Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10!
Volgens mij doe je het voortdurend beter dan je verwacht, dus nu vast ook. Bovendien zijn er niet heel veel logische getallen meer vrij om op in te zetten.![]()
!In voor de gaintrainheb zelf wendler met BBB gedaan en gelijk 55% gepakt voor de assistance, ging prima
![]()

nog steeds pissig? en dan zeggen ze dat vrouwen eeuwenlang kwaad kunnen blijven :S

wees blij dat ik niet inging op dat wegzuigen
En de rest was al besproken vandaag.
Succes met je 16 reps vandaag![]()

Ik gun Ess het allerbeste...

Ik gun Ess het allerbeste...
als eerst een beter vriendje
ow en ik val niet op jonkies
Lekker korte train, maarre...waarom doe jij de beyonceshake op dat benchbankje?
Feli met je vpr alsnog![]()
.
Gefeliciteerd met pr en gefeliciteerd met vriendin!![]()

Lekkere benchpress kerel! Daar zit straks denk ik een stuk meer dan 120 in voor de 1RM![]()
.. augustus was het 82.5kg ofzo, nu 90kg 's ochtends)Lekker man! Je presst die 102.5kg of je 60kg ligt te benchen! Zit nog behoorlijk wat rek in dus!![]()
gewicht is relatief, ik vind het overigens makkelijker om 100+ te benchen dan 60. Ik wil altijd zo explosief mogelijk gaan en met licht gewicht verlies ik heel mijn vorm en heb ik geen goede 'feeling' zeg maar. Zelfde met deadlifts. Squats en OHP zijn wel technisch te doen met licht gewicht.Volgens mij had je er best tien gekund.
Maar vooruit, sowieso heel sterk.