n rug. Goed uit te voeren en voel je goed.
Kwa posterior delt oefeningen kun je zelf kiezen wat je chill vindt, je kunt ook een tweede row toevoegen.
Bicep oefening is ook eigen voorkeur in principe.
Nog steeds lekker bezig dus! Nog last van pijntjes e.d?

Ja je bench gaat zeker lekker
Wat jij beschrijft met je schouder/bicep herken ik. Daar had ik vooral bij de FSQ last van. Dan moest ik idd echt rekken. Child's pose (ja ik weet t oorspronkelijk een yoga oefening) werkte wel heel goed bij mij.
ah nieuw logje....hier was je gebleven.
Ben er weer!![]()

Ja die ja. Ontspant je schouders echt perfect. Hoe meer je je torso naar beneden drukt hoe lekkerder voor je schouder. Wat mij betreft nummer 1 schouder stretch
Ik hoor wel of het voor jou ook zo goed werkt.

...oeps), even rust en toen 11x12.5kg +1 rep Misschien ligt het aan de foto maar lijkt me dat je lager dan 14% staat, je staat overal redelijk droog, alleen je buik nog niet