AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
82,5 kg maar 85 kg moet ook lukken 10 kg hoger dan vorige maand overigens :D verwacht tegen het einde van m'n bulk (rond eind maart denk ik) wel tussen de 100 en 110 kg te zitten.
Ben Benieuwd, hoeveel kcal/dag eet je nu en wat voor schema hanteer je?

tosti? kwijl... lekkere progressie kalurootje

En 200g garnalen ;)..
Thanks, ik vind ook dat het lekker gaat momenteel. ik kijk al uit naar mijn deload over 2 weken.. :D
Op naar de 3x5x110kg bench, moet dit jaar nog wel lukken, misschien.

Ben Benieuwd, hoeveel kcal/dag eet je nu en wat voor schema hanteer je?
3500 per dag maar gezien wat rommel dagen die gewicht trend beetje verstoren weet ik niet zeker of dit genoeg is, heb soms het idee dat het zelfs op 3500 een beetje begint te stagneren. even bezien dus

En doe Fierce 5, novice editie (zie bb.com) inb4 thread hijack, terug naar jou

3500 per dag maar gezien wat rommel dagen die gewicht trend beetje verstoren weet ik niet zeker of dit genoeg is, heb soms het idee dat het zelfs op 3500 een beetje begint te stagneren. even bezien dus En doe Fierce 5, novice editie (zie bb.com) inb4 thread hijack, terug naar jou

Je kan ook een tijdje high carb proberen, je bulkt momenteel op high fat toch?
Misschien dat dat je weer een boost geeft.

Ik zit te twijfelen of ik na de 110% week hetzelfde schema aan ga houden of dat ik een ander schema zal pakken. Als ik hetzelfde schema aan hou ga ik sowieso nog wat oefeningen omgooien/veranderen, met name de assistance oefeningen.

madcow ziet er ook wel interessant uit alleen dat volume ligt zo laag daar.

Overweeg ook om richting de 300g carbs per dag te gaan ja :) Kijk anders ook eens naar die Fierce 5 programma's, hij heeft ook intermediate (UB/LB) and advanced (P/P/L) schema's opgesteld: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162916931

300 is nog steeds laag :P 400-500+ go!
Zijn intermediate program spreekt me niet heel erg aan.

- Hij heeft er een decline press inzitten, iets wat ik compleet overbodig vind
- Geen overhead press
- Geen side raise / upright row
- heel laag arm volume (mijn armen zijn koppig, groeien erg traag, zit nu op 38,8cm ofzo)
- hij hecht heel veel waarde aan rows en heel dat gebied dat hij ook nog eens met isolatie aan pakt
- geen reguliere deadlifts :(
- Zijn press en pull volume zijn nagenoeg hetzelfde (? ik heb altijd een 2:3 ratio Push:Pull aangeleerd gekregen)

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Lower Body Strength Workout

Deadlifts
5x100kg
5x110kg
5x120kg

Leg Press +10kg
12x180kg
12x180kg
12x180kg
12x180kg

Leg Curl +5kg
10x65kg
10x65kg
10x65kg

Standing Calf Raise +10kg
10x140kg
10x140kg
10x140kg

Planks +10 sec
50 sec
minuut rust
50 sec
minuut rust
50 sec

Simpele maar leuke workout.

Post workout:
150g witte rijst (ongekookt gewogen)
150g erwten
200g kip

gewoon lekkere train...
daarna nog erwtjesfoodfight gehad?
brrrr

gewoon lekkere train... daarna nog erwtjesfoodfight gehad? brrrr

Ik zit het nu te eten :D

5ih2VyF.png

Ik heb een keer kortkokende rijst van dej umbo gehaald maar die is niet te vreten zeg.
De binnenste korrel blijft hard, zelfs na 15 minuten koken (Ik gebruik ruim water).
De standaard AH witte rijst is na 10 minuten koken al helemaal zacht.

22 september t/m 22 oktober:

Week 1 gemiddelde: 85,6KG
Week 2 gemiddelde: 87kg
Week 3 gemiddelde: 87,9
Week 4 gemiddelde: 88,6kg
eerste dag week 5(vandaag): 89.2KG

Het gaat iets te rap zo.
Misschien omdat ik na 9 maanden weer lower body train en momenteel creatine gebruik.. Ik ben wel iets vet aangekomen maar geen kilo's volgens mij.
Hoe snel mijn gewicht momenteel stijgt is echt iets wat je in een cut als daling zou verwachten, 700g / week :').

Het gaat iets te rap zo.
Misschien omdat ik na 9 maanden weer lower body train en momenteel creatine gebruik.. Ik ben wel iets vet aangekomen maar geen kilo's volgens mij.
Hoe snel mijn gewicht momenteel stijgt is echt iets wat je in een cut als daling zou verwachten, 700g / week :').
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, rare sprongen vooruit maar niet terug.

Wat ik zie in de spiegel is wel iets vet, maar niks onverwachts

Zit toch te denken om kcals iets terug te schroeven

Het gaat iets te rap zo.

je traint eindelijk weer voldoende man!

nee serieus, dat kunnen we natuurlijk niet aan de hand van enkel gewicht bepalen, maar ik hoop dat het dat is ;)
Even foto's voor jezelf maken en bijhouden, mijn ervaring: je ziet het pas te laat als er te veel spekjes aangekomen zijn :(

Ik heb een beetje hetzelfde probleem, rare sprongen vooruit maar niet terug. Wat ik zie in de spiegel is wel iets vet, maar niks onverwachts Zit toch te denken om kcals iets terug te schroeven

Ja die sprongen zijn vreemd ja. Misschien dat m'n vriendin 1kg gewichten in mn mond stopt terwijl ik slaap, stukje bij beetje :').
Maar bij mij fluctueert er zo belachelijk veel, mn vochtinname, mn soort eten, mn EKV ratio, mn kcal kan 300kcal per dag schommelen (max 3500).
Ik kan dus niet zeggen waar het aan zou kunnen liggen.

je traint eindelijk weer voldoende man! nee serieus, dat kunnen we natuurlijk niet aan de hand van enkel gewicht bepalen, maar ik hoop dat het dat is ;) Even foto's voor jezelf maken en bijhouden, mijn ervaring: je ziet het pas te laat als er te veel spekjes aangekomen zijn :(

Ach ik denk dat ik lekker ga doorbulken tot januari en vanaf januari een deftige cut ga houden.
Ik heb echt totaal geen problemen met vetverlies, het verdwijnt als sneeuw voor de zon bij mij.
Ik had afgelopen cut IIFYM gecut met veel ongezonde dingen (oreos, ijs, pizza, whatever) en ging nog steeds als een speer.

Ik ga a.s. cut dedicated carb-cyclen met vaste schema's en gezonde voeding, eens zien hoe dat uit pakt en of het veel ander resultaat geeft. De opvolgende bulk wordt dan ook met vaste schema's en alles netjes bijhoudend. Maar dit jaar nog even IIFYM bulken :D.

Ook chill hoe snel kracht vooruit schiet op lower body momenteel, na die 9 maanden pauze.
Ach van zwak naar gemiddeld gaat altijd snel :')

Leg press (45 graden) 12x120kg moeite -> 12x180kg easy.
Calf raise (smith) 10x100kg met moeite -> 10x140kg met nog veel rek erin
Leg curl 12x45kg -> 12x65kg
Deadlifts 5x110kg -> 5x135kg met nog wat rek erin.

Hou es op met zwaarder worden :( Straks haal je me in

Ik doe hetzelfde als jij denk ik, carb cyclen komende cut. Ik begin wel wat later. Dit jaar half januari begonnen met cutten en was veel te vroeg klaar, toen 2 maanden rond onderhoud gegeten omdat ik mn vp niet hoger wilde laten worden :p Begin denk ik in maart

Hou es op met zwaarder worden :( Straks haal je me in Ik doe hetzelfde als jij denk ik, carb cyclen komende cut. Ik begin wel wat later. Dit jaar half januari begonnen met cutten en was veel te vroeg klaar, toen 2 maanden rond onderhoud gegeten omdat ik mn vp niet hoger wilde laten worden :p Begin denk ik in maart

Maart.. dan heb je 2-3 maanden voordat het goede weer er is, denk je dat dat genoeg is om ripped te staan? Of wat is je goal?

Of nouja, 500g per week.. 8-12 weken.. 4 á 6kg dat je kwijt kan raken. Misschien wel genoeg :D

Maart.. dan heb je 2-3 maanden voordat het goede weer er is, denk je dat dat genoeg is om ripped te staan? Of wat is je goal?

Of nouja, 500g per week.. 8-12 weken.. 4 á 6kg dat je kwijt kan raken. Misschien wel genoeg :D

2-3 maanden idd. Hoop dat m'n vp dan rond de (of iig niet veel hoger dan) 16 is, en dan cutten tot 11-12 ofzo.

Nieuwe update foto in dezelfde trend:
3vpZvQ6.png

Wel wat vettiger/vochtiger geworden maar dat mag ook wel na een half jaar flink bulken :D
Ik sta ook een stuk voller, zie je goed bij chest en beide (onder)armen.

ik zie gains!

Nice progress :).

ik herhaal gewoon wat ik na de vorige foto hier zei

je zou niet zeggen dat dat onder je shirt verstopt zat!

nice progress kaluro

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven