XXL Nutrition

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is natuurlijk al vaker gezegd maar wat een mindfuck is dit hele bodybuilden ook.
Momenteel heb ik het het meeste massa wat ik ooit heb gehad en ik zie het gewoon niet terug. Eigenlijk loop je heel de dag rond met het gevoel dat het maar niet opschiet en vraag je jezelf af wat je fout doet. Ja met een goede pomp is het even leuk en wat Thomas zegt, van cut naar bulk heb je ook een feel good momentje. Maar de rest van de tijd is het maar kut. Krijg je complimentjes dan denk je lul niet zo slap, dat zeg je alleen maar omdat jij vel over been bent. Ik vind dat vaak ook onprettig, puur omdat ik er heel anders over denk. Mijn shirtje uittrekken vind ik zelfs shit, zelfs als ik alleen ben en voor de spiegel sta. Maar goed, het er maar bij laten zitten is geen optie. Ooit zal er een dag komen dat ik er anders over ga denken, of ik ga dood. Hihi.
 
Voor mijn gevoel is het met gear alleen nog erger geworden. Ik denk omdat je er obsessiever mee bezig bent. Hoe meer je met iets bezig bent, hoe meer je gaat inzien hoe fuckup je eigenlijk bent. WAAR ZIJN DIE SIMPS ALS JE ZE NODIG HEBT.

Ik kan mij herinneren dat toen ik nog natty was ik gelukkiger was dan nu.
Dat is toch wel een overwegings puntje om mee te nemen gezien ik mezelf nu al soms gek maak
 
Ik weet zeker dat niemand hier zonder pump in een tanktop/t-shirt naar buiten durf te gaan. Of benen trainen met een tanktop. Of eerst trainen met een vest en pas uitdoen als je een pomp hebt.
 
Is natuurlijk al vaker gezegd maar wat een mindfuck is dit hele bodybuilden ook.
Momenteel heb ik het het meeste massa wat ik ooit heb gehad en ik zie het gewoon niet terug. Eigenlijk loop je heel de dag rond met het gevoel dat het maar niet opschiet en vraag je jezelf af wat je fout doet. Ja met een goede pomp is het even leuk en wat Thomas zegt, van cut naar bulk heb je ook een feel good momentje. Maar de rest van de tijd is het maar kut. Krijg je complimentjes dan denk je lul niet zo slap, dat zeg je alleen maar omdat jij vel over been bent. Ik vind dat vaak ook niet prettig, puur omdat ik er heel anders over denk. Mijn shirtje uittrekken vind ik zelfs shit, zelfs als ik alleen ben en voor de spiegel sta. Maar goed, het er maar bij laten zitten is geen optie. Ooit zal er een dag komen dat ik er anders over ga denken, of ik ga dood. Hihi.
We hebben dit allemaal broseph 🤙🏻🤙🏻
 
Ik weet zeker dat niemand hier zonder pump in een tanktop/t-shirt naar buiten durf te gaan. Of benen trainen met een tanktop. Of eerst trainen met een vest en pas uitdoen als je een pomp hebt.
En dat is dus het probleem, want de gasten die het wel durven zijn skinnyfat :roflol:
 
Ik weet zeker dat niemand hier zonder pump in een tanktop/t-shirt naar buiten durf te gaan. Of benen trainen met een tanktop. Of eerst trainen met een vest en pas uitdoen als je een pomp hebt.
Vooral dat laatste is zo fucking waar :roflol:
 
Ik weet zeker dat niemand hier zonder pump in een tanktop/t-shirt naar buiten durf te gaan. Of benen trainen met een tanktop. Of eerst trainen met een vest en pas uitdoen als je een pomp hebt.

Guilty :roflol:
 
Oversized dragen dan lijkt het alsof al je vet eronder mussel is
 
Wat zouden de tren kenners hier doen in een cut bijv:

200 test
300 tren
500 bold

of

300 test
200 tren
500 bold
 
Deze is ook heel confronterend(als hij eerst wel strak zat).

1619178157363.png
 
Wat zouden de tren kenners hier doen in een cut bijv:

200 test
300 tren
500 bold

of

300 test
200 tren
500 bold
Tussen deze twee maakt het weinig verschil
 
Oversized dragen dan lijkt het alsof al je vet eronder mussel is

Nee man oog je alleen maar kleiner.
Plus het ziet er gewoon niet uit. Oversized staat alleen maar wanneer je fucking huge bent.
 
Ik weet niet wat ik hiermee moet man :roflol:

Aan de ene kant voel ik me exposed as fuck maar aan de andere kant weer niet omdat we dit allemaal hebben :roflol:
Maar als je schouders een stuk zijn gegroeid gaan ze ook zo zitten omdat de stof dan omhoog kruipt
Dus zelfs als je groeit kruipt dan nog de onzekerheid of je bent gekrompen

Body dysmorphia ftw
 
Wel goed om te horen dat mensen die kuren dit ook hebben not gonna lie :roflol:
 
Ik weet niet wat ik hiermee moet man :roflol:

Aan de ene kant voel ik me exposed as fuck maar aan de andere kant weer niet omdat we dit allemaal hebben :roflol:
Dit is vanaf nu THAT FEEL WHEN log van DBB. Er wordt hier toch niet meer gelogd, dan nemen het wel over met onze onzekere homo gevoelens.
maxresdefault.jpg


Maar als je schouders een stuk zijn gegroeid gaan ze ook zo zitten omdat de stof dan omhoog kruipt
Dus zelfs als je groeit kruipt dan nog de onzekerheid of je bent gekrompen

Body dysmorphia ftw
Dat is cope. Je bent gewoon skinnier geworden. Die cope mind tricks kennen wij ook allemaal. HET KOMT WEL GOED. OOIT!!
 
Ik ben altijd heel tevreden over wat ik in de spiegel zie, ook toen ik 125kg was en moddervet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven