MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arnold z’n stage weight was rond de 107kg volgens internet, met een lengte van 1m90.

Haney stage weight rond de 115kg met een lengte van 1m80.

Mijn broer stage weight 103kg met een lengte van 1m85.

En dan een Nick Walker die 130kg weegt op 1m70.

Die illusie en look manipulatie zegt veel meer dan lengtes en gewichten.

Arnold z’n stage weight was rond de 107kg volgens internet, met een lengte van 1m90.

Nick Walker zijn arm is ongeveer net zo groot in omtrek als Arnold zijn been denk ik, lol. Die gast heeft echt belachelijk grote armen. Ben benieuwd of er SEO in zit.

Ben sowieso ook wel benieuwd naar de stack van die gast... ik denk dat hij heel wat wegspuit (naast het feit dat hij ongelooflijke genetics heeft voor spiermassa)

Arnold was hoogstens 1m85, hij is nu <1m80. Niemand heeft er ooit zo goed uitgezien als Arnold met zo weinig lichaamsgewicht/lengte. Vreemd, want hij heeft ook nog eens een brede taille.

Bijlagen

• 429A1A44-E8FF-49D9-8455-3B9123CDFA90.png
    429A1A44-E8FF-49D9-8455-3B9123CDFA90.png
    350,7 KB · Weergaven: 68
Verschillende lengtes heeft hij volgens de interweb :roflol:

Die lengtes van bodybuilders altijd met een korrel zout nemen, vooral als ze uit USA komen. Cedric is zogenaamd 6’0 wat neerkomt op 183 cm, maar toen ik met hem op de foto ging een paar jaar geleden was ik echt overduidelijk een paar cm groter, terwijl ik zelf 1.84 ben en ik chucks aan had en hij sportschoenen met nog een dikke hak. Klopt allemaal geen reet van

• Like
Waarderingen: BB_
Dit is pas mijn tweede cruise.
Tijdens de eerste cruise had ik ook dat gevoel. Op de een of andere manier heb ik hier nu minder moeite mee. Ik stel voor mijzelf ook geen hoge doelen meer. Ik heb mij er bij neergelegd dat er netto niet veel overblijft, gainen is zelfs met AAS niet makkelijk... ik ga gewoon voor elk jaar een iets beter fysiek en daarnaast lekker chill leven zonder al te gek en lang te blasten.
Daar geef ik je groot gelijk in. Als ik je fysiek zo zie dan kun je zeker niet zeggen dat er netto niet zo veel overblijft. En met enkel aas heb je imo dan ook zeker wat zieks neergezet.

en die beweegredenen die je noemt om niet meer zo zwaar en lang te blasten begrijp ik dan ook zeker. Ik denk ook dat naarmate je ouder wordt je hier ook wel iets kritischer in gaat zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.007
Ja dat zeg ik toch ook, tot Lee Haney's dynasty vanaf 1984. Samir Bannout (1983) had een completer bovenlichaam maar mindere benen, Chris Dickerson was minder, Franco zelfde als Samir, Frank Zane was ook niet beter of esthetischer en van Schwarzenegger had je het dan weer wel vies verloren. Die gasten gebruikten waarschijnlijk allemaal meer dan jij.

Samir ziet er op sommige foto's ook huge uit. Bizar hoe rond en vol hij kan zijn op 84 kg. Zane Spillenbeen :D Tegen Chris zou ik ook wel kans maken denk ik.

Had geen delts,geen benen etc. Niet zo raar dus.
Arnolds benen waren inderdaad best lacking. Komt omdat hij waarschijnlijk alleen maar squats deed aka falen op cardiovasculair/balans.

kameel heeft dan wel weer monsterbenen op alleen squats zowat ... blijft een rare sport :o

Arnolds benen waren inderdaad best lacking. Komt omdat hij waarschijnlijk alleen maar squats deed aka falen op cardiovasculair/balans.

kameel heeft dan wel weer monsterbenen op alleen squats zowat ... blijft een rare sport :o
Het zal eerder komen omdat hij te weinig benen trainde ipv aan de squats lag

Hij deed anders behoorlijke sets squats met behoorlijk gewicht. Voorderest natuurlijk ambigue.

Als je de rest van je leven x gewicht voor y reps squat en je lichaam geen novel stimulus geeft, dan ga je inderdaad niet vooruit
Progressive overload en je kcals verhogen lijken me voor de hand liggend.

Een hele simpele reden waarom ik in gewenning geloof: tijdens je eerste goede kuur kom je altijd veruit de meeste kilo’s aan.

Mijn eerste kuur kwam ik 8 kilo aan op 200mg tren en 250mg test zonder dat ik daar moeite voor deed. Nu kom ik op 1,5gr AAS per week hooguit een paar kilo aan terwijl ik veel beter eet en train dan toen.

Progressive overload en je kcals verhogen lijken me voor de hand liggend.

Een hele simpele reden waarom ik in gewenning geloof: tijdens je eerste goede kuur kom je altijd veruit de meeste kilo’s aan.

Mijn eerste kuur kwam ik 8 kilo aan op 200mg tren en 250mg test zonder dat ik daar moeite voor deed. Nu kom ik op 1,5gr AAS per week hooguit een paar kilo aan terwijl ik veel beter eet en train dan toen.
Is het niet verminderde meeropbrengst. Als myostatine een plafond zet wordt dit waarschijnlijk niet rechtlijnig bereikt, maar als een raaklijn die de asymptoot benadert.

1614116860460.png

Volgens mij heeft iedereen het over de benen van Arnold in 1975 en 1980. Voor 1975, bv. hier in 1974, vind ik ze erg goed en best dik. Hij is dan wel niet zo lang maar zijn benen zijn dat wel.

Ik heb ook alleen squats nodig .

Kameel is 1m40. Vaak zie je mensen die wat korter zijn veel meer succes hebben qua massa op compounds, ivm leverages. Langere mensen falen een squat meer op naar voren vallen/core/etc., terwijl korte mensen vaak tot bijna falen kunnen gaan en dan puur op "legs falen". Niet altijd mind you, maar vaak. Zelfde zie je vaak bij bench, barbell rows, etc. Mensen met kortere ledematen hebben vaak massa wise meer baat bij zware compounds. Ik was ook best een degelijke (niet goed hoor, maar degelijk voor "dbb maatstaven") squatter en heb ook skinny legs. Kameeltje skwaat vergelijkbare weights als ik in mn "prime" en heeft sicke legs...

Komt natuurlijk ook door goede voeding, rust, supps, "supps", etc. (het totaal plaatje) maar ook door leverages...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven