XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben sinds maandag weer aan het blasten. Ik zet 200 mast, 200 tren en 250 test eens in de 5 dagen. Maar ik ga denk ik overstappen op 125 test, 200 tren, 200 mast 2x per week. Wat denk jij?
Oh toch mast, goede keuze. Ben benieuwd wat je er van vindt, omdat je aangaf het nog nooit gebruikt te hebben. Persoonlijk moet je wel minimaal 300-400 gebruiken om het goed te merken imo.

Ben je dan aan het cutten neem ik aan? Mast is ook wel een goede toegevoegde waarde in combinatie met tren, omdat het bepaalde bijwerkingen van tren toch iets minder erg maakt. Deste lager de test, deste minder bijwerkingen ik en anderen ervaren van tren. Dus sowieso test lager houden dan tren.

Ik doe altijd 2x per week i.v.m stabielere bloedwaarden, maar of het nu zoveel verschil maakt t.o.v. 1x per week weet ik niet eens.

Oh toch mast, goede keuze. Ben benieuwd wat je er van vindt, omdat je aangaf het nog nooit gebruikt te hebben. Persoonlijk moet je wel minimaal 300-400 gebruiken om het goed te merken imo.

Ben je dan aan het cutten neem ik aan? Mast is ook wel een goede toegevoegde waarde in combinatie met tren, omdat het bepaalde bijwerkingen van tren toch iets minder erg maakt. Deste lager de test, deste minder bijwerkingen ik en anderen ervaren van tren. Dus sowieso test lager houden dan tren.

Ik doe altijd 2x per week i.v.m stabielere bloedwaarden, maar of het nu zoveel verschil maakt t.o.v. 1x per week weet ik niet eens.
Truth

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.167

dat is precies waarom ik van plan was om die doseringen aan te houden, thanks.

• #2.170
Husk kan soms flinke hopen opleveren, of juist een dag zonder is mijn ervaring

De laatste dagen is het bij mij best vloeibaar. Misschien door het ziek zijn of een te veel vezels. Ik ben nog zoekende met de husk. Vanaf nu afwegen en de sweetspot proberen te vinden.

Ik heb ook wat dunnere poep als ik veel zero drinken drink. Zo dat moest er even uit.

• #2.174
Nou.. ga maar eens een poging wagen.
Aankomende week even rustig op kracht komen voordat ik het programma weer oppak. Nu is het nog slijm ophoesten na elke set. Gewichten voelen ook zwaarder aan.

Squats
2x6x140
2x6x150
2x6x160

RDL ss Shrugs
6 sets

Wat is het doel waarvoor je het gebruikt?

Ik wil af van plakpoep.

De laatste dagen is het bij mij best vloeibaar. Misschien door het ziek zijn of een te veel vezels. Ik ben nog zoekende met de husk. Vanaf nu afwegen en de sweetspot proberen te vinden.
Denk het ziek zijn. Bij mij weet je door de consistentie ook niet of het nou uit de voorkant of achterkant komt.

Ik dacht dat je een typfoutje gemaakt had en insuline bedoelde. Maar nu snap ik hem. Ik heb sowieso al heel veel last van winderigheid en als ik die psyllium husk inneem wordt het nog veel meer en heb ik inderdaad ook vaker last van diarree.
Dan moet je als proef op de som eens aardperen eten. Dan weet je gelijk of je inuline kunt verdragen of niet. :grinny:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven