XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
1618488139020.png

ik heb ook die inham man maar je kunt er nog prima een kuif ofzo van maken. Met zo’n haarlijn hoef je nog niet perse fucked te zijn.
Gebruik hairgrooming om het wat dikker en stugger te maken, dan lijkt het nog wat. Als je van dat dunne stijle haar hebt kijk je er nog steeds doorheen maar door dat spul is dat een stuk minder.
Waarom post je eerst met ogen. Niet zo onzeker, ziet er gewoon goed uit. Als je nog beetje meer afvalt in je gezicht, wil ik wel met je daten.

Geef die mensen geen valse hoop. Het is over.

Mijn Engelse eerste vrouw had dat ook, in het Engels heet dat 'widows peak'.
Dit is heeeel iets anders. Dat is wat ik toonde in mijn vorige voorbeeld.

Maar goed, laten we niet meer @Camelus zijn log vervuilen. Er is ook een topic voor deze shit. Daar kan ik jullie haarfijn gaan uitleggen wie er wel of niet zelfmoord moet plegen.

Yup, heb t rond m'n 14-15e kreeg ik wat gok ik. "Lichte gyno" volgens huisarts en ze willen er niks aan doen (zowel ziekenhuis als huisarts). Met minder vet % is t dikke prima (vind ik tenminste)
Heb ik ook gehad op die leeftijd. Trok weer weg maar komt af en toe ook weer terug. Had het ook met laag vet %. Mogelijk veroorzaakt door hoog testosteron, dat is iig mijn favoriete hypothese.

Laatst bewerkt:
Waarom post je eerst met ogen. Niet zo onzeker, ziet er gewoon goed uit. Als je nog beetje meer afvalt in je gezicht, wil ik wel met je daten.

Dit is heeeel iets anders. Dat is wat ik toonde in mijn vorige voorbeeld.

Maar goed, laten we niet meer @Camelus zijn log vervuilen. Er is ook een topic voor deze shit. Daar kan ik jullie haarfijn gaan uitleggen wie er wel of niet zelfmoord moet plegen.
De man (@Camelus) klaagt hier volgens mij niet zo gauw over.

Hoop die dikke hamsterwangen snel kwijt te raken idd.

Maar goed, laten we niet meer @Camelus zijn log vervuilen. Er is ook een topic voor deze shit
oh ja dat is ook zo.

OT:
Lekker bezig kameel, wel lekker cutten op 2800 kcals als je geen honger hebt... jelly
Ben ook net 3 weken begonnen maar de dag doorkomen onder de 3000 is best een struggle

oh ja dat is ook zo.

OT:
Lekker bezig kameel, wel lekker cutten op 2800 kcals als je geen honger hebt... jelly
Ben ook net 3 weken begonnen maar de dag doorkomen onder de 3000 is best een struggle
Die wangen hou je soms zelfs bij cutten, Regan Grimes had dat ook. Het valt vooral jou (en natuurlijk @th0maz) op.

oh ja dat is ook zo.

OT:
Ik doe hier een laatste poging om mijn leven te redden en jij vindt cutten belangrijker? Lul

Die wangen hou je soms zelfs bij cutten, Regan Grimes had dat ook. Het valt vooral jou (en natuurlijk @th0maz) op.
Ligt eraan hoe diep je cut en hoe je vetdistributie is. Ikzelf houd niet zoveel vet in mijn gezicht vast, maar mijn broertje wel bijvoorbeeld. Tevens hangt het ook af of je shit gebruikt waardoor je vocht vasthoudt. Regan Grimes heeft dat door GH/SLIN gebruik. Zie je bijna bij alle grote open bodybuilders.

Ligt eraan hoe diep je cut en hoe je vetdistributie is. Ikzelf houd niet zoveel vet in mijn gezicht vast, maar mijn broertje wel bijvoorbeeld. Tevens hangt het ook of je shit gebruikt waardoor je vocht vasthoudt. Regan Grimes heeft dat door GH/SLIN gebruik. Zie je bijna bij alle grote open bodybuilders.

True. Vergelijk Denis Wolf zijn kop nu eens met die van toen hij nog on was... die gast was echt tyfuslelijk en ongezond, altijd een superrode en opgezwollen kop, nu ziet hij er echt goed imo.

Gear fuckt je echt up.

Klinkt meer als puffy nipples dan echt gyno. Als je geen harde knobbel voelt is het geen gyno
A bit of both. Ik beschreef t idd als puffy nips, zij plakte er vet en gyno aan. Geen idee of er wat te doen is aan puffy nips buiten een gay piercing?

Ligt eraan hoe diep je cut en hoe je vetdistributie is. Ikzelf houd niet zoveel vet in mijn gezicht vast, maar mijn broertje wel bijvoorbeeld. Tevens hangt het ook af of je shit gebruikt waardoor je vocht vasthoudt. Regan Grimes heeft dat door GH/SLIN gebruik. Zie je bijna bij alle grote open bodybuilders.
Ja precies. Toevallig hebben mijn broer en ik dat ook erg verschillend (ik heb de dunne kop).

A bit of both. Ik beschreef t idd als puffy nips, zij plakte er vet en gyno aan. Geen idee of er wat te doen is aan puffy nips buiten een gay piercing?
Je kunt toch zelf voelen of je iets hard voelt? Nee, alleen cutten. Ikzelf heb er ook last van gehad. Enige wat helpt is minder bodyfat. Als het gyno was geweest, dan had Nolva, Letro etc dat ook wel verholpen. Enige wat wegging was die knobbel. Puffy nippels bleven gewoon.

True. Vergelijk Denis Wolf zijn kop nu eens met die van toen hij nog on was... die gast was echt tyfuslelijk en ongezond, altijd een superrode en opgezwollen kop, nu ziet hij er echt goed imo.

Gear fuckt je echt up.
Klopt, veel gear maakt je echt fucking oud en lelijk. Zo heb je echt talloze voorbeelden. Ik vond Dallas mccarver en Justin compton wel één van de ergste.

Overigens denk ik dat Dennis Wolf ook wel wat heeft laten inspuiten. Hij heeft ook minder rimpels. Als je niks meer geeft om BB, dan ga je daar ineens wel opletten. Dat vertelde Jay Cutler ook. Als je die size bent, dan geef je alleen maar om zo groot mogelijk zijn en geef je geen f**k om je haren of gezicht.

Je kunt toch zelf voelen of je iets hard voelt? Nee, alleen cutten. Ikzelf heb er ook last van gehad. Enige wat helpt is minder bodyfat. Als het gyno was geweest, dan had Nolva, Letro etc dat ook wel verholpen. Enige wat wegging was die knobbel. Puffy nippels bleven gewoon
Er zit ook wel iets hard achter. Maar meende dat de dokter zei dat het enkel "operatie/medicijn-waardig" was als het pijn deed, ik voel er niks van. Mja niet dat m'n borst een slechte vorm heeft door zo'n grote gynoknobbel er zit zoals meesten gyno kennen, dus valt wel mee.

Er zit ook wel iets hard achter. Maar meende dat de dokter zei dat het enkel "operatie/medicijn-waardig" was als het pijn deed, ik voel er niks van. Mja niet dat m'n borst een slechte vorm heeft door zo'n grote gynoknobbel er zit zoals meesten gyno kennen, dus valt wel mee.

Heb je tamoxifen geprobeerd ooit?

Mean (SD) age of treated subjects was 14.6 (1.5) years with gynecomastia duration of 28.3 (16.4) months. Mean reduction in breast nodule diameter was 2.1 cm (95% CI 1.7, 2.7, P <.0001) after treatment with tamoxifen and 2.5 cm (95% CI 1.7, 3.3, P <.0001) with raloxifene. Some improvement was seen in 86% of patients receiving tamoxifen and in 91% receiving raloxifene, but a greater proportion had a significant decrease (>50%) with raloxifene (86%) than tamoxifen (41%). No side effects were seen in any patients.

Ik zou raloxifene ook proberen. Nolva is wel beter onderzocht, maar veel mensen geven ook aan dat raloxifene heel goed heeft gewerkt. Zelf heb ik het weggekregen met letro.

Maar als je het niet ziet zitten of geen last van ondervindt, dan zou ik het gewoon zo laten. Puffy nipples krijg je weg door te cutten.

Heb je tamoxifen geprobeerd ooit?
Nope, niks
Mean (SD) age of treated subjects was 14.6 (1.5) years with gynecomastia duration of 28.3 (16.4) months. Mean reduction in breast nodule diameter was 2.1 cm (95% CI 1.7, 2.7, P <.0001) after treatment with tamoxifen and 2.5 cm (95% CI 1.7, 3.3, P <.0001) with raloxifene. Some improvement was seen in 86% of patients receiving tamoxifen and in 91% receiving raloxifene, but a greater proportion had a significant decrease (>50%) with raloxifene (86%) than tamoxifen (41%). No side effects were seen in any patients.

Ik zou raloxifene ook proberen. Nolva is wel beter onderzocht, maar veel mensen geven ook aan dat raloxifene heel goed heeft gewerkt. Zelf heb ik het weggekregen met letro.

Maar als je het niet ziet zitten of geen last van ondervindt, dan zou ik het gewoon zo laten. Puffy nipples krijg je weg door te cutten.
2 jaar geleden zou ik er wat voor genomen hebben maar nu ligt het volledig vanonder m'n to-fix lijstje. Dus misschien als ik daar aan kom lees ik je reactie nog eens. Kwam gewoon ter sprake omdat de meneer met downiekop niks recenter kon vinden. Zoals alle "roasts" tegen mij.

Nope, niks

2 jaar geleden zou ik er wat voor genomen hebben maar nu ligt het volledig vanonder m'n to-fix lijstje. Dus misschien als ik daar aan kom lees ik je reactie nog eens. Kwam gewoon ter sprake omdat de meneer met downiekop niks recenter kon vinden. Zoals alle "roasts" tegen mij.
Waarom laat je je dan zo opjutten? Ik kan jouw fysiek niet voor de geest halen, maar als je er mee zit dan zou ik het wel meer prioriteit geven. Ik zou gewoon een diepe cut(onder echte 10%) doen. Toen ik nog cycles deed, deed ik ook gewoon off cycle cutten om die shit weg te krijgen.

Hij heeft een goed fysiek dat wel.

Je kan ook gewoon zeggen dat het pijn begint te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven