XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Finasteride?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
Week 4. Dag 3.

Defecit dl
5x90
5x110
5x120
2x5x140 kut schijven vallen vd stang
5x120 + redband
5x120 + 2x redband

Paused squats
21x110 piepende oren

Standing lunges
3x10x65

Goodmornings ss Standing bb calf raise
5x65 ss 20x65
5x65 ss 20x65
5x65 ss 20x65

• #2.145
Nou... vannacht slechts 1,5 uur geslapen (of minder). Na het werk nog 2 uurtjes ingehaald. Verkoudheid is ook weer meteen terug. Toch maar even een minimale training.

Barbell rows
5x80
5x80
15x80

Slingshot paused bench
2x8x105
2x8x115

Chin ups ss Larsen press
10xbw ss 10x90
10xbw ss 8x90
10xbw ss 8x90
10xbw ss 8x90

• #2.147
Laatst bewerkt:
  • #2.148
Nou ik ben dus strontverkouden. Loopneus, slijm in mijn keel, oorpijn, vermoeid. Kutzooi. Dus weer geen training. Hoop dit weekend weer te kunnen trainen.

Corona?

Wanneer ga je weer tren gebruiken? Ik mis de bedreigingen en de algemene bruutheid. Er is al genoeg oestrogeen aanwezig op dit forum.

Als je vaak verkouden bent kan je misschien toch eens kijken naar wat supps en shit die je weerstand een beetje kunnen ondersteunen.

• #2.153

Denk het niet, ik heb iig niet getest. Merk sinds vandaag een verbetering, misschien vanavond wat armen pompen ofzo.

Wanneer ga je weer tren gebruiken? Ik mis de bedreigingen en de algemene bruutheid. Er is al genoeg oestrogeen aanwezig op dit forum.
Wie zegt dat ik geen tren gebruik?? :eyebrow:

Mijn moeder zei altijd "onkruid vergaat niet" voor je het weet train je weer sterkte 💪
Jij weeettt

Als je vaak verkouden bent kan je misschien toch eens kijken naar wat supps en shit die je weerstand een beetje kunnen ondersteunen.

Valt op zich wel mee dit jaar. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik zo hard getroffen ben. Mijn zoontje had eerder koorts en was/is strontverkouden. Hij slaapt graag op mij dus adem ik dat allemaal in. Verder had ik afgelopen zondagnacht slechts een uurtje geslapen, een slechte nachtrust is bij mij altijd kut voor mijn weerstand. q

Plakt de poep ook minder in de pot bij jou Kameel nu je psyllium husk gebruikt?

• #2.159
Ondergedoseerde batch dan. Wat en hoeveel gebruik je nu dan?

Ben sinds maandag weer aan het blasten. Ik zet 200 mast, 200 tren en 250 test eens in de 5 dagen. Maar ik ga denk ik overstappen op 125 test, 200 tren, 200 mast 2x per week. Wat denk jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven