- Waardering
- 20.663
Wat mij altijd zo fascineert, is dat voor de “gemiddelde”, of eigenlijk zelfs heel ver bovengemiddelde lifter, 160 of 180kg benchen voor 1 of 2 reps echt een doel is waar iemand heel zijn lift carrière naar toe kan werken. En dan nog lukt het de meesten waarschijnlijk niet.
En dan zet je youtube of instagram aan en kan je zo een volledig willekeurige pro bodybuilder (bodybuilder!!! dus niet powerlifter of iemand die daar specifiek voor traint) uitzoeken die 180 op de incline voor 10 reps doet alsof het niks is, of 200 flat.
Ik snap dat gewoon niet
En ja, tuurlijk, tren, slin, hgh, igf, blabla. I dont give a f**k. Dat gebruikt iedereen... Dus daar ligt het gewoon niet aan.
Die gasten zijn gewoon zo zo zo ongelooflijk superhuman.
En dan zet je youtube of instagram aan en kan je zo een volledig willekeurige pro bodybuilder (bodybuilder!!! dus niet powerlifter of iemand die daar specifiek voor traint) uitzoeken die 180 op de incline voor 10 reps doet alsof het niks is, of 200 flat.
Ik snap dat gewoon niet
En ja, tuurlijk, tren, slin, hgh, igf, blabla. I dont give a f**k. Dat gebruikt iedereen... Dus daar ligt het gewoon niet aan.Die gasten zijn gewoon zo zo zo ongelooflijk superhuman.