MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

Duidelijke progress! Lekker bezig man :)

Beter een flinke cut dan halve gains ;) Goede progressie

Super mooie progressie! Je hebt serieuze massa gepakt man :D

Nice progress. Inderdaad aan je borst en onderamen duidelijk te zien :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Beter een flinke cut dan halve gains ;) Goede progressie
Mee eens.
Super mooie progressie! Je hebt serieuze massa gepakt man :D
Nice progress. Inderdaad aan je borst en onderamen duidelijk te zien :thumbs:
Inderdaad, bovenarmen willen niet zo denderend groerien op de een of andere manier, probleemgebiedje :p, ze zijn nu ~39cm.

volgens mij valt het wel mee met die cut die je te gaan hebt...

volgens mij valt het wel mee met die cut die je te gaan hebt...
Idd, weet niet wat je doel is maar valt toch hartstikke mee? Denk dat ik een stuk langer bezig ben ;)

Bedenk wel dat ik tot januari blijf bulken h ;) maar we zullen zien.
gisteren niet kunnen workouten dus vandaag maar een FB gedaan:

Bench Press +2.5kg
12x85kg -easy-
11x85kg
9x85kg

Cable Rows +2.5kg
12x36kg
12x36kg
11x36kg

Leg Press +10kg +3 reps
15x190kg -PR-
15x190kg
Lekkerr...

Leg Curl +2.5kg
12x67.5kg -PR-
12x67.5kg
12x67.5kg

Barbell upright rows +2.5kg
12x37.5kg myo reps -> 28 total -PR-

En voor de grap op de weegschaal gewogen daar: 91,4kg

Laatst bewerkt:
oke oke, als je zo doorbulkt als nu, heb je wel ff nodig :P

lekkere pr's kalurotje

oke oke, als je zo doorbulkt als nu, heb je wel ff nodig :P lekkere pr's kalurotje

Danku! lower body zal sowieso nog wel als een speer gaan komende tijd.
En qua bulken.. komt goed, ik ben totaal niet angstig om te vettig te worden, mijn jeugd bestond uit het schriele ventje zijn van 66kg @ 192cm dus verder geen vettigheid-trauma's ofzo. :cool:
PR's zetten en de weegschaal omhoog zien gaan en m'n shirts te klein zien worden, is verslavend. :D
Die cut zien we straks wel weer.. ;)

Voor de grap mijn beginfoto nog, haha:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3vpZvQ6.png

Willekeurig ontbijtje van vandaag:
dubbele kop sterke zwarte koffie
150g cornflakes
600ml volle melk
50g whey proteine
Kcal 1142 | E 65g | K 116g | V 25g | vezels 4g

Van havermout ga ik flink scheten laten voor de rest van de dag, dus havermout heb ik compleet uit mijn dieet geschrapt.
Cornflakes is schoon voedsel ( EKV per 100g -> 370kcal, 5g E | 84g K | 1.5g V | 3.5g vezels) en dat valt een stuk beter op mijn darmen, dus nu heb ik eindelijk een gezond alternatief.
Cruesli was ook zo.. suikerachtig. :D
Het is wel echt belachelijk hoe een groot volume cornflakes heeft, moet je maar eens 150g afwegen voor de grap. En het absorbeert superveel melk, 400ml melk is in no-time foetsie.

Ik heb even medium fat (tot max 2g vet per kg lichaamsgewicht) geprobeerd om te bulken,
maar high carb/low fat (max 1g per kg lichaamsgewicht) bevalt me stukken beter.
Ik sta voller, krijg betere pomp, lijk meer kracht-uithoudingsvermogen te hebben enzo.
Het enige nadeel is die ongelofelijk grote suikerspiegel schommelingen, dat ik me soms echt zwak en trillerig voel tot ik m'n volgende koolhydraten shot krijg. Maar dat neem ik maar voor lief.

Wat een verschil, ziet er goed uit man! Waarom geen muesli? Zitten meer eiwitten in en meer vezels. Wel de muesli zonder toevoegingen gebruiken want anders heb je alsnog die berg suiker erbij.

cornflakes clean? dat is gewoon suikerstroop met een beetje mais. Niet gek dat het die melk zo opslurpt he.
Ik vind theyoungone wel een goed punt hebben.

Wat een verschil, ziet er goed uit man! Waarom geen muesli? Zitten meer eiwitten in en meer vezels. Wel de muesli zonder toevoegingen gebruiken want anders heb je alsnog die berg suiker erbij.

Muesli is ook van haver gemaakt, en dat vinden mijn darmen niet echt fijn.. vandaar.
En bedankt :D! nu op naar de 100kg

cornflakes clean? dat is gewoon suikerstroop met een beetje mais. Niet gek dat het die melk zo opslurpt he. Ik vind theyoungone wel een goed punt hebben.

Ik heb even op de verpakking gekeken:

8g Eiwit
83g koolhydraat waarvan 8g suiker
0,5g vet
3,5 vezel
per 100g
Lijkt me niet dat het dan 'suikerstroop' is, het smaakt ook totaal niet zoet ;).

Het is wel gedroogde mais, dus natuurlijk zal het dan veel vocht absorberen, vooral met zo'n gigantisch volume cornflakes dat ik hanteer. :D
Je zult ook wel van die suiker-cornflakes-zooi hebben inderdaad maar ik heb expres zitten zoeken tot ik schone cornflakes had (en ik kwam zowaar uit op het AH basic merk).
Er zit mais 91, suiker, zout en gerstemout in, that's it. Dus er kan max 9% aan zooi in zitten.

Upper Body Strength Workout
Expres wat lager volume gehanteerd bij de assistance oefeningen voor rug/borst, zodat ik meer energie over had voor de grote compounds.

Bench Press
4x107.5kg -PR-
3x107.5kg
3x107.5kg
..5/4/4 was heel misschien wel gelukt maar ik wilde expres weg blijven van 'grind reps', deze gingen vlot en explosief
..Vorige PR was 1x105kg, toen 5x105kg, nu 4x107.5kg (nog nooit gepressed)

Incline Dumbell press +5lbs
10x75lbs
8x75lbs

Barbell Bent over Row
5x77.5kg -PR-
5x77.5kg
5x77.5kg
5x77.5kg

Pulldowns +2.5kg
6x43.5kg
6x43.5kg
6x43.5kg

Overhead Press +reps
5x65kg -VPR-
5x65kg
5x65kg
..vorige keer 4/3/3. nu 5/5/5

Barbell Curl Myo reps
12x40kg +2 reps -> 24 myo reps totaal -VPR-

Triceps Extension (boven je hoofd)
12x63kg +5kg -> 27 myo reps -PR

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Nu lekker aan de proteïne pannekoeken met (gesmolten) banaan.. dat heb ik wel verdient denk ik zo :D

dat bench... dat pannenkoek...

hnnggn

lekker bezig :thumbs:

nice prs!

goed besiggg.

zelf van het weekend ook maar is naar vervanger voor brinta kijken, krijg het echt niet meer weg :o

dat bench... dat pannenkoek... hnnggn lekker bezig :thumbs:
goed besiggg. zelf van het weekend ook maar is naar vervanger voor brinta kijken, krijg het echt niet meer weg :o

PR's keep raining, volgende week nog de 110 procent week en daarna deloaden naar 90 of 92.5 procent, dan houden de PRs even op.

Als je van havermout geen scheten gaat laten kan je ook havermeel halen (die bij bodyenfit is het goedkoopst wat ik had gevonden) en dan bijvoorbeeld 400ml melk + 100g havermeel + 50g proteïne ofzo pakken. Het wordt niet dik zoals brinta. Anders AH basic cornflakes ofzo.:)

Terug
Naar boven