ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Oke, that was uncalled for.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, that was uncalled for.
In de hoop dat meneer met downiekop en een zogezegde "5" kan fixen via tinder, wat at best een 2 is voor de normale mens, verder zou rellen (liefst in de Battle Arena dan uiteraard). Als ik ermee zat deed ik er ofc wat aan en ging ik me er niet bij neerleggen, atm doe ik er onrechtsreeks wel wat aan (lichte cut atm). Diepe cut onder de 10% met mijn "massa" is gewoon belachelijk, wil er niet uitzien als een skelet zoals @imnewhere.Waarom laat je je dan zo opjutten? Ik kan jouw fysiek niet voor de geest halen, maar als je er mee zit dan zou ik het wel meer prioriteit geven. Ik zou gewoon een diepe cut(onder echte 10%) doen. Toen ik nog cycles deed, deed ik ook gewoon off cycle cutten om die shit weg te krijgen.
Misschien ooit, moest ik er wat aan doen en hopelijk alles voor de verzekering wil. Zoals al gezegd, het stoort me niet (atm)Je kan ook gewoon zeggen dat het pijn begint te doen?
Ik vind dat je als natural helemaal niet onder de 10 of zelfs 12% moet gaan. Die enhanced jongens weten vaak niet meer waar ze het over hebben als ze denken er ook als natural groot en droog bij te hebben gestaan. Dat is niet mogelijk en je moet het ook niet gaan proberen.In de hoop dat meneer met downiekop en een zogezegde "5" kan fixen via tinder, wat at best een 2 is voor de normale mens, verder zou rellen (liefst in de Battle Arena dan uiteraard). Als ik ermee zat deed ik er ofc wat aan en ging ik me er niet bij neerleggen, atm doe ik er onrechtsreeks wel wat aan (lichte cut atm). Diepe cut onder de 10% met mijn "massa" is gewoon belachelijk, wil er niet uitzien als een skelet zoals @imnewhere.
Misschien ooit, moest ik er wat aan doen en hopelijk alles voor de verzekering wil. Zoals al gezegd, het stoort me niet (atm)
Oké maar genoeg gehad over m'n nips. Stoort me niet, ziet er oké uit, geen last van. Ik wil Kameel zien squatten in bottines
Dikke bullshit, ik heb zeker tot 9% gecut zonder gear.Ik vind dat je als natural helemaal niet onder de 10 of zelfs 12% moet gaan. Die enhanced jongens weten vaak niet meer waar ze het over hebben als ze denken er ook als natural groot en droog bij te hebben gestaan. Dat is niet mogelijk en je moet het ook niet gaan proberen.
Het is zeker wel mogelijk, maar of je natty onder de 10% wilt gaan is wat anders. Een vriend van mij probeerde naar 5% te cutten natty maar is bij 8% gestopt omdat het en te lastig werd en hij amper massa overhield.Ik vind dat je als natural helemaal niet onder de 10 of zelfs 12% moet gaan. Die enhanced jongens weten vaak niet meer waar ze het over hebben als ze denken er ook als natural groot en droog bij te hebben gestaan. Dat is niet mogelijk en je moet het ook niet gaan proberen.
Jup. je moet gewoon leven met tijdens een cut er fucking skinny uit te zien in een shirt, en tijdens een bulk je shirt niet uit willen trekkenEr zijn er maar weinig die natty groot èn droog zijn. Het is meestal of het een of het ander. Veel vatbaarder voor fat gains tijdens bulk en veel vatbaarder voor spierverlies tijdens cut.

Ja en toen waren je armen vast onder de 40cm.Dikke bullshit, ik heb zeker tot 9% gecut zonder gear.
en knap hoofd
Beetje vaag figuur.
Ooo ik weet nu waar je op zit te vissen.@ThuggishRuggish wat zei jij nu ook alweer over @Camelus zoontje? Ik had er even geen actieve herrienering meer aan.
Ik had tijdens mijn vorige humblebrag mijn natty picca's al een keer gepost? Volgens mij waren ze rond de 46-47cm.
Waarom reageer je daar nu ineens op? Heb je daar zolang over moeten nadenken? Ik heb ook jouw toestemming daar niet voor nodig.Ooo ik weet nu waar je op zit te vissen.
Ik heb toen inderdaad domme dingen gezegd puur om hem te kwetsen. Maar natuurlijk meende ik dat niet. Maar je wou even weer een relletje starten? Dat kunnen kameel en ik met zo'n tween opzich ook wel goed zijn wij jou niet bij nodig.
Mooi man 👍Ik had tijdens mijn vorige humblebrag mijn natty picca's al een keer gepost? Volgens mij waren ze rond de 46-47cm.
Waarom reageer je daar nu ineens op? Heb je daar zolang over moeten nadenken? Ik heb ook jouw toestemming daar niet voor nodig.
Dat geloof ik niet, anders was je niet zoveel troep gaan gebruiken. Ik had zelf bijna 45cm bij 93kg, 1m90 en 12%. Bob Esprit had ook maar 46cm. Mijn armen waren 47cm toen ik rond de 125kg was bij zeker 20% vet. Ben nog nooit een natural tegengekomen die veel beter was dan ikzelf. Mede om die reden heb ik zelf nooit PED's gebruikt.Ik had tijdens mijn vorige humblebrag mijn natty picca's al een keer gepost? Volgens mij waren ze rond de 46-47cm.
Waarom reageer je daar nu ineens op? Heb je daar zolang over moeten nadenken? Ik heb ook jouw toestemming daar niet voor nodig.
Up the ai gevoelig teefje. Dat knipoogje vind ik trouwens sexier.
Bedankt voor het compliment. Zoveel troep gebruik ik niet. Snap niet waar die onzin vandaan komt. Dus omdat het bij jou niet mogelijk was, is het bij niemand mogelijk? Wat is dat nou voor logica man.Dat geloof ik niet, anders was je niet zoveel troep gaan gebruiken. Ik had zelf bijna 45cm bij 93kg, 1m90 en 12%. Bob Esprit had ook maar 46cm. Mijn armen waren 47cm toen ik rond de 125kg was bij zeker 20% vet. Ben nog nooit een natural tegengekomen die veel beter was dan ikzelf. Mede om die reden heb ik zelf nooit PED's gebruikt.
Voordat ik aan bodybuilding ging doen deed ik op nationaal niveau aan atletiek, snelheids- en krachtonderdelen als 60, 100 en 200m sprint, kogelstoten en discuswerpen. Kwam ik in de gym en bleken lummels en nerds veel sterker en gespierder te zijn dan ik.Up the ai gevoelig teefje. Dat knipoogje vind ik trouwens sexier.
Bedankt voor het compliment. Zoveel troep gebruik ik niet. Snap niet waar die onzin vandaan komt. Dus omdat het bij jou niet mogelijk was, is het bij niemand mogelijk? Wat is dat nou voor logica man.
Voordat ik aan bodybuilding ging doen deed ik op nationaal niveau aan atletiek, snelheids- en krachtonderdelen als 60, 100 en 200m sprint, kogelstoten en discuswerpen. Kwam ik in de gym en bleken lummels en nerds veel sterker en gespierder te zijn dan ik.