Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kan m'n skelet bouw niet breder maken maar ik kan wel zorgen dat de volgende keer dat we elkaar zien ik er even 10kg VVM bij geplakt heb zodat het wat meer opvalt, how about that .
Danku! lower body zal sowieso nog wel als een speer gaan komende tijd.
En qua bulken.. komt goed, ik ben totaal niet angstig om te vettig te worden, mijn jeugd bestond uit het schriele ventje zijn van 66kg @ 192cm dus verder geen vettigheid-trauma's ofzo.
PR's zetten en de weegschaal omhoog zien gaan en m'n shirts te klein zien worden, is verslavend.
Die cut zien we straks wel weer..
Voor de grap mijn beginfoto nog, haha:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Willekeurig ontbijtje van vandaag:
dubbele kop sterke zwarte koffie
150g cornflakes
600ml volle melk
50g whey proteine Kcal 1142 | E 65g | K 116g | V 25g | vezels 4g
Van havermout ga ik flink scheten laten voor de rest van de dag, dus havermout heb ik compleet uit mijn dieet geschrapt.
Cornflakes is schoon voedsel ( EKV per 100g -> 370kcal, 5g E | 84g K | 1.5g V | 3.5g vezels) en dat valt een stuk beter op mijn darmen, dus nu heb ik eindelijk een gezond alternatief.
Cruesli was ook zo.. suikerachtig.
Het is wel echt belachelijk hoe een groot volume cornflakes heeft, moet je maar eens 150g afwegen voor de grap. En het absorbeert superveel melk, 400ml melk is in no-time foetsie.
Ik heb even medium fat (tot max 2g vet per kg lichaamsgewicht) geprobeerd om te bulken,
maar high carb/low fat (max 1g per kg lichaamsgewicht) bevalt me stukken beter.
Ik sta voller, krijg betere pomp, lijk meer kracht-uithoudingsvermogen te hebben enzo.
Het enige nadeel is die ongelofelijk grote suikerspiegel schommelingen, dat ik me soms echt zwak en trillerig voel tot ik m'n volgende koolhydraten shot krijg. Maar dat neem ik maar voor lief.
Wat een verschil, ziet er goed uit man! Waarom geen muesli? Zitten meer eiwitten in en meer vezels. Wel de muesli zonder toevoegingen gebruiken want anders heb je alsnog die berg suiker erbij.
cornflakes clean? dat is gewoon suikerstroop met een beetje mais. Niet gek dat het die melk zo opslurpt he.
Ik vind theyoungone wel een goed punt hebben.
Wat een verschil, ziet er goed uit man! Waarom geen muesli? Zitten meer eiwitten in en meer vezels. Wel de muesli zonder toevoegingen gebruiken want anders heb je alsnog die berg suiker erbij.
cornflakes clean? dat is gewoon suikerstroop met een beetje mais. Niet gek dat het die melk zo opslurpt he. Ik vind theyoungone wel een goed punt hebben.
8g Eiwit
83g koolhydraat waarvan 8g suiker
0,5g vet
3,5 vezel
per 100g
Lijkt me niet dat het dan 'suikerstroop' is, het smaakt ook totaal niet zoet .
Het is wel gedroogde mais, dus natuurlijk zal het dan veel vocht absorberen, vooral met zo'n gigantisch volume cornflakes dat ik hanteer.
Je zult ook wel van die suiker-cornflakes-zooi hebben inderdaad maar ik heb expres zitten zoeken tot ik schone cornflakes had (en ik kwam zowaar uit op het AH basic merk).
Er zit mais 91, suiker, zout en gerstemout in, that's it. Dus er kan max 9% aan zooi in zitten.
Upper Body Strength Workout
Expres wat lager volume gehanteerd bij de assistance oefeningen voor rug/borst, zodat ik meer energie over had voor de grote compounds.
Bench Press
4x107.5kg -PR-
3x107.5kg
3x107.5kg
..5/4/4 was heel misschien wel gelukt maar ik wilde expres weg blijven van 'grind reps', deze gingen vlot en explosief
..Vorige PR was 1x105kg, toen 5x105kg, nu 4x107.5kg (nog nooit gepressed)
Incline Dumbell press +5lbs
10x75lbs
8x75lbs
Barbell Bent over Row
5x77.5kg -PR-
5x77.5kg
5x77.5kg
5x77.5kg
Pulldowns +2.5kg
6x43.5kg
6x43.5kg
6x43.5kg
Overhead Press +reps
5x65kg -VPR-
5x65kg
5x65kg
..vorige keer 4/3/3. nu 5/5/5
PR's keep raining, volgende week nog de 110 procent week en daarna deloaden naar 90 of 92.5 procent, dan houden de PRs even op.
Als je van havermout geen scheten gaat laten kan je ook havermeel halen (die bij bodyenfit is het goedkoopst wat ik had gevonden) en dan bijvoorbeeld 400ml melk + 100g havermeel + 50g proteïne ofzo pakken. Het wordt niet dik zoals brinta. Anders AH basic cornflakes ofzo.