Ik heb een beetje hetzelfde probleem, rare sprongen vooruit maar niet terug. Wat ik zie in de spiegel is wel iets vet, maar niks onverwachts Zit toch te denken om kcals iets terug te schroeven
Ja die sprongen zijn vreemd ja. Misschien dat m'n vriendin 1kg gewichten in mn mond stopt terwijl ik slaap, stukje bij beetje :').
Maar bij mij fluctueert er zo belachelijk veel, mn vochtinname, mn soort eten, mn EKV ratio, mn kcal kan 300kcal per dag schommelen (max 3500).
Ik kan dus niet zeggen waar het aan zou kunnen liggen.
je traint eindelijk weer voldoende man! nee serieus, dat kunnen we natuurlijk niet aan de hand van enkel gewicht bepalen, maar ik hoop dat het dat is

Even foto's voor jezelf maken en bijhouden, mijn ervaring: je ziet het pas te laat als er te veel spekjes aangekomen zijn
Ach ik denk dat ik lekker ga doorbulken tot januari en vanaf januari een deftige cut ga houden.
Ik heb echt totaal geen problemen met vetverlies, het verdwijnt als sneeuw voor de zon bij mij.
Ik had afgelopen cut IIFYM gecut met veel ongezonde dingen (oreos, ijs, pizza, whatever) en ging nog steeds als een speer.
Ik ga a.s. cut dedicated carb-cyclen met vaste schema's en gezonde voeding, eens zien hoe dat uit pakt en of het veel ander resultaat geeft. De opvolgende bulk wordt dan ook met vaste schema's en alles netjes bijhoudend. Maar dit jaar nog even IIFYM bulken

.
Ook chill hoe snel kracht vooruit schiet op lower body momenteel, na die 9 maanden pauze.
Ach van zwak naar gemiddeld gaat altijd snel :')
Leg press (45 graden) 12x120kg moeite -> 12x180kg easy.
Calf raise (smith) 10x100kg met moeite -> 10x140kg met nog veel rek erin
Leg curl 12x45kg -> 12x65kg
Deadlifts 5x110kg -> 5x135kg met nog wat rek erin.