TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@th0maz welke shampoo gebruikte jij ook alweer 2x per week?
Wat onze lekkere krullenbol zegt inderdaad. Wel minimaal 5 min laten intrekken voordat je het uitspoelt. En ook een goede conditioner gebruiken, want die shit maakt je haar zo droog als stro.@th0maz welke shampoo gebruikte jij ook alweer 2x per week?
Mijn moeder zei altijd "onkruid vergaat niet" voor je het weet train je weer sterkte 💪Nou ik ben dus strontverkouden. Loopneus, slijm in mijn keel, oorpijn, vermoeid. Kutzooi. Dus weer geen training. Hoop dit weekend weer te kunnen trainen.
Wie zegt dat ik geen tren gebruik??Wanneer ga je weer tren gebruiken? Ik mis de bedreigingen en de algemene bruutheid. Er is al genoeg oestrogeen aanwezig op dit forum.
Jij weeetttMijn moeder zei altijd "onkruid vergaat niet" voor je het weet train je weer sterkte 💪
Als je vaak verkouden bent kan je misschien toch eens kijken naar wat supps en shit die je weerstand een beetje kunnen ondersteunen.
Ondergedoseerde batch dan. Wat en hoeveel gebruik je nu dan?
Ik kan niet voor Camelus spreken maar bij mij wordt m'n drol een soortvan glibberig en plakt 0,0 aan de pot. Echt een genot om te zien.Plakt de poep ook minder in de pot bij jou Kameel nu je psyllium husk gebruikt?
Dat heb ik dus ook 🤣🤣Ik kan niet voor Camelus spreken maar bij mij wordt m'n drol een soortvan glibberig en plakt 0,0 aan de pot. Echt een genot om te zien.
Te veel vezels denk ik danHeel vreemd, maar als ik psyllium husk gebruik zit ik ongeveer de hele dag aan de diarree. Zonder psyllium husk gaat het beter.
Ondergedoseerde batch dan. Wat en hoeveel gebruik je nu dan?
Zonder plakt het en poep ik beroerd, met plakt het niet en is het evengoed beroerd :')Heel vreemd, maar als ik psyllium husk gebruik zit ik ongeveer de hele dag aan de diarree. Zonder psyllium husk gaat het beter.