Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee geen kater maar je neus is vaak naar de kloten door die kristallen. Ik vind niks zo kut om te snuiven als ketamine.

net een flinke derde...nee geen pretje voor mijn neus...hij lijkt open te staan maar zit toch behoorlijk dicht. Pff deze merk ik wel...holy shit

oke tijd voor wat visuals

Poh dikke clip gevonden...sick met ambilight

net een flinke derde...nee geen pretje voor mijn neus...hij lijkt open te staan maar zit toch behoorlijk dicht. Pff deze merk ik wel...holy shit
Je kan altijd nog pluggen :p. Oplossen in water en in je reet spuiten :$ zelfde opname als nasaal.

Raar spul dit

Frie de piepol
Vrienden p**mel
Fruits des pieplul

Heeerlijk dit om te lezen, echt goud!
Tripse man👌

Derde was wel heftig. Toch maar een flinke vierde om het af te leren...ik geef het nog 1 kans.

Werkt wel snel uit, dat scheelt... na de derde werd ik misselijk, voelde mij bekeken en die trip visuals met muziek op yt namen het volledig over. Ben niet zo bekend met dit soort middelen. Liet mij vangen door 'geen kater' en 'niet katabool'. Een avondje coke en het lijkt alsof je 10 kg spier hebt ingeleverd. Nu blijft alles wel lekker vol. Werd wel wat depri merkte ik. Kijken of ik de vierde beter kan sturen.

Werkt wel snel uit, dat scheelt... na de derde werd ik misselijk, voelde mij bekeken en die trip visuals met muziek op yt namen het volledig over. Ben niet zo bekend met dit soort middelen. Liet mij vangen door 'geen kater' en 'niet katabool'. Een avondje coke en het lijkt alsof je 10 kg spier hebt ingeleverd. Nu blijft alles wel lekker vol. Werd wel wat depri merkte ik. Kijken of ik de vierde beter kan sturen.
De meeste trip-middelen hebben geen effect op je spieren. (2CB/Truffels/Paddos'/LSD/Keta)
Als je meer van de oppeppende middelen bent heb je helaas wel pech :P

Hoeveel keta pakken jullie meestal?

Succes met de ket, onlangs ook een keer geprobeerd en ik kwam niet meer van de bank :p beentjes waren gelijk kapot leek wel een jong hertje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven