XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik effe wat opgezocht over de hoogte verschillen en wat de meeste hanteren.

Boris sheiko adviseert in zijn boek: 7 tot 10 cm verhoging
Bij anderen verschilt de mening behoorlijk

Van 1 Tot 2 inch:

Tot 4 inch:

Kortom Hoe hoger hetgeen wat je opstaat Hoe groter het risico dat je backangle teveel gaat veranderen tov regular deadlift. Heeft allemaal met verhoudingen van je ledematen te maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
  • #2.104
Week 3. Dag 4.

bb row
3x75
3x75
20x75

ss bench paused
3x4x130

meadows row
5x10x40

db bench
10x32,5
4x10x32,5 + RB

hammer curls ss dippen meadows style
5x8x22,5 ss 5xFxbw

• #2.105
Week 4. Dag 1.

Squats
5x180 r.i.p. pyjamabroek
5x180
10x180 ze gaan weer de goede kant op
gecalculeerde 1rm = 240

Rest vd training komt vanavond, geen tijd.
Rdl's, shrugs, gm's, knee raises en calveraises.

• #2.106
De vorige training deed ik 9x190 en dat zou goed zijn voor 245. Maar toen deed ik slechts twee singles van te voren. Ik denk dat de 240 er wel in moet zitten wanneer ik ga pieken. Maar goed, ik ben een mietje dus zou het niet durven. Eerst maar eens de 230 hitten zodra de gym weer open gaat.

De vorige training deed ik 9x190 en dat zou goed zijn voor 245. Maar toen deed ik slechts twee singles van te voren. Ik denk dat de 240 er wel in moet zitten wanneer ik ga pieken. Maar goed, ik ben een mietje dus zou het niet durven. Eerst maar eens de 230 hitten zodra de gym weer open gaat.
Als jij zou gaan powerliften zie ik je wel richting 300kg gaan. Maar de mannen die dat doen hebben meestal niet zulke quads als jij.

Je houdt van Kameel of je haat hem...

• #2.112
Ah de dikke en de dunne. Achja, leuk dat ze weer eens online zijn :roflol:

• #2.113
Als jij zou gaan powerliften zie ik je wel richting 300kg gaan. Maar de mannen die dat doen hebben meestal niet zulke quads als jij.

300 kg is wel erg veel.

De doelen die ik ooit wil halen:

Bench: 180, (pr 160)
Deadlift: 250 aangezien ik rustig aan moet doen met mijn onderrug (pr 240)
Squat: 250 (pr 3x220)

De bench gaat de grootste uitdaging worden.

Laatst bewerkt:
300 kg is wel erg veel.

De doelen die ik ooit wil halen:

Bench: 180, (pr 160)
Deadlift: 250 aangezien ik rustig aan moet doen met mijn onderrug (pr 240)
Squat: 250 (pr 3x220)

De bench gaat de grootste uitdaging worden.
Volgens mij train(de) je in een omgeving waar weinig aan powerlifting wordt gedaan. In een specifieke powerlift gym met een echte trainer zou je veel verder komen dan wat je nu als ultieme doelen noemt. In mijn gym traint een jonge man met een postuur dat op dat van jou lijkt. Die doet ook aan bodybuilding en tilt daarbij behoorlijk zwaar op de powerlifts. Ik ga altijd ff kijken als hij squat.

Vroeger, in de sportschool van Wout van der Toorn in Scheveningen, deed ik ook graag mee.

• #2.118
Volgens mij train(de) je in een omgeving waar weinig aan powerlifting wordt gedaan. In een specifieke powerlift gym met een echte trainer zou je veel verder komen dan wat je nu als ultieme doelen noemt. In mijn gym traint een jonge man met een postuur dat op dat van jou lijkt. Die doet ook aan bodybuilding en tilt daarbij behoorlijk zwaar op de powerlifts. Ik ga altijd ff kijken als hij squat.

Klopt. Ik ben in mijn gym veruit de sterkste. Maar ik zit er een beetje tussenin. Beetje sterk worden maar ook een compleet fysiek bouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven