XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
zuur van die mindere training, succes met die 85 repout vandaag, ik kwam maar tot 8 gisteren

Dan zal ik speciaal voor jou voor de 9 gaan. Puur omdat het kan (als het al kan haha).
Een beetje concurrentie-sfeer opbouwen enzo ;).

Waarom doe je ohp niet in het squatrack? Dan kan je de barbell op je borst unracken

heb je olybars? dan heb je toch geen magnesium nodig om een gewichtje van krap aan 60 kilo te powercleanen???

heb je olybars? dan heb je toch geen magnesium nodig om een gewichtje van krap aan 60 kilo te powercleanen???

hele casual oly bars met amper knurling (serieus het is hele oppervlakkige, passieve knurling, biedt bijna geen extra grip, echt trieste barbells hebben ze - zul je binnenkort wel zien) + weinig tot geen ervaring met cleans en dus klote techniek ;)!

helder! en ja zal het wel merken ;)

helder! en ja zal het wel merken ;)

Ik kon afgelopen vrijdag 8x127.5kg vasthouden bij deadlifts met double overhand grip dus grip strength is het probleem niet :cool:

Trouwens, ik ga waarschijnlijk de deload week overslaan, dus eventueel kun je volgende week donderdag meesporten (zal 19:00 á 19:30 worden). interesse?

Ik kon afgelopen vrijdag 8x127.5kg vasthouden bij deadlifts met double overhand grip dus grip strength is het probleem niet :cool:

Trouwens, ik ga waarschijnlijk de deload week overslaan, dus eventueel kun je volgende week donderdag meesporten (zal 19:00 á 19:30 worden). interesse?

poeh poeh that don't impress me much
:j/k:

yups gezellig, had het al gelezen ook, kletsen we donderdag wel ff over, dat spreek ik natuurlijk met je agenda af en niet met jou.
lees Ess

poeh poeh that don't impress me much
:j/k:

yups gezellig, had het al gelezen ook, kletsen we donderdag wel ff over, dat spreek ik natuurlijk met je agenda af en niet met jou.
lees Ess

Ja ik ben heel flexibel en kan sowieso na 18:00 altijd.. esther daarintegen werkt soms tot 23:00, soms tot 14:00.. soms is ze vrij, soms moet ze in het weekend werken enzo.. ;)
Geen cadeau vergeten a.s. donderdag hè, dan wordt ze 23

Dan zal ik speciaal voor jou voor de 9 gaan. Puur omdat het kan (als het al kan haha).
Een beetje concurrentie-sfeer opbouwen enzo ;).

ok

Come_f47669_1952557.jpg

Ik zal straks alles neergooien..

Maar:
Squat
5x67.5kg
3x77.5kg
(1)11x85kg squat -VPR-
Daymnnnnnnn.. ik was al blij geweest met 8 ofzo, pers ik er even 11 uit. :D:D:D
Dem beginner gains.

Netjes, valt nog veel te halen als je pijnvrij blijft lijkt me
Wat meten je quads nu?

Netjes, valt nog veel te halen als je pijnvrij blijft lijkt me
Wat meten je quads nu?

Nee inderdaad, ben benieuwd hoe het vooruit blijft schieten.
63,5cm op het grootste punt (richting lies), in het midden van mn bovenbeen 60cm.

Dat is een mooie vooruitgang, nice!

haha, damn die rep out :)

Dat is een mooie vooruitgang, nice!

Ja voelt echt goed, na 10 maanden geen lower body getraind te kunnen hebben. :)
Mijn all-time squat PR is 2x100kg, misschien dat ik daar nu al wel voorbij ben met mijn 11x85kg

Enfin de workout:

Die dag ~4000kcal op, 200g eiwit, 95g vet en iets van 586g koolhydraten.

Touwtje springen
120 reps.. +10 reps per workout wordt het.

Squat
5x67.5kg
3x77.5kg
(1)11x85kg squat -VPR-
Ik heb ook flink aan m'n techniek gewerkt en ik maakte geen 'good morning' beweging meer, ook niet bij de allerzwaarste reps. (Dat je heupen sneller stijgen dan je schouders). Hopen dat ik die techniek kan vast houden.

Deadlifts
10x72.5kg
10x72.5kg
..vanaf hier was ik echt compleet gesloopt.
10x72.5kg
10x72.5kg
Na de 4e set maar even gaan zitten, benen en onderrug verzuurd en 200 BPM ofzo haha.
10x72.5kg
Yesss.. eindelijk klaar :')

Barbell Shrugs
10x70kg
10x80kg
10x80kg
Lekkerr

Standing Calf Raise
20x80kg
20x80kg
20x80kg
Hier heb ik het probleem dat mijn linkerkuit echt extreem verzuurd en mijn rechterkuit zoiets heeft van "Come at me bro, thats it?!", voelt amper iets. Ik ga voortaan one legged doen. Ook loopt mijn linkerkuit 1,5cm achter op de rechter.
One legged standing calf raise
6xBW+40
6xBW+30
6xBW+20

Hanging leg raises
3xBW
3xBW
Voeten tot mn handen, all the way up, dus geen sissy 90° raises

Planks
90 seconden -PR-

Qua gewicht zat ik een weekje of 2 vast op 89,5kg
Afgelopen paar dagen was het 90,1kg en vandaag 90.6kg

:lifter: :lifter:Oja trouwens: Magnesium is toegestaan!! :D Feestje :lifter: :lifter:

Laatst bewerkt:
goeie squats bro, zelfde aantal reps als mij :cool: (maar dan dl)

mooie techniekverbetering dan met quats!
en idd one legged calve raises lijkt dan wel handig.

Terug
Naar boven