XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Goeie squats!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422

Lekkere VPR hoor. Nog geconcentreerder je core aanspannen misschien (@ good mornings)?

Ja misschien wel, ik doe nu ook extra core oefeningen. die deed ik voorheen eigenlijk nooit.

M'n vriendin heeft eindelijk een logje aangemaakt :D.. wordt nog meer info ingeplaatst enzo, maar in de tussentijd: http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/ess-road-to-perfection-379862/
Er staan in ieder geval een video van haar 1x95kg squat PR in.

nette squat broo

Nice squats! Misschien proberen je borst wat meer omhoog te brengen en vooruit te blijven kijken?..

Of zo iets...

Iemand nog tips voor wanneer je kont sneller omhoog komt dat je upper body, dat je een semi-goodmorning maakt? Ik heb lange femurs en een kort torso maar dan nog, dat gebeurt als ik zwaarder ga.

Gratz on the 5x 100 bro. Das nice

En je zegt het zelf, je maakt semi GM's. Doe dus GM's ;) Dan ga je beter rechtop blijven ;)

Lekkere squat vpr weer kerel, gaat netjes zo!

Iemand nog tips voor wanneer je kont sneller omhoog komt dat je upper body, dat je een semi-goodmorning maakt? Ik heb lange femurs en een kort torso maar dan nog, dat gebeurt als ik zwaarder ga.
Heb dit probleem zelf ook wel als ik wat zwaarder ga. Wat mij hier goed bij helpt is gewoon goed de focus leggen op het aanspannen van je core. Een goede riem kan je hierbij helpen.

uhm herkenbaar en dat met mijn korte pootjes.
Met high bar en front squats de rechte rug oefenen en idd core aanspannen.
en knieën iets daar buiten blijven duwen (als mijn knieën inzakken merk ik dat ik eerder naar voren buig)

• #1.428

Danku broeder!

Nice squats! Misschien proberen je borst wat meer omhoog te brengen en vooruit te blijven kijken?..

Of zo iets...

Gratz on the 5x 100 bro. Das nice

En je zegt het zelf, je maakt semi GM's. Doe dus GM's ;) Dan ga je beter rechtop blijven ;)

Zou het leven zo simpel kunnen zijn?!

Lekkere squat vpr weer kerel, gaat netjes zo!

Heb dit probleem zelf ook wel als ik wat zwaarder ga. Wat mij hier goed bij helpt is gewoon goed de focus leggen op het aanspannen van je core. Een goede riem kan je hierbij helpen.

Ja oefening zal sowieso wel kunst baren denk ik, techniek is toch iets waar ik continue mee aan de gang moet blijven gaan. Ik zal jouw, skatemarvin's en robke78's adviezen eens meenemen, kijken hoe het d an gaat - thanks ;).

uhm herkenbaar en dat met mijn korte pootjes.
Met high bar en front squats de rechte rug oefenen en idd core aanspannen.
en knieën iets daar buiten blijven duwen (als mijn knieën inzakken merk ik dat ik eerder naar voren buig)

Knieen naar buiten heb ik gelukkig nog nooit problemen mee gehad, even afkloppen!

• #1.430
Vandaag vriendinlief maar even aangekeken om goede full body foto's te maken:

ENyfboa.png

(klik voor grotere foto)

Benen lijken klein omdat ze compleet in de schaduw zitten en ontspannen zijn, naja.
Foto's zijn foto's :D!

Dit is de laatste week van mijn cut, vanaf a.s. maandag weer bulken.
Ik ben érg tevreden in ieder geval.

Nu met de overall foto zie je dat je inderdaad goed droog geworden bent kerel. Merk je ook dat je dan direct een stuk vasculairder bent? Dat heb ik namelijk wel.

• #1.432
Nu met de overall foto zie je dat je inderdaad goed droog geworden bent kerel. Merk je ook dat je dan direct een stuk vasculairder bent? Dat heb ik namelijk wel.

Inderdaad, verschil mag er wezen. :)
En ik heb de vasculariteit-genen overgeslagen volgens mij, er loopt echt amper een hele schattige kleine ader over mijn biceps heen, voor de rest nergens.

Oké vooruit, op de onderarm, maar dat heeft iedereen.
Voor de rest is er nergens een ader te bekennen, liggen te diep onderhuids denk ik.:(

Op de foto zie je ook mijn belachelijk hoge heupen heel erg goed, gaat nergens over. Bijna op navelhoogte haha.

Prima resultaat toch?

En nu? 100kg? :D

daar sta je dan in je onderbroekkie voor je open raam :D
je heupen zitten inderdaad hoog, en je navel ook.
De cut is flink gegaan, en je armen en benen lijken wel toegenomen in size!
Maar pls: doe iets aan je houding, die holle rug doet gewoon zeer aan mijn oogjes :(

Goed droog inderdaad!:thumbs: Armen zijn behoorlijk groot in verhouding en rug/traps zien er ook goed uit!:D

ziet er goed uit, goeie kuit ook :cool:

BAM! Cut heeft goed z'n werk gedaan! Goed bulken gap!

• #1.438
BAM! Cut heeft goed z'n werk gedaan! Goed bulken gap!

ziet er goed uit, goeie kuit ook :cool:

Prima resultaat toch?

En nu? 100kg? :D

Thanks, nu is het in elk geval 12 weken bulken op een hoog volume schema, daarna is het even aan kijken.

Goed droog inderdaad!:thumbs: Armen zijn behoorlijk groot in verhouding en rug/traps zien er ook goed uit!:D

Het grappige is dat mijn armen er echt schriel uit zien als ze ontspannen naast m'n lichaam hangen, terwijl ze met een BDB of FDB pose opeens heel goed naar voren komen.

Wat er wat mij betreft wat achterloopt zijn: Onderarmen, bovenkant trapezius, lats, zijkant schouder en kuiten.

daar sta je dan in je onderbroekkie voor je open raam :D
je heupen zitten inderdaad hoog, en je navel ook.
De cut is flink gegaan, en je armen en benen lijken wel toegenomen in size!
Maar pls: doe iets aan je houding, die holle rug doet gewoon zeer aan mijn oogjes :(

Yep, for everyone to see :)!
Nee achter dat raam heb je kantoorpanden, ik mag toch hopen dat die om half 12 's nachts niet meer operatief zijn haha.

Maar inderdaad, ik ben ruim tevreden met mijn vet% momenteel, 5cm van mijn middel af (srs, van 89.5 naar 84.5) en ik sta niet opeens super leeg en ik ben ook niet absurd veel kracht verloren :).

En ja moeder, ik zal aan mijn houding gaan werken :(.

Ik zit nu per dag mijn kcal/koolhydraten te uppen (momenteel 75g havermout, 400ml halfvolle melk, eetlepel nutella en 10ml honing erdoor) zodat ik a.s. maandag goed aan de bak kan (op 3200-3500kcal).

prima gecut, tijd om weer te eten bro, voordat je mager wordt

Terug
Naar boven