XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja eens, maar dat van die uitvoering is net wat ik bedoel. Kan je "Tom Platz" stijl dergelijke gewichten squatten als je enorm lange benen hebt?
In ieder geval wel als de lengte van je benen in dezelfde verhouding staan tot je bovenlichaam als bij Kameel en Tom Platz.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Week 2, dag 4.

Bb rows
15x40
15x50
10x60
3x70
3x70
20x70

Slingshot paused bench
3x6x120

Superset: Db benchpress / Meadows row
10x32,5 + rb / 10x35
10x32,5 + rb / 10x35
10x32,5 + rb / 10x35
10x32,5 + rb / 10x35
8x32,5 + rb / 10x35

• #2.043
Gisteren armen en side delts getraind. Vandaag rustdagje. Verder heb ik al zeker drie dagen enorme spierpijn in mijn calves, die stretch doet het hem wel. Wanneer ik net uit bed kom kan ik amper normaal lopen.

Ik kwam nog een foto tegen van afgelopen zomer. Ik post zelden backshots want rug is niet mijn sterkste kant. Maar toch zie ik elk jaar wel iets van verbetering.

20210227_203445.jpg

Damn 9x190 hahah
Ik moet morgen 190 voor max reps doen, dit motiveert me om je in te halen

Ookal lukt dit niet

• #2.046
Damn 9x190 hahah
Ik moet morgen 190 voor max reps doen, dit motiveert me om je in te halen

Ookal lukt dit niet

Zal niet veel schelen. Ik mr hem denk ik op 12x, ben wat kracht kwijt door te weinig trainen de laatste weken. Maar dat komt wel weer. De opzet van de squats maakt het ook niet makkelijk:

20210301_200704.jpg

Ghetto modus squat hahah, wel goed voor je balans denk ik

Zal niet veel schelen. Ik mr hem denk ik op 12x, ben wat kracht kwijt door te weinig trainen de laatste weken. Maar dat komt wel weer. De opzet van de squats maakt het ook niet makkelijk:

20210301_200704.jpg
Dit doet me echt denken aan die chains die powerlifters op hun bars doen

Hardcore en respect dat je ze zo doet, maar word je er zelf niet helemaal gek van? :roflol:

Damn, fucked up man.

• #2.054
Paused benchpress
1x120
1x120
8x120
3x6x100

Ohp
4x6x60

Superset: Lateral raise / Pullups
5 sets

Superset: Db fly with stretch / Db bent over raise
5 sets

Volg je nog een schema of ben je op het moment een beetje aan het freestylen?

• #2.057
Iemand hier ervaring met autotuning?

Mijn ecu wordt nu met stage 1 software geupgraded door Dion (saab rijders kennen Dion wel) maar zit er aan te denken om nog het eea aan te passen, zoals race kat, open sportfilter, geen al te gekke dingen. Maakt een race katalysator veel verschil?

• Like
Waarderingen: Apw
Iemand hier ervaring met autotuning?

Mijn ecu wordt nu met stage 1 software geupgraded door Dion (saab rijders kennen Dion wel) maar zit er aan te denken om nog het eea aan te passen, zoals race kat, open sportfilter, geen al te gekke dingen. Maakt een race katalysator veel verschil?
Open filter lijkt me vragen om ellende.

Dat zuig geluid vind ik gaaf. Ik neem er dan een met hitteschild tegen het aanzuigen van warme lucht. Maar je doelt natuurlijk op rotzooi in de filter?
Weet wat je bedoelt met dat geluid. Maar alleen als de tuner alles op elkaar afstemt heeft zoiets kans van slagen. Kans, zie hieronder. Het motor-forum heeft een enorm segment aan topics waar het helemaal misgaat. Als tuning makkelijk was, zou het ook niet zo duur zijn om een racer snel te krijgen. De grootste bron van ellende is een open luchtfilter,

Ook van dichtbij heb ik tuning zien floppen. Zelf altijd bezig geweest met sproeiers en uitlaten voor mijn Zuendapp, ging wel sneller maar liep steeds vast. Had er technische handboeken bij met formules, maar dat mocht niet baten. De brommer vervolgens laten voorzien van extra spoelpoorten bij een tuner uit de motorcross, dat was het begin van nog veel meer ellende. Een goede vriend, Jan, met een Monster 900 is 3 bekende tuners afgeweest zonder goed resultaat, hoofdsproeiers gehad van 60 tot 130, tig keer op de meetbank. Het was een driftkikker die aan powerlifting deed, als hij bij motorhuis Safe in Rotterdam langskwam werd hij meteen naar het kantoor van de manager meegenomen om een Cohiba te roken. Mijn broer liet zijn Nuda 750 bij Ducati expert Biggelaar tunen; met de lichtste tuning, Dynojet stage 1 liep die wel mooier. Maar ook Biggelaar kreeg dat Monster niet goed. Jan had ook zijn frame laten tunen en dat brak op het eind van een vakantie. Toen hij opeens zijn voeten allebei aan de grond kreeg wisten we dat hij weer pech had. (Jan heeft korte beentjes, als ik achterop zat zette ik bij stoplichten mijn voeten aan de grond.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven