XXL Nutrition

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar gaat weer een leuke log
 
Voornaamste reden dat ik niet aan de tren wil/durf is ook dat ik mijn leven niet naar de klote wil zien gaan. Sterkte.
 
Jup, ook een reden dat ik niet meer aan de tren ga.. Zwaar paranoia ervan , gewoon high test met mast en Hgh is al wat je nodig hebt om te groeien
 
Jup, ook een reden dat ik niet meer aan de tren ga.. Zwaar paranoia ervan , gewoon high test met mast en Hgh is al wat je nodig hebt om te groeien
Lol

In principe kan je met alleen test al groeien.

Masteron is een leuke toevoeging, doe het nu ook, maar om nu te zeggen dat je dat nodig hebt om te groeien? En GH?
 
Lol

In principe kan je met alleen test al groeien.

Masteron is een leuke toevoeging, doe het nu ook, maar om nu te zeggen dat je dat nodig hebt om te groeien? En GH?
Nee klopt heb je allemaal niet nodig maar de ''good feeling" hierop is absurd, mast test is zoiezo mijn standaard in een blast, die GH ga ik nu testen voor 6 maand zien wat dat oplevert..

Wou gewoon bedoelen dat je geen tren of andere dinge echt nodig hebt om te groeien
 
Nee klopt heb je allemaal niet nodig maar de ''good feeling" hierop is absurd, mast test is zoiezo mijn standaard in een blast, die GH ga ik nu testen voor 6 maand zien wat dat oplevert..

Wou gewoon bedoelen dat je geen tren of andere dinge echt nodig hebt om te groeien

Tren is toch sowieso niet echt een mass builder, althans dat wordt vaak gezegd. De echte massa komt gewoon met test en deca.
 
Tren is toch sowieso niet echt een mass builder, althans dat wordt vaak gezegd. De echte massa komt gewoon met test en deca.
Veel mensen gebruiken tren verkeerd, als het massa gainen het doel is.

- Te hoge dosis, waardoor ze uiteindelijk te weinig kcals binnen krijgen.

- Te weinig testosteron. Spieropbouwende effecten van tren werken beter als er genoeg oestrogeen in de buurt is.

- Ze gebruiken AI’s, zie vorige punt.

Low test high tren werkt erg goed voor cuts, maar voor bulks doe je high test low tren.
 
High test low tren werkt ook goed voor extreem veel bijwerkingen, daarom doen ook veel mensen low test higher tren.
 
High test low tren werkt ook goed voor extreem veel bijwerkingen, daarom doen ook veel mensen low test higher tren.
Hoe iedereen z’n sides handelt is hun eigen probleem. Als je high tren low test neemt dan verander je de hele werking en moet je niet klagen dat je geen massa gaint.

Wat je zegt klopt wel, maar dan moet je het geen bulk noemen en hopen op massa.
 
Als je op low test high tren geen massa gaint doe je flink wat verkeerd.
 
Ze geven koeien niet voor niks extra oestrogeen bij hun tren pellets. Dat is niet omdat ze in prep zitten maar omdat er vlees gekweekt moet worden.
 
Ze geven koeien niet voor niks extra oestrogeen bij hun tren pellets. Dat is niet omdat ze in prep zitten maar omdat er vlees gekweekt moet worden.

Wat is volgens jou high test en wat is de optimale verhouding tussen test en tren?
 
Wat is volgens jou high test en wat is de optimale verhouding tussen test en tren?
Optimale verhoudingen bestaan niet.

Maar persoonlijk, als ik perse tren zou willen gebruiken in een bulk hou ik voor mezelf 2:1 test-tren aan. In een cut precies andersom. Dat is voor mij persoonlijk, kan voor jou anders zijn.

Ik doe nu:
750mg test
600mg mast
450mg tren a
5iu GH

Ik merk dat ik door de masteron de sides best wel beperk, wat je normaalgesproken bereikt door low test te doen. Tot nu toe gaat dat goed. Zo niet, dan pas ik wat aan, afhankelijk van wat voor bijwerking ik tegenaan loop.

Mijn enige punt was: is het mogelijk om te bulken met tren? Ja. Is het ideaal? Nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven