XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Wendler heeft twee bodybuilder templates gereleasd in het verleden op enkele websites, maar pak je alle spieren 1x in de week. Voor de templates zie: https://blackironbeast.com/5/3/1/calculator . Wendler zelf adviseert voor massa gains voornamelijk zijn boring but big templates....maar deze lijken mij ook niet handig voor bbing als je meer traditioneel bbing wilt doen...high reps deads...form breakdown anyone...

Ik denk dat voor bbing een frequentie van 2x per week beter is....Bijv. push pull legs template. Als je dit zou willen combineren met wendler zou ik het volgende doen:
Push pull leggs split (of push,leggs,pull of legs,push,pull)
Main lift per dag: flat benchpress op push a, mp op push B, squat op leggs a, deadlift op leggs B. Op pull dagen zou ik row doen, in ieder geval lat focus.

Qua progressie zou ik voor wendler 5 pro variant kiezen voor de main lift. Voor bbing lijkt mij de reguliere 531 met name de 3 en 1 reps niet handig. 5 pro variant is de reguliere percentages van wendler maar je pakt iedere set in iedere week 5 reps. Ook geen amrap op het laatst. Al kun je ervoor kiezen om dat wel te doen natuurlijk. Met 5 pro variant is wel slim om wellicht bij het berekenen van de eerste cycle 85% of zelfs 80% te pakken van je huidige max ipv de 90% die wendler vroeger altijd standaard voorschreef als trainingsmax. Een van zijn principes is licht beginnen en lange termijn denken.

2e oefening zou ik semi compound pakken (vb dumbel bench press op push dag...8 tot 12 reps) en als 3e e oefening een iso oefening en deze pompen.

My 2 cents

Bedankt voor het meedenken. Jaren geleden had ik ook eens een template van Wendler gevolgd met goede resultaten.

De ohp/mp is voor mij geen mainlift, ik wil de focus op de grote drie leggen én ze het liefst twee keer per week doen verdeeld over vijf dagen.

Ik ga eens naar zijn templates kijken, ik zie mogelijkheden indien ik op pulldagen de deadlift doe, push de bench en op legday natuurlijk de squat. Voor de rest lekker volrammen zoals Meadows dat doet, weinig rust en dingen zoals dropsetjes, stretch en isoholds.

• #1.782
Ben je eigenlijk van plan on nog eens gh/insu te gaan doen? Kan me herinneren dat je doel was om zo groot mogelijk te worden.

Zo groot mogelijk met de middelen en hoeveelheden die ik durf te gebruiken. Slin en hgh blijf ik van weg. Dat gaat mij ook wat te duur worden.

• #1.784
Klopt. MEER = MEER. Wij verdoen onze tijd met al die b*ch cycles. Ik heb mijzelf al aangemeld voor een harttransplantatie en dan ga ik voor die Swiper routine.

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH
Blast = test 3g/wk + 10ius GH

1610971298391.png

Jij hebt nog nooit Mast gebruikt? :eek2:. Dat is hetzelfde als je zou zeggen dat je alle drugs hebt gebruikt behalve MDMA. Damn, die moet je echt een keer proberen. De eerste keer dat ik mast gebruikte voelde ik me echt onsterfelijk en wilde ik alles wat los en vast zit aanranden. Daarbij voel je je ook nog eens euforisch en zie je er ook heel goed uit als je het gebruikt met lagere bf etc. Echt mijn favo compound. Van tren word ik alleen maar depressief en is mijn libido alleen maar ruk.

Dat ga je zeker te weten met masteron krijgen dan. Voor mij heeft ketoconazole shampoo heel erg geholpen daarmee.

Je maakt mij wel nieuwschierig. Misschien dan toch een keer proberen icm die shampoo.

• #1.786
Van Primo kan je evengoed veel haaruitval krijgen. Ik denk niet dat er veel verschil is tussen masteron en primobolan wat dat betreft. Het zijn allebei DHT derivaten.

Momenteel zet ik primo op 100 mg per week. Maar dat is natuurlijk ook erg laag..

• #1.788
Wat vind je van primo op zich? Je cruised er nu mee zeker?

wat vond je van de DHB?

Ik heb nu 2 cruisedosissen gezet. Het valt mij op dat ik meer zichtbare aders heb op de onderarmen en zelfs op de benen zie ik een adertje lopen. Aders op de benen komen bij mij meestal pas door wanneer ik erg laag in vet zit.

DHB
Slaap: goed
Libido: goed maar niet zo extreem zoals op tren
Kracht: geen bijzondere toename
Stemming: geen last van agressie of moodswings
Fysiek: prima gains gemaakt maar deca vind ik een betere massabouwer
Overige sides: nada

Oja, injecteren in de quads zorgde bij mij voor veel pip. Bij de delts had ik hier geen last van. Na enkele weken pinnen en krom gelopen te hebben besloot ik niet meer in de quads te injecteren.
De laatste cruisedosis heb ik wel in mijn quad geinjecteerd. Nergens last van.

Laatst bewerkt:
Voor een relatieve buitenstaander als ik sta je er qua vet% heel goed bij...

Dbol is sick ja. Binnen 1 week ben je opeens zo fucking vol en rond en zo sterk. Alleen de sides zoals niet kunnen eten en niet normaal kunnen trainen/zitten/lopen van de back pumps zijn moeilijk uit te houden. Ik moest zelfs snachts me bed uit om me onderrug te strekken met allerlei stretches omdat ik niet kon slapen van die kutpijn in me onderrug. Verschrikkelijk.

• #1.793
Voor een relatieve buitenstaander als ik sta je er qua vet% heel goed bij...

Ik merk dat de verhouding vetgains en spiergains groter wordt bij een bepaald vetpercentage, daar ben ik nu al voorbij. Verder werkt dikker worden echt niet motiverend en ik voel mij gewoon smerig wanneer ik in de spiegel kijk.. dan ga ik mijzelf wijsmaken dat ik niets heb gegained en dan wil ik alleen maar nog meer gear gaan zetten.

Enkele maanden geleden was ik nog in de veronderstelling dat ik na een blast of 2-3 wel in de buurt zou komen van een degelijke shape. Nu denk ik eerder dat dit nog een jaar of 2-3 gaat duren. Ik baal wel dat ik na mijn eerste wedstrijd of ben gegaan en amper gekuurd heb.
Zoveel tijd verloren en ik ben inmiddels alweer 32.

Ik merk dat de verhouding vetgains en spiergains groter wordt bij een bepaald vetpercentage, daar ben ik nu al voorbij. Verder werkt dikker worden echt niet motiverend en ik voel mij gewoon smerig wanneer ik in de spiegel kijk.. dan ga ik mijzelf wijsmaken dat ik niets heb gegained en dan wil ik alleen maar nog meer gear gaan zetten.
Moeilijk voor te stellen voor mij/iemand als ik, maar voor jouw situatie wel een sluitend verhaal.

De backpumps waren vreselijk iig. Wel enorm feelgood en mega pomp, naast dat je binnen een week opgeblazen bent.
Dbol is sick ja. Binnen 1 week ben je opeens zo fucking vol en rond en zo sterk. Alleen de sides zoals niet kunnen eten en niet normaal kunnen trainen/zitten/lopen van de back pumps zijn moeilijk uit te houden. Ik moest zelfs snachts me bed uit om me onderrug te strekken met allerlei stretches omdat ik niet kon slapen van die kutpijn in me onderrug. Verschrikkelijk.
Veel taurine had bij mij wel iets geholpen voor die backpumps. En als je laag begint en vervolgens rustig opbouwt dan kun je er ook wel prima op eten. Voor mij was het voornamelijk die vermoeidheid die klote was.

Ja weet ik veel hoe ik een link maak, heb ook nooit beweerd dat ik er slim van werd. Trainingslogs>I'm back>p.9
Klopt, ik zou je wel doen. Ook zonder drank.

• #1.798
@th0maz wist dit heel goed te verwoorden.

Eigenlijk zie je er op je best uit wanneer je van cut naar bulk gaat. Maar dat is van korte duur, voor je het weet ben je weer dik en lijk je kleiner.
Jullie twee zien er zo goed uit (no homo) dat jullie in een ander tijdperk heel ver waren gekomen met die crazy esthetics. Op die laatste foto van @th0maz is hij net Mike Mentzer (inclusief klein GH buikje), maar met dikkere armen; en jij doet me denken aan Danny Padilla met Tom Platz formaat benen. Maar iedereen leeft in zijn/haar eigen werkelijkheid.

@th0maz wist dit heel goed te verwoorden.

Eigenlijk zie je er op je best uit wanneer je van cut naar bulk gaat. Maar dat is van korte duur, voor je het weet ben je weer dik en lijk je kleiner.
Domme is dat je eind bulk er soms voor je gevoel kleiner uit ziet.

Terwijl je eigenlijk groter bent maar droger ziet het er gewoon beter uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven