MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wide chestpress (plates)
25x40
15x80
12x100
10x120
10x140
8x160
7x180

Hexpress
12x30
12x35
8x40

High incline db fly
12x20
12x20
15x20

Preacher curls
10x10
10x12,5
10x15
8x17,5

Cable extensions
6 sets

Rope curls
5 sets

Single arm overhead cable extensions
3 sets

Barbell curls
12x40
12x40
12x40

Db holds
3xFailure

Shape koud voor slapen gaan. Beetje kut poseren want moet op mijn teentjes staan.

20210603_101158.jpg

Massief en perfecte verhoudingen maat!

Valt wel mee toch? Al gain je elk jaar 1 of 2 kg vvm per jaar... op jouw frame en met de spiermassa die je al hebt is dat echt een hele hoop.

sexy as phuck weer :heart:

Waarom moest je op je tenen staan? :/

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.710
Valt wel mee toch? Al gain je elk jaar 1 of 2 kg vvm per jaar... op jouw frame en met de spiermassa die je al hebt is dat echt een hele hoop.

Ja mijn verwachtingen zijn gewoon te hoog. Enkele kg's voor een eerste jaar c&b...dacht dat het wel wat meer zou zijn.

• #2.714
DB ROWS
15x20
15x30
3x15x40

Straight arm pulldowns with holds
6 sets

Facepull
6 sets

Wide pulldown
6 sets

Single arm pulldown single arm
dropsets tot het lichtste gewicht

Machine rear delt fly
6 sets

Snatch grip smith shrugs
4 sets

Hammer curls
6 reps van 12,5 naar 30

Preacher curls dropsets
20 tm 5 kg

Side raises, kwart rom
totdat ik niets meer kon

• #2.719
Vandaag dus een ongepland cheatavondje... en wat was dat lekker.
Beetje jetskieen, bbq, drankjes, muziekje en gezellige mensen om mij heen. De politie kwam ook nog even polshoogte nemen toen we in de camper aan het afterren waren maar vonden alles wel best. Top..Daarna na huis gereden in mijn Saab achter een clk, s4 en tesla... uiteindelijk bleven de s4 en ik over. Heerlijk driften op de afslagen, vluchtstrookjes, 250+ snelheden. Nu nog een blowjob en een puntje pep en de dag is compleet. Maarjaaa..

Laatst bewerkt:
Vandaag dus een ongepland cheatavondje... en wat was dat lekker.
Beetje jetskieen, bbq, drankjes, muziekje en gezellige mensen om mij heen. De politie kwam ook nog even peilhoogte nemen toen we in de camper aan het afteren waren maar vonden alles wel best. Top..Daarna na huis gereden in mijn Saab achter een clk, s4 en tesla... uiteindelijk bleven de s4 en ik over. Heerlijk driften op de afslagen, vluchtstrookjes, 250+ snelheden. Nu nog een blowjob en een puntje pep en de dag is compleet. Maarjaaa..
Stouterd. Dat jetskien lijkt me wel tof trouwens. Nooit gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven