AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denken jullie daar anders over?
Ja. Ik ben van mening dat het voornamelijk de manier van flexen is. Althans zeker als je in wedstrijdshape staat.

Als ik jouw wedstrijdfoto’s zie, dan flex jij jouw quads zo:
B1BC680E-8ABC-42BF-BB32-B6E181F2F264.png

Eigenlijk is dit ‘gewoon’ je knie in het slot gooien.

probeer ze vanuit je heupen te flexen zoals de foto hieronder. Ik kan het moeilijk uitleggen maar mijn heup is een beetje gekanteld en mijn knie absoluut niet in het slot.
825073A9-2A43-4919-8E1A-CAD2A4F346F4.png

Heb op de onderste foto een hoger vetpercentage dan de bovenste en mijn trainingen zijn al al die jaren hetzelfde: zware squat (-varianten) en lunges, afwerken met iets hoger in reps bij sissy squat of leg extension.

En hoe bevalt de masteron @Camelus ? Ben je al je verloren haren in het doucheputje al aan het tellen? Of urenlang je haarlijn aan het bestuderen in de spiegel en vergelijken met oudere foto's?

Ik zit nu ook op drostanolone (200mg per week) en het bevalt me zeer goed.

Ik ervaar tot nu geen bijwerkingen. Wel heb ik een enorm hoog libido en over het algemeen een “feel good” gevoel. Tot nu toe echt zeer te spreken over deze compound.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.263
Ja. Ik ben van mening dat het voornamelijk de manier van flexen is. Althans zeker als je in wedstrijdshape staat.

Als ik jouw wedstrijdfoto’s zie, dan flex jij jouw quads zo:
B1BC680E-8ABC-42BF-BB32-B6E181F2F264.png

Eigenlijk is dit ‘gewoon’ je knie in het slot gooien.

probeer ze vanuit je heupen te flexen zoals de foto hieronder. Ik kan het moeilijk uitleggen maar mijn heup is een beetje gekanteld en mijn knie absoluut niet in het slot.
825073A9-2A43-4919-8E1A-CAD2A4F346F4.png

Heb op de onderste foto een hoger vetpercentage dan de bovenste en mijn trainingen zijn al al die jaren hetzelfde: zware squat (-varianten) en lunges, afwerken met iets hoger in reps bij sissy squat of leg extension.

Klopt helemaal. Poseren kan ik voor geen meter. Ik kreeg tijdens mijn westrijd ook last van mijn knie door het locken.

• #2.264
En hoe bevalt de masteron @Camelus ? Ben je al je verloren haren in het doucheputje al aan het tellen? Of urenlang je haarlijn aan het bestuderen in de spiegel en vergelijken met oudere foto's?

Nergens last van, het moet dan ook nog inkicken. Ik merk wel de bekende night sweats en het dromen sinds enkele dagen, libido is ook wat hoger.

Ik zit nu ook op drostanolone (200mg per week) en het bevalt me zeer goed.

Ik ervaar tot nu geen bijwerkingen. Wel heb ik een enorm hoog libido en over het algemeen een “feel good” gevoel. Tot nu toe echt zeer te spreken over deze compound.
Daarom is masteron ook één van mijn favoriete compounds. 200mg is wel low. Kan niet wachten om het weer te blasten. Beetje afhankelijk hoe je erop reageert, maar meestal beginnen de ekte bijwerkingen(prostaat issues, haaruitval etc.) vanaf 300-400mg.

Die zogenaamde alpha feel verhalen die mensen altijd vertellen over tren en dat je alles wat los en vast zit wilt rapen, had ik alleen één van de eerste keren met masteron. Shit is GOAT. Jammer dat het heel klote is voor je lipiden anders had ik het wel 24/7 gebruikt.

• #2.266
Zometeen benen, nooit zo'n zin in.
Enige voordeel is squatten in de onderbroek en werkschoenen.

Nog een foto geschoten tijdens het shakie. Ben wel blij dat mijn borst voller is geworden.

20210331_173618.jpg

• #2.269
Squats
15x40
15x70
15x100
10x120
10x140
10x160

Bulgarian db split squats
3x10 +10 sec hold

Db sldl
6x10

Standing bb calves
6x20-15

Dat ook weer gehad.

Zometeen benen, nooit zo'n zin in.
Enige voordeel is squatten in de onderbroek en werkschoenen.

Nog een foto geschoten tijdens het shakie. Ben wel blij dat mijn borst voller is geworden.

20210331_173618.jpg
Wat is deze? Dikke zuigzoen? Brandmerk van de jeugd clicka waar je bij zat?
1617210219817.png

• #2.273
Neuken?

Hoe is het met poepen? Lukt dat nog een beetje? 😜

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven