AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
HCG 1500iu eod
HMG 75iu eod
Nolvadex 10mg ed

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.806
Ik ben van plan om binnenkort een kleine Spambod fixen, ben daarom wel benieuwd naar heel die HCG shit. Geen idee in hoeverre mijn zaad legit is momenteel. Dat laten testen stel ik nog maar ff uit tot het daadwerkelijk dood blijkt te zijn.

Bij mij is het na een paar weken al dood. Ik had iets van een ton na een klein kuurtje van 12 weken, die ook nog allemaal de verkeerde kant opzwommen en shit.

• #2.809
Ik ken zelfs iemand die tijdens zijn blast en na 3 jaar on een kind heeft weten produceren. Ik moet er wel bij zeggen dat de dokter tegen hem zei dat hij nog maar een beperkt aantal zwemmers had bij controle, en dat ze toch 6 maanden hebben moeten proberen. Hij is gewoon on gebleven:roflol:

Ik ken ook iemand die heel zijn leven een pakkie zware shag rookte en alsnog geen longkanker kreeg :roflol:

• #2.810
De wispelturigheid van het vrouwelijke hormoon doet zijn werk. Come on. Blast die shit. Groter is beter. MORE IS MORE. Het zijn maar 8 weekjes.

Met welk doel? Nieuw kindje maken? Ik heb nog nooit een studie gelezen dat steroids je permanent onvruchtbaar maken.

Je hebt mij overtuigd.

Doel is ready zijn wanneer het nodig is. Dus continue vruchtbaar zijn.

Ik ken zelfs iemand die tijdens zijn blast en na 3 jaar on een kind heeft weten produceren. Ik moet er wel bij zeggen dat de dokter tegen hem zei dat hij nog maar een beperkt aantal zwemmers had bij controle, en dat ze toch 6 maanden hebben moeten proberen. Hij is gewoon on gebleven:roflol:
Waarschijnlijk heeft ze zich laten volspuiten door een ander, je bent niet zo scherp in de kop wanneer je blast, dus trap je daar zo in met je grote armen en je kleine noten.

Waarschijnlijk heeft ze zich laten volspuiten door een ander, je bent niet zo scherp in de kop wanneer je blast, dus trap je daar zo in met je grote armen en je kleine noten.
Aangezien dat de kleine zijn lelijke hoofd heeft is dat twijfelachtig.

• #2.817
Armendag

Rope extensions
Preacher barbell curls
Lying db extensions
Hammer curls
Single arm cable extensions
Db curls, hold en slow negative
Machine dips
Machine fly

• Like
Waarderingen: Apw
Ik heb alleen de laatste pagina gelezen, maar ik moest al 3 keer lachen, dus ik druk op volg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven