- Waardering
- 1.491
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Insuline??😂Dat palumbo pregnancy protocol had @Pleister ook gedaan
volgensmij blast je dan hcg en insuline met wat test (?)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Insuline??😂Dat palumbo pregnancy protocol had @Pleister ook gedaan
Hcg,hmg en clomid uit me hoofdDat palumbo pregnancy protocol had @Pleister ook gedaan
Vanaf nu ist met insuline!
En clomid 25mg ed
Ik ben van plan om binnenkort een kleine Spambod fixen, ben daarom wel benieuwd naar heel die HCG shit. Geen idee in hoeverre mijn zaad legit is momenteel. Dat laten testen stel ik nog maar ff uit tot het daadwerkelijk dood blijkt te zijn.
Ik ken zelfs iemand die tijdens zijn blast en na 3 jaar on een kind heeft weten produceren. Ik moet er wel bij zeggen dat de dokter tegen hem zei dat hij nog maar een beperkt aantal zwemmers had bij controle, en dat ze toch 6 maanden hebben moeten proberen. Hij is gewoon on gebleven![]()

De wispelturigheid van het vrouwelijke hormoon doet zijn werk. Come on. Blast die shit. Groter is beter. MORE IS MORE. Het zijn maar 8 weekjes.
Met welk doel? Nieuw kindje maken? Ik heb nog nooit een studie gelezen dat steroids je permanent onvruchtbaar maken.
Doe dan

Hier zijn andere forums voor
Je hebt nog een heel leven voor jeIk ken ook iemand die heel zijn leven een pakkie zware shag rookte en alsnog geen longkanker kreeg![]()
Waarschijnlijk heeft ze zich laten volspuiten door een ander, je bent niet zo scherp in de kop wanneer je blast, dus trap je daar zo in met je grote armen en je kleine noten.Ik ken zelfs iemand die tijdens zijn blast en na 3 jaar on een kind heeft weten produceren. Ik moet er wel bij zeggen dat de dokter tegen hem zei dat hij nog maar een beperkt aantal zwemmers had bij controle, en dat ze toch 6 maanden hebben moeten proberen. Hij is gewoon on gebleven![]()
Aangezien dat de kleine zijn lelijke hoofd heeft is dat twijfelachtig.Waarschijnlijk heeft ze zich laten volspuiten door een ander, je bent niet zo scherp in de kop wanneer je blast, dus trap je daar zo in met je grote armen en je kleine noten.
Aangezien dat de kleine zijn lelijke hoofd heeft is dat twijfelachtig.
Voor borst of wat bedoel je hiermee met armen?