Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
mooie techniekverbetering dan met quats!
en idd one legged calve raises lijkt dan wel handig.

Ja helaas vergeten te laten filmen, ik wilde elke 1+ rep repout oefening laten filmen en dan aan het eind van het week even filmpje monteren om vorm te bekijken en om hier in m'n log te patsen natuurlijk.

OHP is wel gefilmd, squats komt wel een andere keer.

Werk jij nooit ofzo?! altijd op DBB aan het rondhangen enzo haha

Hier ook in!

heb je een tellertje aan je springtouw of tel je gewoon in je hoofd?

heb je een tellertje aan je springtouw of tel je gewoon in je hoofd?

Tellertje aan springtouw, I wish.. nee ik tel in m'n hoofd.
Mjin conditie is zo slecht dat zelfs als er een mooie vrouw voorbij komt, ik niet afgeleid en de tel kwijt raak, dus dat is mooi meegenomen. :cool:
Op tijd springtouwen (dus 60 sec en +10 per workout bv.) zou ook kunnen, echter wil mijn tempo nog wel eens wisselen, heb totaal geen gevoel voor ritme. Dus dat leek me niet echt handig.

Mjin conditie is zo slecht dat zelfs als er een mooie vrouw voorbij komt, ik niet afgeleid en de tel kwijt raak, dus dat is mooi meegenomen. :cool:
Op tijd springtouwen (dus 60 sec en +10 per workout bv.) zou ook kunnen, echter wil mijn tempo nog wel eens wisselen, heb totaal geen gevoel voor ritme. Dus dat leek me niet echt handig.

hFC3E206E.gif

Easy

dat dere focus

de t*ring, 11 is netjes man, moet ik volgende keer nog meer mn best doen :D

Nu officieel een hele week 's ochtends nuchter niet meer onder de 90kg geweest. :cool:
Ik kijk nu al op tegen het cutten :o.. is er hier niet toevallig iemand liposuctie gecertificeerd ofzo?

Laatst bewerkt:
Nu officieel een heel week 's ochtends nuchter niet meer onder de 90kg geweest. :cool:
Ik kijk nu al op tegen het cutten :o.. is er hier niet toevallig iemand liposuctie gecertificeerd ofzo?

ik denk dat je vriendin wel "wat" wil wegzuigen :p

ik denk dat je vriendin wel "wat" wil wegzuigen :p

Busted!

74NuLko.png

Pas maar op, sterk meissie is ze. :o

Enfin.. vandaag bench press repout dag :cool:

Bench Press
5x92.5kg
3x97.5kg
1+x102.5kg repout

Ik ben benieuwd, mijn records dusver zijn..
4x107.5kg en 5x105kg maar dat is een aantal weekjes geleden, dus hoeveel reps gaan 't worden vanavond?

place your bets!

TheYoungOne: 12
Alleycat: 10
NickyCF: 10
Ik gok: 9
Cman: 9
LeonM: 8
Robke78: 8
VinnieVince: 8
Joostd: 7
SkaterMarvin: 4 Y U DO DIS :(

Laatst bewerkt:
Pfff... Mannen!

Ik gok op 8

Dan ga ik voor de 9. Hoe dan ook succes! ;)

Ik gok op 4..

mental fucking!!:trollface:

5kg extra op je rep outs? Gemiddeld mag je een repje, soms zelfs 2 afhankelijk hoe dicht je bij je max zit, minder tellen
bij 2.5kg extra op. Dus ik ga voor 8 :)

Even ontcijferen hoor Robke78, ik zal het segmenteren misschien wordt het dan overzichtelijker.:p

Vergeleken met vorige week, correct.

Gemiddeld mag je een repje, soms zelfs 2 afhankelijk hoe dicht je bij je max zit, minder tellen, bij 2.5kg extra op. Dus ik ga voor 8 :)

Mijn 1rm was 3 weken terug 120kg, mijn TM is 108kg
Dus 102.5kg is redelijk ver verwijderd van mijn 1rm.
Dus 8 it is voor jou. :cool:

p.s. ik ga een lading caffeïne downen, pre workout, wat ik normaal nooit doe.

Terug
Naar boven