Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je ketamine testen en zorgen dat het puur is, oplossen in water en vervolgens dat water optrekken door een filter zodat er geen onopgeloste delen in je vloeistof zit.

Down the plunger en binnen een minuut ben je in een compleet andere realiteit.

Yo, ik ga jullie weer vervelen.

Train nog steeds elke dag m.u.v. rustdagen.
Eet ook nog steeds elke dag clean m.u.v. cheatdays. Ja.

Doel: net zo buff en ripped worden als @DeeJay1. Dus hard werken, geduld hebben en hopen dat ik met mijn genetics ooit in de buurt kan komen. I'm dedicated. En vind het leuk.

De treen, vandaag been.

Squats
3x140 laatste paused
3x160 laatste paused
1x180 paused
3x190 laatste paused
3x200 laatste paused
3x205 laatste paused
3x205

Lying leg curls
10x8
10x10
10/10/8 x 12

Dumbbell sldl: eerste x ooit
3x15

Bulgarian split squats
3x15

Seated calve raise
piramide sets + dropsets totdat ik staand maar 7 reps kon make op bw.

abs
skipped
He wat leuk ik volg

Ga je de keta ervaring ook loggen?

die squats. nice.

• Topic Starter Topic Starter
Ga je de keta ervaring ook loggen?

Eerste lijntje zit er in. Is nog aan het opnemen. Beetje een vieze pepermuntachtig smaakje. Poeder ziet eruit als soort minuscule glasscherven. Merk het wel al...beetje draaierig gevoel, lui..De youtubeclips zien er een beetje uit als levende stripfiguren. Alles is nu wel opgenomen, neus is helemaal open..wat een beetje al niet kan doen. Verveel mij eigenlijk nu... over een paar minutjes de tweede. Denk dat ik maar even wat vage vids ga zoeken. Typen gaat trouwens ook wat lastiger.

Pepermuntachtig klinkt wel fijn! Ik weet niet beter dat de smaak eerder ranzig en bitter was

Eerste lijntje zit er in. Is nog aan het opnemen. Beetje een vieze pepermuntachtig smaakje. Poeder ziet eruit als soort minuscule glasscherven. Merk het wel al...beetje draaierig gevoel, lui..De youtubeclips zien er een beetje uit als levende stripfiguren. Alles is nu wel opgenomen, neus is helemaal open..wat een beetje al niet kan doen. Verveel mij eigenlijk nu... over een paar minutjes de tweede. Denk dat ik maar even wat vage vids ga zoeken. Typen gaat trouwens ook wat lastiger.
Mocht je nog wat vaags nodig hebben:

Veel plezier ;)

Geen prettig spul om te snuiven, best scherp.

Kut spul ja, vooral de volgende dag. Gewoon lekker doorgaan tot je niet meer instaat bent om hier te posten. :p

Kut spul ja, vooral de volgende dag. Gewoon lekker doorgaan tot je niet meer instaat bent om hier te posten. :p

Hoezo de volgende dag? Geen kater toch? poh typen begint wel lastig te worden, ik ga voor het derde schepje...raar spul dit..voel mij ook heel zweverig

Hoezo de volgende dag? Geen kater toch? poh typen begint wel lastig te worden, ik ga voor het derde schepje...raar spul dit..voel mij ook heel zweverig
Nee geen kater maar je neus is vaak naar de kloten door die kristallen. Ik vind niks zo kut om te snuiven als ketamine.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven