Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag dus een ongepland cheatavondje... en wat was dat lekker.
Beetje jetskieen, bbq, drankjes, muziekje en gezellige mensen om mij heen. De politie kwam ook nog even peilhoogte nemen toen we in de camper aan het afteren waren maar vonden alles wel best. Top..Daarna na huis gereden in mijn Saab achter een clk, s4 en tesla... uiteindelijk bleven de s4 en ik over. Heerlijk driften op de afslagen, vluchtstrookjes, 250+ snelheden. Nu nog een blowjob en een puntje pep en de dag is compleet. Maarjaaa..
Wanneer nodig jij ons uit dan

Ben je toch weer aan het loggen lekker ding @Camelus

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.729
Aan het bijkomen van mijn eerste hypo.
Al dagen bezig met een verbouwing, vandaag continue kruiwagens met zand vullen en aanstampen op mijn vloer.
Ik begon ineens extreem te zweten, kreeg het koud, het geluid trok weg, geen energie, handen begonnen te trillen. Meteen maar wat gaan eten en nu is het weg aan het trekken. Poeh poeh :o

Je moet maar zo denken onkruid vergaat niet Kameel! Sterkte

Al dagen bezig met een verbouwing, vandaag continue kruiwagens met zand vullen en aanstampen op mijn vloer.
Ik begon ineens extreem te zweten, kreeg het koud, het geluid trok weg, geen energie, handen begonnen te trillen. Meteen maar wat gaan eten en nu is het weg aan het trekken. Poeh poeh :o
Heb dat best vaak, voelt echt kut

Hypo is inderdaad fucking nasty. Bij mij gebeurde het net ook op een heel ongemakkelijk moment. Dacht echt dat het einde oefening was. Dat is ook één reden waarom ik fucking bang ben van slin, want schijnbaar is er nog veel erger daarmee.

Merk je met mast trouwens minder bijwerkingen van tren? Je had even een mentale breakdown, maar je lijkt nu weer in orde.

• #2.733
Hypo is inderdaad fucking nasty. Bij mij gebeurde het net ook op een heel ongemakkelijk moment. Dacht echt dat het einde oefening was. Dat is ook één reden waarom ik fucking bang ben van slin, want schijnbaar is er nog veel erger daarmee.

Merk je met mast trouwens minder bijwerkingen van tren? Je had even een mentale breakdown, maar je lijkt nu weer in orde.
Ik heb nergens last van gehad behalve wat achterdochtigheid en mijzelf dan helemaal gek gaan maken om iets wat er niet is. Duurde even voordat ik het besef had dat het de tren kwam en nu kan ik dat wel onder controle houden. Voor de rest ook geen haarverlies meer, slaap ik prima maar veel minder...maar daar merk ik gedurende de dag niets van. Ik heb de dosis ook verlaagd, zet nu gewoon eens in de vier dagen. Oja libido is wel skyhigh, soms word ik daar gewoon misselijk van totdat het eruit is.

Kameel wordt gevolgd naar de sanitaire ruimte door een assassin maar hij slaat hard terug.

Kameel pikt de loonsverlaging niet en grijpt in.

Kameel in actie.

• #2.739
Incline db press
12x45
10x45 + band
10x45 + band
10x45 + band
10x45 + band

Chestpress, steekgewicht
10x93,5
10x93,5
10x93,5
10x93,5

Incline bench press (de helft vd reps gepauzeerd)
10x60
10x70
10x80
10x90

Incline db flyes
4 sets

Hammer curls
up to 32,5 kg

+Rope extensions, db kickbacks
+ 15 min cardio

Gisteren nog met de gang in de omgeving van Valkenburg/Vaals geknald.
Een is er onderuit gegaan toen we off road gingen. Verder lekker gereden daar, aanrader.
Groep was hier nog niet compleet, zaten nog twee dyna's bij en een ninja.
Mijn volgende bike gaat ook een Dyna worden.
20210614_180036.jpg

Verder blijft die Zenzation maar wanhopig om aandacht smeken van Kameel. Ik krijg zelfs vakantiepics in mijn dm van onze kale homofiele onteerde Turk :thinking:
20210614_180803.jpg

he’s back <3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven