JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere VPR hoor. Nog geconcentreerder je core aanspannen misschien (@ good mornings)?
.. wordt nog meer info ingeplaatst enzo, maar in de tussentijd: http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/ess-road-to-perfection-379862/Iemand nog tips voor wanneer je kont sneller omhoog komt dat je upper body, dat je een semi-goodmorning maakt? Ik heb lange femurs en een kort torso maar dan nog, dat gebeurt als ik zwaarder ga.
Dan ga je beter rechtop blijven 
Heb dit probleem zelf ook wel als ik wat zwaarder ga. Wat mij hier goed bij helpt is gewoon goed de focus leggen op het aanspannen van je core. Een goede riem kan je hierbij helpen.Iemand nog tips voor wanneer je kont sneller omhoog komt dat je upper body, dat je een semi-goodmorning maakt? Ik heb lange femurs en een kort torso maar dan nog, dat gebeurt als ik zwaarder ga.
Nice squats! Misschien proberen je borst wat meer omhoog te brengen en vooruit te blijven kijken?..
Of zo iets...
Gratz on the 5x 100 bro. Das nice
En je zegt het zelf, je maakt semi GM's. Doe dus GM'sDan ga je beter rechtop blijven
![]()
Lekkere squat vpr weer kerel, gaat netjes zo!
Heb dit probleem zelf ook wel als ik wat zwaarder ga. Wat mij hier goed bij helpt is gewoon goed de focus leggen op het aanspannen van je core. Een goede riem kan je hierbij helpen.
.uhm herkenbaar en dat met mijn korte pootjes.
Met high bar en front squats de rechte rug oefenen en idd core aanspannen.
en knieën iets daar buiten blijven duwen (als mijn knieën inzakken merk ik dat ik eerder naar voren buig)

!Nu met de overall foto zie je dat je inderdaad goed droog geworden bent kerel. Merk je ook dat je dan direct een stuk vasculairder bent? Dat heb ik namelijk wel.

BAM! Cut heeft goed z'n werk gedaan! Goed bulken gap!
Goed droog inderdaad!Armen zijn behoorlijk groot in verhouding en rug/traps zien er ook goed uit!
![]()
daar sta je dan in je onderbroekkie voor je open raam
je heupen zitten inderdaad hoog, en je navel ook.
De cut is flink gegaan, en je armen en benen lijken wel toegenomen in size!
Maar pls: doe iets aan je houding, die holle rug doet gewoon zeer aan mijn oogjes
!
.
.prima gecut, tijd om weer te eten bro, voordat je mager wordt