Fitness Seller

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tren is toch sowieso niet echt een mass builder, althans dat wordt vaak gezegd. De echte massa komt gewoon met test en deca.
Je krijgt een mooie shape van en is goed spull voor een rebound. Maar ik zal er niet meer mee bulken nee
 
Zijn genoeg gasten die bulken met tren, maar een bijwerking van tren is ook dat het je eetlust iets wat kan onderdrukken. Als je dus echt kcals komt te pushen kan dat een struikelblok worden.

Ik geloof wel in korte tijdsperiodes in een offseason / bulk tren toevoegen voor een 4-6 weken om alles net even naar een ander level te tillen, net zoals orals ook kunnen worden toegevoegd om een plateau te doorbreken.

Tren komt echt goed tot z’n recht tijdens een cut en recomp imo.

En zoals hier al vaker wordt gezegd, verhouding test/tren is echt persoonsgebonden. Ik heb beide gedaan en met beide prima resultaten geboekt. Voorkeur gaat wel uit naar de iets hogere test dan tren variant.
 
FB_IMG_1619122839666.jpg
 
e388eb51b5d8a2c8729add71ac2da468.gif

Dit lijkt mij weer een goed moment om dit topic weer nieuw leven in te blazen Camelus
 
Wat betreft tren.

Ik denk dat ik ten opzichte van vorig jaar zo'n 6kg aan lbm heb weten te pakken. Maar zo voelt het niet aan, ik zie werkelijk geen verschil.. Tren trekt je helemaal plat.
 
Camelus wovano

Wat nemen jullie op dat moment in totaal? Compounds? Verhoudingen?

Zit je dan in een decifit? Zo ja, hoe groot deficit? Enanthaat of acetaat?
 
Heh? Daar ben ik het niet mee eens. Op tren staan mijn spieren juist altijd helemaal vol en rond.

Of het komt door weinig carbs <300 gram. Maar ben echt flat atm.
 
Heh? Daar ben ik het niet mee eens. Op tren staan mijn spieren juist altijd helemaal vol en rond.
Ligt aan de verhouding test:tren en je dieet imo. Hij heeft test laag. Overall maakt tren je wel wat platter.
 
Tren maakt je plat?

Waarschijnlijk heb je dan gewoon bunk tren
 
Mast 400
test 250
tren 600
400mg mast en 600mg tren met zo weinig test is het niet meer dan logisch dat je plat wordt. Zeker in een deficit.

De mast heeft hier ook een groot aandeel in.
 
Enige wat tren voller maakt(door de receptoren) zijn je schouders en traps. Als jij test laag hebt en low carb doet dan kun je dit natuurlijk verwachten.

En je voelt je sowieso altijd skinny tijdens een cut. Er is maar één moment in je leven dat je je biggie/goed voelt en dat is de transitie van cut naar bulk. Buiten dat is het constant een struggle tussen skinny of dik voelen.
 
Meer test voor volheid en misschien eens in de week een refeed dag met clean carbs.
 
Ik dacht dat alleen natty's dit hadden :o
Voor mijn gevoel is het met gear alleen nog erger geworden. Ik denk omdat je er obsessiever mee bezig bent. Hoe meer je met iets bezig bent, hoe meer je gaat inzien hoe fuckup je eigenlijk bent. WAAR ZIJN DIE SIMPS ALS JE ZE NODIG HEBT.

Ik kan mij herinneren dat toen ik nog natty was ik gelukkiger was dan nu.
 
Naarmate je meer en meer gear gaat gebruiken ga je ja alleen maar meer onzeker voelen over jezelf :roflol:

“ik gebruik dit en dit dus ik zou er zo en zo uit moeten zien, maar meanwhile zie ik er alsnog uit als absolute schijt. Fuck mijn leven”
“Ik denk dat mijn gear bunk is”
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven