Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Als je nog in staat bent om te typen hier is het niet teveel trust me

Onderschat mij niet maat. Ik schrijf dit met een oog dicht. Duurt alleen wat langer. Maar keta is niet mijn ding merk ik. Ben er wel klaar mee. Ff de neus goed sniiten. Godvrr daar ga ik

Beetje matige trip log dit. Waarom zijn er geen trip logs i.p.v. trainingslog. Nu er geen fissa's zijn, zijn we veelal toch genoodzaakt om thuis te gebruiken.

Volgende week wat skanks drogeren met wat G denk ik

Werkt wel snel uit, dat scheelt... na de derde werd ik misselijk, voelde mij bekeken en die trip visuals met muziek op yt namen het volledig over. Ben niet zo bekend met dit soort middelen. Liet mij vangen door 'geen kater' en 'niet katabool'. Een avondje coke en het lijkt alsof je 10 kg spier hebt ingeleverd. Nu blijft alles wel lekker vol. Werd wel wat depri merkte ik. Kijken of ik de vierde beter kan sturen.
Same, daarom geen speed meer etc. Die shit maakt je fucking skinny.

Coke is sowieso poep imo

Na 6apb, een beetje x/m en na een paar uur een beetje keta zit ik op een wolkje. Of er in. Dat weet ik dan niet helemaal meer.
Smerige junk ben je toch

Beetje matige trip log dit. Waarom zijn er geen trip logs i.p.v. trainingslog. Nu er geen fissa's zijn, zijn we veelal toch genoodzaakt om thuis te gebruiken.

Volgende week wat skanks drogeren met wat G denk ik

Same, daarom geen speed meer etc. Die shit maakt je fucking skinny.

Coke is sowieso poep imo

Smerige junk ben je toch
Speed en coke zijn idd wel echte fucking gain killers. Ben na coke ook alrijd zo t*fus sip :emo:

Kijk nog op tegen mijn bakje kwark... beetje misselijk. Ff uitzitten en pitten.

Speed en coke zijn idd wel echte fucking gain killers. Ben na coke ook alrijd zo t*fus sip :emo:
Ik heb coke echt nooit leuk gevonden. Speed tho 🥵

Komt ook omdat je geen eten naar binnen krijgt met die zooi. Daarom gebruik ik tegenwoordig alleen dexa. Als je eenmaal dexa gewend hoef je die andere zooi niet meer.

Dexa ken ik niet.... ben wel weer zo slim om dat te gaan proberen.

Misselijkheid is weg, een berg rundergehakt kwam eruit. Zometeen maar ff compenseren.

Komt ook omdat je geen eten naar binnen krijgt met die zooi. Daarom gebruik ik tegenwoordig alleen dexa. Als je eenmaal dexa gewend hoef je die andere zooi niet meer.

coke is leuk voor in de slaapkamer icm kamagra oid...maar dan moet hij het wel doen :roflol: alleen die dipjes....en niet kunnen slapen en meteen zo plat als een pannekoek, perfecte middelen bestaan denk ik niet.

Coke vond ik ook maar naar spul. Niet echt leuk inderdaad.
Nee dat trippen vind ik geen kut aan.
Beetje tegenvallertje.

Dat was de laatste ronde. Niet voor herhaling vatbaar :roflol:
nooit k gedaan, maar dat werkt dus vrij snel uit begrijp ik.

Dexa ken ik niet.... ben wel weer zo slim om dat te gaan proberen.

Misselijkheid is weg, een berg rundergehakt kwam eruit. Zometeen maar ff compenseren.
Dexamfetamine: zeg maar schonere amfetamine. Wel fucking verslavend, zeker omdat je gewoon erop kunt eten/slapen(zolang je maar niet net voor het slapen gebruikt). Ook geen kater.

coke is leuk voor in de slaapkamer icm kamagra oid...maar dan moet hij het wel doen :roflol: alleen die dipjes....en niet kunnen slapen en meteen zo plat als een pannekoek, perfecte middelen bestaan denk ik niet.
Ja daarom. Vroeger was dat nog wel oké, maar zie dat niet meer zitten om dagen lang brak te zijn. Zelfde met MDMA etc. Raak die zooi niet meer aan.

@Sparks79
Ja...het blijft wel allemaal draaierig maar dst heftige trippen is zo voorbij merk ik. K-hole gaat mij niet lukken. Het meeste blijft ook in je neus zitten. Ik las dat sommigen al een k-hole ervaring hadden met 300 mg. Heb toch minstens het dubbele op. Achja kunnen we keta ook weer afstrepen.

Ik vind het ook niet zoveel aan, maar af en toe vaag zijn het zo z’n charme.

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant is chippen altijd wel een interessante optie, maar ik durf het eigenlijk ook nooit aan.
Als je een goede tuningzaak hebt dan moet het geen probleem zijn.. Heb zelf goede ervaringen met die in Lochem (JD Engineering).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven