MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Hoe is het met poepen? Lukt dat nog een beetje? 😜

Ben ff off husk. Heb mijn twijfels over de effectiviteit ervan. De eerste paar dagen rolde ik verrassend mooie exemplaren, maar sindsdien is het wisselvallig.

Heb nu een ander probleem. Ik slaap erg slecht, kom slecht in slaap en word meerdere keren per uur wakker. En mijn dromen zijn zo heftig, soms weet ik niet of ik wakker ben of slaap. Hoop dat dit snel verbeterd. Hier heb ik normaal gesproken niet zo extreem veel last van.

Ben ff off husk. Heb mijn twijfels over de effectiviteit ervan. De eerste paar dagen rolde ik verrassend mooie exemplaren, maar sindsdien is het wisselvallig.

Heb nu een ander probleem. Ik slaap erg slecht, kom slecht in slaap en word meerdere keren per uur wakker. En mijn dromen zijn zo heftig, soms weet ik niet of ik wakker ben of slaap. Hoop dat dit snel verbeterd. Hier heb ik normaal gesproken niet zo extreem veel last van.
Zit je aan tren?

• #2.283

Ja ik weet uiteraard dat het sides zijn, maar normaal gesproken geen last van.
Daarintegen heb ik altijd veel last van agressie waar ik momenteel niets van merk. Wat een beetje mast en low test wel niet kan doen. Compleet andere ervaring zo.

Je zou jezelf helemaal naar de t*ring kunnen blowen voor het slapen gaan, dat schijnt wel te helpen met diepe slaap

(geen 1 aprilgrap, naar mijn weten doen pro’s dit ook op tren)

• #2.285
Je zou jezelf helemaal naar de t*ring kunnen blowen voor het slapen gaan, dat schijnt wel te helpen met diepe slaap

(geen 1 aprilgrap, naar mijn weten doen pro’s dit ook op tren)

Nee blowen is niets voor mij, daar draai ik van door.
Slaapmedicatie laat ik ook staan.
Zo kan je wel voor alles wat gaan nemen.

Dat laatste zie ik al velen doen op dit forum. De grappigste is het hair repair. Nee, toch de middeltjes voor baardgroei.

Slaapmedicatie is echt ernstige shitzooi. Wat ze ook zeggen, niet aan beginnen.

Mbt slaap - tsja, ik heb geen verstand van AAS en slapen. Heb zelf ook wel eens periodes dat ik heel intens droom. Voor mij helpt het als ik zowel fysiek als geestelijk voldoende uitdaging heb, ik moet 'moe genoeg' zijn zegmaar. Alleen fysiek moe is ook niet voldoende... maar ik ben dan ook een beetje een ADHD-er... ik bloei op waar andere omvallen van de stress :)

En ik word depressief/bored als ik niet genoeg toffe dingen te doen heb. Voor mij is 15km hardlopen ook wel een tof ding trouwens... als het maar een uitdaging is. Weet niet hoe dat met jou zit?

Ik neem af en toe sleep aid van XXL en daar slaap ik wel dieper van
Can confirm

Misschien eens phenibut proberen? Als je onder de ondergrens blijft is er niks aan de hand (zie calculator), althans dat is mijn ervaring

• #2.294
Can confirm

Misschien eens phenibut proberen? Als je onder de ondergrens blijft is er niks aan de hand (zie calculator), althans dat is mijn ervaring

Nee boys, thanks voor de input maar ik ga niets nemen. Wellicht verbeterd het vanzelf en anders pech gehad.

Ja ik weet uiteraard dat het sides zijn, maar normaal gesproken geen last van.
Daarintegen heb ik altijd veel last van agressie waar ik momenteel niets van merk. Wat een beetje mast en low test wel niet kan doen. Compleet andere ervaring zo.
Ratio's hebben sowieso altijd veel invloed op bijwerkingen. Lage test zorgt bij mij er meestal voor dat ik minder bijwerkingen ervaar van bijvoorbeeld tren.

Wat betreft insomnia kun je al die legale zooi sowieso al vergeten. Ik had medicatie zoals Zolpidem gebruikt voor insomnia die ik ook kreeg van Deca, maar dat hielp maar voor een paar dagen. Daarbij wil je ook echt niet afhankelijk worden van slaapmedicatie.

Dat laatste zie ik al velen doen op dit forum. De grappigste is het hair repair. Nee, toch de middeltjes voor baardgroei.
Wellicht is dat ook de reden waarom die dates van jou nooit succesvol zijn. Wellicht toch maar een keer een poging wagen om je uiterlijk te upgraden.

10mg melatonine?

Ik heb ook sleepaid besteld van xxl, ben benieuwd.

Ratio's hebben sowieso altijd veel invloed op bijwerkingen. Lage test zorgt bij mij er meestal voor dat ik minder bijwerkingen ervaar van bijvoorbeeld tren.

Wat betreft insomnia kun je al die legale zooi sowieso al vergeten. Ik had medicatie zoals Zolpidem gebruikt voor insomnia die ik ook kreeg van Deca, maar dat hielp maar voor een paar dagen. Daarbij wil je ook echt niet afhankelijk worden van slaapmedicatie.

Wellicht is dat ook de reden waarom die dates van jou nooit succesvol zijn. Wellicht toch maar een keer een poging wagen om je uiterlijk te upgraden.
Heb zelf overal veel haar, maar misschien is dat wel het probleem. Maar het is altijd wat. Laatst was ik uit met een vrouw die beweerde 1m78 te zijn, maar langer was dan ik; kwam gedeeltelijk door haar plateauzolen. Ze vond me maar een klein mannetje, mijn voeten werden ook afgekeurd want veel te klein (maat 45).

Ik heb ook sleepaid besteld van xxl, ben benieuwd.
Bij mij helpt het. Moet wel zeggen dat de doseringen van de ingredieënten laag zijn. Misschien dat alleen de melatonine het inslapen bevorderd

Volgens mij gebruik @Quadzilla* Supportmax Neuro, schijnt ook goed te zijn. Wordt door veel pro's gebuikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven