Dat hebben we aan jouw pics wel kunnen zien inderdaad. Dat 12-jarig kinderlichaam is nog triester dan die slechte afgezaagde geforceerde troll/bait pogingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hebben we aan jouw pics wel kunnen zien inderdaad. Dat 12-jarig kinderlichaam is nog triester dan die slechte afgezaagde geforceerde troll/bait pogingen.
Nu durf je wel he nu kameel weg is he,Klopt @Camelus je bent een miet die niet over een paar hormoontjes kan en ook niet zonder. Trieste Cirkel
reactie volgt snel
t*ring wat een quads man!Het trainen heb ik volledig omgegooid.
Ik doe geen flat bench meer, geen squats of in ieder geval ligt de focus niet meer op heavy squats en geen andere meuk waar veel tijd als in rust tussen sets en welke blessuregevoelig voor mij zijn. Pure bodybuilding dus.
Treen van vandaag.
Lying leg curls
totdat de pomp er goed in zit
Leg extensions
Walking bb lunges
3x20x60
Roman chair
4xF
Leg press
10 wijd + smal x F
totdat ik bijna ga huilen
Calves op legpress + single leg legpress small
setje of 8
![]()
Het trainen heb ik volledig omgegooid.
Ik doe geen flat bench meer, geen squats of in ieder geval ligt de focus niet meer op heavy squats en geen andere meuk waar veel tijd als in rust tussen sets en welke blessuregevoelig voor mij zijn. Pure bodybuilding dus.
Treen van vandaag.
Lying leg curls
Leg extensions
Walking bb lunges
3x20x60
Roman chair
4xF
Leg press
10 wijd + smal x F
setje of 8
![]()
Hoeveel vrijheidsbeperking in het kader van je levenskwaliteit kost zo’n been? Losstaand van al dat geld dat je hebt verprutst aan hormonen natuurlijk.Het trainen heb ik volledig omgegooid.
Treen van vandaag.
Lying leg curls
Leg extensions
Walking bb lunges
3x20x60
Roman chair
4xF
Leg press
10 wijd + smal x F
setje of 8
![]()
Als je jilla gewend bent valt alles mee.Hoeveel vrijheidsbeperking in het kader van je levenskwaliteit kost zo’n been? Losstaand van al dat geld dat je hebt verprutst aan hormonen natuurlijk.
Hoeveel vrijheidsbeperking in het kader van je levenskwaliteit kost zo’n been? Losstaand van al dat geld dat je hebt verprutst aan hormonen natuurlijk.
Thanks. Merk dat alles weer wat toe aan het nemen is in size nu ik meer volume draai en de focus niet leg op kracht.
Wow, dit is wel next level.Als je een h**r gewend bent dan valt Alina ook wel mee.
Ooooooooooooh snapAls je een h**r gewend bent dan valt Alina ook wel mee.
Werkt voor mij ook veel beter op de benen, helaas was de keuze tijdens lockdown maar beperkt en zat je vaak toch beperkt met alleen een standaard squat.Thanks. Merk dat alles weer wat toe aan het nemen is in size nu ik meer volume draai en de focus niet leg op kracht.
Als je een h**r gewend bent dan valt Alina ook wel mee.
Was wel een gevalletje 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.' (Iets met anderen/relaties erbij betrekken.)