Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haarverlies :eek:

Update

Gewicht zakt nog steeds niet echt, gezakt naar 2600 kcals waarvan 250 - 270 eiwit.

Gear: tren omlaag naar 400 test omhoog naar 500 ivm platte look, benieuwd of er nu wel acné optreedt.. kan zijn dat ik door de 400 mast geen last meer heb van acné of dat ik nu al zo lang roa heb geslikt dat ik er definitief vanaf ben?
Verder nog veel last van nightsweats, het ziek zijn 's nachts heb ik niet meer gehad.
En inmiddels ook wat last van haarverlies.
Absoluut roa, maar ook erna kan er nog lichte acne optreden als je a:e verhouding niet helemaal onder controle houdt + voeding ruk is.

En inmiddels ook wat last van haarverlies
Jij bent de volgende breh. THE NORWOOD REAPER SPARES NONE!!!!!!!
NORWOOD_REAPER.jpg

Update

Gewicht zakt nog steeds niet echt, gezakt naar 2600 kcals waarvan 250 - 270 eiwit.

Gear: tren omlaag naar 400 test omhoog naar 500 ivm platte look, benieuwd of er nu wel acné optreedt.. kan zijn dat ik door de 400 mast geen last meer heb van acné of dat ik nu al zo lang roa heb geslikt dat ik er definitief vanaf ben?
Verder nog veel last van nightsweats, het ziek zijn 's nachts heb ik niet meer gehad.
En inmiddels ook wat last van haarverlies.
Kan goed zijn van lang gebruik roa ik moest 6 maand roa nemen van de dokter en heb nooit nog 1 puist gehad

Is natuurlijk al vaker gezegd maar wat een mindfuck is dit hele bodybuilden ook.
Momenteel heb ik het het meeste massa wat ik ooit heb gehad en ik zie het gewoon niet terug. Eigenlijk loop je heel de dag rond met het gevoel dat het maar niet opschiet en vraag je jezelf af wat je fout doet. Ja met een goede pomp is het even leuk en wat Thomas zegt, van cut naar bulk heb je ook een feel good momentje. Maar de rest van de tijd is het maar kut. Krijg je complimentjes dan denk je lul niet zo slap, dat zeg je alleen maar omdat jij vel over been bent. Ik vind dat vaak ook onprettig, puur omdat ik er heel anders over denk. Mijn shirtje uittrekken vind ik zelfs shit, zelfs als ik alleen ben en voor de spiegel sta. Maar goed, het er maar bij laten zitten is geen optie. Ooit zal er een dag komen dat ik er anders over ga denken, of ik ga dood. Hihi.
Hoor je praten lijkt net een wijf man. Ik heb er nog nooit zo slecht uitgezien maar voor het eerst in mijn leven boeit het mij even niet.

Doe tegenwoordig met meer humor/zelfspot mijn T-shirt uit terwijl mensen nog vinden dat ik er prima uit zie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.609
Hoor je praten lijkt net een wijf man. Ik heb er nog nooit zo slecht uitgezien maar voor het eerst in mijn leven boeit het mij even niet.

Doe tegenwoordig met meer humor/zelfspot mijn T-shirt uit terwijl mensen nog vinden dat ik er prima uit zie.

Dat is altijd met dikke vatsige mensen, die maken zichzelf wijs dat ze vrede met zichzelf hebben :roflol: Je had al een blubberfysiek, hoe fucking erg is het nu met je gesteld dat je zelfspot nodig hebt wanneer jij je rolletjes het daglicht laat zien? En wanneer je dan ook nog uit medelijden van die neppe reacties krijgt dan hoor je te weten dat je te ver bent gegaan. Maar goed, het is prima. Leg jezelf er maar bij neer. Met jouw instelling kom je er toch niet.

Laatst bewerkt:
  • #2.610
Laat ik eens een treintje droppen

Benchpress
7x8x120
3x8x110
3x6x100 close grip

Db curls
8 sets

Side raises
8 sets

Resultaat tot nu toe, eerste foto 94,5 andere twee 92 kg.

20210428_200154.jpg

20210428_200119.jpg

20210428_200101.jpg

de trenbolone sandwich doet zin werk

Laat ik eens een treintje droppen

Benchpress
7x8x120
3x8x110
3x6x100 close grip

Db curls
8 sets

Side raises
8 sets

Resultaat tot nu toe, eerste foto 94,5 andere twee 92 kg.

20210428_200154.jpg

20210428_200119.jpg

20210428_200101.jpg
Damn, ben je gewoon zo bloated op die bovenste foto of?

Vooral bizar dat er maar 2,5 kg verschil zit tussen die foto's. Goed bezig!

Hoe gaat het met je kracht, maak je nog progress?

Ik hoop de volheid te behouden door bold er naast te zetten(naast lage test/tren)

• #2.617
Sexy as phuck

Rook je nou nog steeds, van nelle oulleh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven