Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben altijd heel tevreden over wat ik in de spiegel zie, ook toen ik 125kg was en moddervet.
Ja ik was dat niet echt, ga je eens uit met een chickie en wanneer dan dat shirt uit moet voel je je toch wel kut, maar dat is zelfafwijzing, invullen wat een ander over jou kan denken (zeer vermoeiend). Wanneer je lichaam verandert gaat je mindset ook veranderen, ik voel mij niet mooier dan toen, voel me gezonder en actiever en dat vind ik belangrijker.

Ja ik niet echt, ga je eens uit met een chickie en wanneer dan dat shirt uit moet voel je je toch wel kut, maar dat is zelfafwijzing, invullen wat een ander over jou denkt. Wanneer je lichaam verandert gaat je mindset ook veranderen, ik voel mij niet mooier dan toen, voel me gezonder en actiever en dat vind ik belangrijker.
90% van de meiden laat zich wiepen door skinny 50kg skaterboys of dealers. In dat opzich heb je weinig concurrentie

Zelf vind ik de verhouding 500 test, 400 tren, evt 200 mast wel prettig. Ik werd totaal niet plat en deed carb cycling dus zelfs 4 dagen in de week alleen carbs uit groente.

Ik denk eerder door de lage dosering test. Zou zelf eerder gaan voor 500 test en 400 tren. Ik ben zelf nog nooit zo vol, hard en droog geweest als tijdens de laatste prep. Alleen tegen het einde was ik na low carb dagen zonder pomp vrij plat, maar met pomp maakte het een gigantisch verschil.
Verklaart idd waarom jij minder plat werd dan @Camelus :thumb:

Weinig aromatase door de lage test, en dan nog de vochtafdrijvende effecten van masteron en een kcal deficit. Je volgende probleem zal misschien te lage oestrogeen kunnen zijn. Hou je gewrichten, mood en libido goed in de gaten.

@Schwarzeneggertje door de jaren heen toch wel veel opgestoken, bijv dat vet verliezen niet hetzelfde is als gewicht verliezen, ik zit bijna op mijn streef gewicht maar heb nog wel een buikje, bij mij is eerst het vet op mijn bovenlichaam en benen weggegaan, vooral bij de schouders, ook de heupen zijn wat smaller geworden, maar nog heel wat werk aan de winkel.

Ik ben altijd heel tevreden over wat ik in de spiegel zie, ook toen ik 125kg was en moddervet.
Omdat je niet beter wist, anders was je niet tevreden. Ignorance is bliss. Tevredenheid zorgt voor stagnatie. Het feit dat mensen iets bereikt hebben wat (relatief gezien) iets is waar je trots op mag/kunt zijn, is omdat ze niet tevreden waren. Er is altijd ruimte voor verbetering. Ik gebruik die gedachtegang dan ook als motivatie om mijzelf te verbeteren. Er is geen betere motivatie in het leven dan haat. Met die bullshit zoals: ''gewoon jezelf zijn'' kom je nergens. Het leven blijft interessant door contant nieuwe targets/doelen te stellen imo.

Dat is hetzelfde als jij een game speelt met cheat codes waardoor je alles al hebt wat je kunt krijgen vs de game op een normale wijze spelen met het uitzicht op het eventueel halen van bepaalde doelen.

Nu we het toch over cheats hebben, na 20 jaar nog steeds rosebud in het geheugen.

Omdat je niet beter wist, anders was je niet tevreden. Ignorance is bliss. Tevredenheid zorgt voor stagnatie. Het feit dat mensen iets bereikt hebben wat (relatief gezien) iets is waar je trots op mag/kunt zijn, is omdat ze niet tevreden waren. Er is altijd ruimte voor verbetering. Ik gebruik die gedachtegang dan ook als motivatie om mijzelf te verbeteren. Er is geen betere motivatie in het leven dan haat. Met die bullshit zoals: ''gewoon jezelf zijn'' kom je nergens. Het leven blijft interessant door contant nieuwe targets/doelen te stellen imo.

Dat is hetzelfde als jij een game speelt met cheat codes waardoor je alles al hebt wat je kunt krijgen vs de game op een normale wijze spelen met het uitzicht op het eventueel halen van bepaalde doelen.
Joh, doe normaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
bro :') zet t tenminste in een spoiler

Dit geeft bron- en contactonderzoek wel ff een andere mening :roflol: :booty:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.597
Update

Gewicht zakt nog steeds niet echt, gezakt naar 2600 kcals waarvan 250 - 270 eiwit.

Gear: tren omlaag naar 400 test omhoog naar 500 ivm platte look, benieuwd of er nu wel acné optreedt.. kan zijn dat ik door de 400 mast geen last meer heb van acné of dat ik nu al zo lang roa heb geslikt dat ik er definitief vanaf ben?
Verder nog veel last van nightsweats, het ziek zijn 's nachts heb ik niet meer gehad.
En inmiddels ook wat last van haarverlies.

Denk dat je goed doet om die tren te verlagen, 600mg is wel een pittige dosis tren imo.

Ik heb al altijd acne gehad en merkte nu met test mast dan m’n acne zelf minder werd :dunno: maar tren was natuurlijk de grootste boosdoener hiervoor. Kan volgens wel hoor, dat je zo lang roa geslikt hebt dat je nu slechts wat verdwaalde puistjes krijgt ipv een mijnenveld. Heb je littekens?

Denk dat je goed doet om die tren te verlagen, 600mg is wel een pittige dosis tren imo.

Ik heb al altijd acne gehad en merkte nu met test mast dan m’n acne zelf minder werd :dunno: maar tren was natuurlijk de grootste boosdoener hiervoor. Kan volgens wel hoor, dat je zo lang roa geslikt hebt dat je nu slechts wat verdwaalde puistjes krijgt ipv een mijnenveld. Heb je littekens?
Mijn acne ging weg toen ik 1x a 2x per week zonnebanksessie pakte

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.600

Ik had altijd last van extreme acné. Zelfs op test only 500mg zat ik helemaal onder, zowat op elke plek van mijn lijf. Op mijn rug zitten nog littekens hiervan. Hoop dat ik er nu eindelijk vanaf ben, roa is ook gewoon teringrommel voor je lijf.

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven