Orange26
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 517
speed dacht ik?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
speed dacht ik?
Nee het is mij nog niet gelukt om vloeibare ketamine te regelen. K-hole ook niet gelukt omdat ik dus niet meer poeder naar binnen kon werken. Neusspray maken is het makkelijkste denk ik
Tip.....Onder het mom dat het leuk is voor de kleine....😉Helaas geen spelcomputers meer in huis, misschien wat op telefoon downloaden en proberen![]()
Tip.....Onder het mom dat het leuk is voor de kleine....😉
Klopt maar fifa blijft leuk!oja het is dat ik het zelf niet meer wou...vreet al je tijd op zo'n ding.
He wat leuk ik volgYo, ik ga jullie weer vervelen.
Train nog steeds elke dag m.u.v. rustdagen.
Eet ook nog steeds elke dag clean m.u.v. cheatdays. Ja.
Doel: net zo buff en ripped worden als @DeeJay1. Dus hard werken, geduld hebben en hopen dat ik met mijn genetics ooit in de buurt kan komen. I'm dedicated. En vind het leuk.
De treen, vandaag been.
Squats
3x140 laatste paused
3x160 laatste paused
1x180 paused
3x190 laatste paused
3x200 laatste paused
3x205 laatste paused
3x205
Lying leg curls
10x8
10x10
10/10/8 x 12
Dumbbell sldl: eerste x ooit
3x15
Bulgarian split squats
3x15
Seated calve raise
piramide sets + dropsets totdat ik staand maar 7 reps kon make op bw.
abs
skipped
Als je vragen hebt stel ze gerust

Mocht je nog wat vaags nodig hebben:Eerste lijntje zit er in. Is nog aan het opnemen. Beetje een vieze pepermuntachtig smaakje. Poeder ziet eruit als soort minuscule glasscherven. Merk het wel al...beetje draaierig gevoel, lui..De youtubeclips zien er een beetje uit als levende stripfiguren. Alles is nu wel opgenomen, neus is helemaal open..wat een beetje al niet kan doen. Verveel mij eigenlijk nu... over een paar minutjes de tweede. Denk dat ik maar even wat vage vids ga zoeken. Typen gaat trouwens ook wat lastiger.

Kut spul ja, vooral de volgende dag. Gewoon lekker doorgaan tot je niet meer instaat bent om hier te posten.![]()
Nee geen kater maar je neus is vaak naar de kloten door die kristallen. Ik vind niks zo kut om te snuiven als ketamine.Hoezo de volgende dag? Geen kater toch? poh typen begint wel lastig te worden, ik ga voor het derde schepje...raar spul dit..voel mij ook heel zweverig
Vroeger mixten wij het wel eens met custardpoeder😂 dat verbeterd de smaak en scherpte wel wat