Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.475
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Wat rook je, en hvl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat rook je, en hvl
Ik hoop de volheid te behouden door bold er naast te zetten(naast lage test/tren)
Niet zo negatief man, vast een nieuwe chick

Nee dat kan niet
Ja oké via een admin. Hij wou hem zelf verwijderen en dat kon niet 🙂Dat kan wel. Dan word je gewoon geband en je naam anoniem gemaakt.
Nee, Kameel noemt dat een be-grenser..... maar zal er niet aan vastzitten.
Hij heeft toen @Sanca Saxon gevraagd om hem te bannen maar het account leeft nogJa oké via een admin. Hij wou hem zelf verwijderen en dat kon niet 🙂
Als je nog niet zo lang lid bent wel.Ja oké via een admin. Hij wou hem zelf verwijderen en dat kon niet 🙂
Staat mij ook iets van bij dat hij dat de vorige keren ook had. Ik krijg die shit ook altijd ervan. Dat is ook één van de redenen waarom ik het niet meer gebruik. Ja, die tren look ziet er bruut uit en kun je moeilijk evenaren met andere compounds, maar als het ten koste gaat van je mentale gesteldheid, dan moet je jezelf afvragen of het allemaal wel waard is om er voor een paar weken goed uit te zien.. Zeker als je niet eens compete.Zodra die off tren is zien we ‘m wel weer verschijnen, no worries.
Maar bro eerlijk jij bent kapot lelijkKlopt @Camelus je bent een miet die niet over een paar hormoontjes kan en ook niet zonder. Trieste Cirkel
reactie volgt snel
Ga nu maar terug in lurkmodus.Klopt @Camelus je bent een miet die niet over een paar hormoontjes kan en ook niet zonder. Trieste Cirkel
reactie volgt snel