Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij helpt het. Moet wel zeggen dat de doseringen van de ingredieënten laag zijn. Misschien dat alleen de melatonine het inslapen bevorderd

Volgens mij gebruik @Quadzilla* Supportmax Neuro, schijnt ook goed te zijn. Wordt door veel pro's gebuikt

Jaa ik gebruik zelf supportmax Neuro !! En waarom ik het nooit eerder heb gekocht weet ik niet.. maar dit helpt echt!!!

Heb zelf overal veel haar, maar misschien is dat wel het probleem. Maar het is altijd wat. Laatst was ik uit met een vrouw die beweerde 1m78 te zijn, maar langer was dan ik; kwam gedeeltelijk door haar plateauzolen. Ze vond me maar een klein mannetje, mijn voeten werden ook afgekeurd want veel te klein (maat 45).
Ze was je waarschijnlijk gewoon aan het shit testen om te kijken hoe onzeker je op die shit reageert.

Ze was je waarschijnlijk gewoon aan het shit testen om te kijken hoe onzeker je op die shit reageert.
Ja, dat denk ik ook. Er is ook een trend bij datende vrouwen om een minnaar te nemen en een beta mannetje, een ... vriend voor erbij. Misschien moet ik een paar willekeurige betamannetjes doden om te laten zien alfa te zijn?

Ja, dat denk ik ook. Er is ook een trend bij datende vrouwen om een minnaar te nemen en een beta mannetje, een ... vriend voor erbij. Misschien moet ik een paar willekeurige betamannetjes doden om te laten zien alfa te zijn?
Alle vrouwen doen dat bewust/onbewust als ze twijfels hebben aan jouw echtheid. Zolang je daar maar gewoon met een speelse manier mee omgaat en niet jezelf allemaal krakkemikkig probeert te verdedigen.

Beetje afhankelijk van wat voor vrouwen jij date en hoe oud ze zijn. Oudere vrouwen zoeken meestal wel een stabiele provider. Idealiter willen ze allemaal de top alpha males die elke vrouw wilt, maar de realiteit is dat die meestal niet stabiel zijn en dat ze daar ook vaak te veel moeite voor moeten doen om die te blijven pleasen.

Alle vrouwen doen dat bewust/onbewust als ze twijfels hebben aan jouw echtheid. Zolang je daar maar gewoon met een speelse manier mee omgaat en niet jezelf allemaal krakkemikkig probeert te verdedigen.

Beetje afhankelijk van wat voor vrouwen jij date en hoe oud ze zijn. Oudere vrouwen zoeken meestal wel een stabiele provider. Idealiter willen ze allemaal de top alpha males die elke vrouw wilt, maar de realiteit is dat die meestal niet stabiel zijn en dat ze daar ook vaak te veel moeite voor moeten doen om die te blijven pleasen.
Knappe analyse. Heb jij hiervoor geleerd of heb je het zelf afgeleid?

• Haha
Waarderingen: TT&A
I feel you bro. Dan moet je ook altijd al hun diepste problemen aanhoren terwijl je gewoon wil neuken
Ik hoor hun problemen al te graag aan en ik vind het prachtig om ze emotioneel te steunen. Ze hebben het al moeilijk genoeg. Lekker even knuffelen en vertellen dat alles goed komt, terwijl ik haar hand vasthoud als ze geneukt wordt door iemand anders.

Het was al een prima dag zo, maar dit maakt mijn dag toch net weer wat leuker.

pfffffff ben alweer weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven