Misaa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.350
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot 4 inch:
Kortom Hoe hoger hetgeen wat je opstaat Hoe groter het risico dat je backangle teveel gaat veranderen tov regular deadlift. Heeft allemaal met verhoudingen van je ledematen te maken.

Als jij zou gaan powerliften zie ik je wel richting 300kg gaan. Maar de mannen die dat doen hebben meestal niet zulke quads als jij.De vorige training deed ik 9x190 en dat zou goed zijn voor 245. Maar toen deed ik slechts twee singles van te voren. Ik denk dat de 240 er wel in moet zitten wanneer ik ga pieken. Maar goed, ik ben een mietje dus zou het niet durven. Eerst maar eens de 230 hitten zodra de gym weer open gaat.
Als jij zou gaan powerliften zie ik je wel richting 300kg gaan. Maar de mannen die dat doen hebben meestal niet zulke quads als jij.
gelijk maar nieuwe ballen dr in dan.....hallo, welkom in de ballenbak.
Er is opgeschoond. Graag zo houden.
Volgens mij train(de) je in een omgeving waar weinig aan powerlifting wordt gedaan. In een specifieke powerlift gym met een echte trainer zou je veel verder komen dan wat je nu als ultieme doelen noemt. In mijn gym traint een jonge man met een postuur dat op dat van jou lijkt. Die doet ook aan bodybuilding en tilt daarbij behoorlijk zwaar op de powerlifts. Ik ga altijd ff kijken als hij squat.300 kg is wel erg veel.
De doelen die ik ooit wil halen:
Bench: 180, (pr 160)
Deadlift: 250 aangezien ik rustig aan moet doen met mijn onderrug (pr 240)
Squat: 250 (pr 3x220)
De bench gaat de grootste uitdaging worden.
Volgens mij train(de) je in een omgeving waar weinig aan powerlifting wordt gedaan. In een specifieke powerlift gym met een echte trainer zou je veel verder komen dan wat je nu als ultieme doelen noemt. In mijn gym traint een jonge man met een postuur dat op dat van jou lijkt. Die doet ook aan bodybuilding en tilt daarbij behoorlijk zwaar op de powerlifts. Ik ga altijd ff kijken als hij squat.
Success300 kg is wel erg veel.
De doelen die ik ooit wil halen:
Bench: 180, (pr 160)
Deadlift: 250 aangezien ik rustig aan moet doen met mijn onderrug (pr 240)
Squat: 250 (pr 3x220)
De bench gaat de grootste uitdaging worden.